Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 december 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

48 minuten geleden zei ikkanhet:

Ga ff de boodschappen doen hopelijk is het nog niet druk.

Nou @ikkanhet, ik kwam om kwart voor 8 bij de AH en wist niet wat ik zag, zó verschrikkelijk druk al. 
En ik hoorde van een medewerkster dat de mensen al voor 7 uur in de rij hadden gestaan.... 
Niet normaal meer dus, ik hoop dat jij nog een beetje mazzel hebt en dat de vakken nog niet helemaal leeg zijn :wacko:
Maar goed, ik heb de boodschappen voor de komende week in huis,
wat ik nog nodig heb haal ik wel bij het buurtsupertje hier in het dorp. 

@Cheetah welkom hier. 

@Renaldo61, fijn dat moeder je herkende, dat is al weer een stapje vooruit. En verder kun je inderdaad niet veel doen nu, afwachten. 
That's all.... 
 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@Yana nee nog niet gebeld, durf niet goed, maar ga dit vandaag nog doen. Dankzij jou moet ik wel;):lips:  @Jozette net je wieiswie draadje gelezen, herkenbaar. Goed dat je weer hier bent, het is zoveel fijner zonder schuldgevoelens vanwege de alcohol. Je voelt je nu ellendig maar dat gaat echt over, hou het klein dag voor dag. Hier schrijven helpt. @niks van harte met je jaar lieverd! Fantastisch!!!!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Yvonne:

Nou @ikkanhet, ik kwam om kwart voor 8 bij de AH en wist niet wat ik zag, zó verschrikkelijk druk al. 
En ik hoorde van een medewerkster dat de mensen al voor 7 uur in de rij hadden gestaan.... 
Niet normaal meer dus, ik hoop dat jij nog een beetje mazzel hebt en dat de vakken nog niet helemaal leeg zijn :wacko:

Nou druk was het gelukkig niet maar heb me toch gelachen. Ze hebben nu zo'n apparaat waar de winkelwagen in geschoven kan worden en dan automatisch wordt gereinigd.  En een machine waar de handen in moeten. Doe dat braaf en mijn handen komen er zwart uit. Die arme jongen helemaal in paniek.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook maar vandaag dan denk ik, voor de kerstboodschappen die houdbaar zijn. Het diner laat ik lekker bezorgen! Erg blij met die beslissing en het goede en betaalbare aanbod van horeca in mijn omgeving. Ik ga me niet stressen, zeker nu niet ;)

En verder beetje lezen. Had Recovery van Russel Brand besteld, en hoop dat die vandaag komt. Iemand gelezen? De 12 stappen in een eigentijds jasje, geloof ik. Ben nooit zo van dogma's, maar wel van spiritualiteit en misschien komt 'ie zo aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ken het boek niet  ' maar wel stappen  AA waar ik druk mee bezig  ben om de spiritualiteit  te ontdekken eigen  te maken ..

Mooi  boodschappen  weer binnen @ikkanhet   ' hier heb ik ook van alles in huis  nog paar dingen maar ga meestal einde  middag  dan is het lekker rustig  . Heb  ook geen gekke dingen  nodig  .. ik werk met kerst  en mijn man is thuis .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Renaldo61:

Gisteren herkende moeder mij terug. Ik kan haar echter met veel niet helpen. Het zou haar zeker helpen mijn broer te zien of zelfs het hondje. Vind ik nog steeds echt raar om haar zo te zien. 

 

Fijn dat je moeder  je herkende  ' en bedenk  je  hoeft  niet  veel te doen het feit  dat je haar bezoekt is nu  even voldoende  laat weten zien dat je er bent ...Succes  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen en middag .

de  boodschappen kunnen tot 24:00 gehaald worden las in in de krant.

nu maand 4 en ben behoorlijk depressief   . Alles lijkt uitzichtloos . De dagen donker . Achterom kijkend naar alle verloren tijd en gemiste kansen . Een faal gevoel  .

we gaan de boel toch gezellig maken . Niemand kan dat voor mij doen schijnt . Jammer is dat toch !

die hand die uitreikt is een gemis. Het is een moeilijke tijd. Donkere tijd. 

bewerkt door Ella
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt wel of in deze tijd meer dan ooit behoefte is aan de Kerstfilm. Je kent het, de typiese Amerikaanse produktie (van Disney, vaak) waar de hoofdpersoon, meestal een moeder van 2 schattige kindertjes, een beetje vroeg weduwe geraakt, een beetje dom gansje ook maar wel altijd met verbluffend mooie ogen of een ander soort accessoire, die op het randje van een burnout door besneeuwd downtown New York of Philadelphia rent met teveel boodschappen in de handen, bijna aangereden wordt, als een onhandige kneus alles uit haar handen laat kletteren, en daar staat hij dan. Jim (weet niet waarom hij Jim heet natuurlijk), die ff ongevraagd komt oprapen, met zn onweerstaanbare lach en zn cheesy grapjes. En wij weten al hoe het afloopt maar zij nog niet. In het frans nagesynchroniseerd is het zo mogelijk nog suffer want dan gaan ze elkaar anderhalf uur vousvoyeren tot er uiteindelijk wild gen... nee dat gebeurt nooit, er gaat eerst altijd iets bijna helemaal fout met het kerstfeest voor ongelukkige kindertjes dat zij moet organiseren en dat ze in haar onhandigheid bijna verkloot maar waar hij dan weer ingrijpt met zn superieur organisatietalent en zn humor. Het meest sexy wat er aan het eind vd film gebeurt is dat ze hand in hand voor de kerstboom staan waar hij de ster even opgezet heeft want daar was zij natuurlijk een meter te klein voor en een keukentrap heeft ze niet met haar domme kop.

Hahaha wat een cheesy sexistisch romanesque toestand, en elke dag zijn er meerdere de hele maand december lang :D 

Heerlijke maand :P 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Renaldo61:

Als je het nieuws volgt gaan we blijkbaar nooit meer Corona verlost geraken ? 

Ik volg dit nieuws allang niet mee.
As ik mijn paranoïde fantasieën hier op loslaat denk ik dat dit allemaal veroorzaakt wordt door aliens / UFO"s.
Zie mijn openingsfoto, die zijn hier gisteravond allemaal geland.

Dat ik de enige ben geweest die ze completely drunk op een donker fietspad heeft gezien is geen enkel bewijs dat ze niet bestaan.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...