Spring naar bijdragen

Vr 23 okt 2020


bumperjim

Aanbevolen berichten

Het lukt me maar steeds niet om bij te lezen, laat staan om regelmatig te reageren. 
Dank voor het filmpje @lady jane, het gerecht ziet er smakelijk uit en niet moeilijk om te maken, dat moet mij ook lukken lijkt me. (Je bericht van gisteren bedoel ik)

bewerkt door Jannigje
Aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik aan het wachten ben ga ik ook vaak schoonmaken. Ben er nu wel een beetje klaar mee. Krijg straks bezoek, dat eigenlijk om 10:00 uur al zou komen. <_<

Ben de hele week al zo moe als een hond. Hele week niet gedronken maar steeds brak opstaan. Gisteren na het zwemmen naar bed gegaan. Ben wel blij dat ik me daar toe kon zetten en het zwembad nog open is. Met speciale regels zoals badpak thuis al aantrekken, naast het bad uitkleden. Allemaal gelijk erin, en na de bel weer eruit. Niet douchen, omkleden en naar huis. Het doet me denken aan de zwemles van vroeger. Alleen moest je toen met zijn allen in één hok omkleden. Het schapenhok heette dat. Nu mag je een eigen hokje. In maart ergerde ik me aan al die regels, maar ik word steeds meer gedwee. Netjes in de rij met mijn mondkapje op.

 

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 De uhp beëindigd  per dec  ergens  in kerstvakantie  dan komen ze voorgoed  thuis  ..   Begrijp  mij niet  verkeerd  door de omstandigheden  was het ingezet op 1 november .

En die omstandigheden  zijn niet mis ' maar helaas laat de rechter dat voorbij  gaan omdat jeugdzorg  weer een pasklaar  verhaaltje hier op  had .

Maar goed    ' de echte blijdschap  komt heus die  heb ik ook .  Want het einde is in zicht maar had het graag  dan maar op normale manier gehad en niet zoals we nu  hebben  moeten dealen .   

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik heb het vandaag lekker druk gehad en dus was er weinig tijd om aan het forum deel te nemen. Toch wou ik graag even dag zeggen.

Vandaag alweer een dagje zonder alcohol. Morgenvroeg terug werken om 5u dus straks vroeg onder de wol.

Geniet nog van jullie avond en het komende weekend. Ik ben volgende week opnieuw van de partij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...