Jannigje Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 (bewerkt) Het lukt me maar steeds niet om bij te lezen, laat staan om regelmatig te reageren. Dank voor het filmpje @lady jane, het gerecht ziet er smakelijk uit en niet moeilijk om te maken, dat moet mij ook lukken lijkt me. (Je bericht van gisteren bedoel ik) 23 oktober 2020 bewerkt door Jannigje Aanvulling lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 Ik ben weer kapot moe dadelijk maar ff powernappie doen anders haal ik de avond niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 Goedemiddag allen. Lieke, veel sterkte gewenst! Ik duim mee voor een goede afloop! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 @Jannigje @nancy @takeiteasy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 13 uur nog uurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 @takeiteasy voluit zon hier .. en zo ver woon je niet van mijn huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 Go @Lieke7777 ben gewoon zenuwachtig voor jullie! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 @Lieke7777 sterkte vanmiddag Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 (bewerkt) Als ik aan het wachten ben ga ik ook vaak schoonmaken. Ben er nu wel een beetje klaar mee. Krijg straks bezoek, dat eigenlijk om 10:00 uur al zou komen. Ben de hele week al zo moe als een hond. Hele week niet gedronken maar steeds brak opstaan. Gisteren na het zwemmen naar bed gegaan. Ben wel blij dat ik me daar toe kon zetten en het zwembad nog open is. Met speciale regels zoals badpak thuis al aantrekken, naast het bad uitkleden. Allemaal gelijk erin, en na de bel weer eruit. Niet douchen, omkleden en naar huis. Het doet me denken aan de zwemles van vroeger. Alleen moest je toen met zijn allen in één hok omkleden. Het schapenhok heette dat. Nu mag je een eigen hokje. In maart ergerde ik me aan al die regels, maar ik word steeds meer gedwee. Netjes in de rij met mijn mondkapje op. 23 oktober 2020 bewerkt door Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 (bewerkt) Och @niks en de rest ook uiteraard dit doet mij goed .. we zijn onderweg naar den haag. 23 oktober 2020 bewerkt door Lieke7777 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 Bor, Renaldo maakte een grapje. Althans zo lees ik het. Dat dat niet per se fysiek hoeft te zijn snapt ook Renaldo wel, denk ik dan toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 Hoe lang duurt zo'n zitting? Weet iemand dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 Dank je wel Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 Ja dat hoop ik ook. Dat wachten lijkt me zo slopend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 Ik wacht ook....en duim nog even verder. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 Ik duim met je mee! Even iets anders: Is @knakker echt weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 De uhp beëindigd per dec ergens in kerstvakantie dan komen ze voorgoed thuis .. Begrijp mij niet verkeerd door de omstandigheden was het ingezet op 1 november . En die omstandigheden zijn niet mis ' maar helaas laat de rechter dat voorbij gaan omdat jeugdzorg weer een pasklaar verhaaltje hier op had . Maar goed ' de echte blijdschap komt heus die heb ik ook . Want het einde is in zicht maar had het graag dan maar op normale manier gehad en niet zoals we nu hebben moeten dealen . bumperjim, Kyon, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 Lieke het eind is in zicht! Komen ze nu wel de weekends thuis? Hé, we gaan samen aftellen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 Gefeliciteerd Lieke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 Dank jullie ik ben echt niet ondankbaar hoor maar heb moeite met de emotie regulatie . Het verwerken van de emoties zonder de drank .. te voelen wat ik mag voelen of wil voelen. We gaan gewoon aftellen nog 7 weken . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 @Lieke7777 Gefeliciteerd en nu aftellen....de tijd gaat snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 Lieke, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 1 uur geleden zei Jannigje: Even iets anders: Is @knakker echt weg? Dat heeft hij aangegeven op zijn eigen draadje, ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 Hoi allemaal, Ik heb het vandaag lekker druk gehad en dus was er weinig tijd om aan het forum deel te nemen. Toch wou ik graag even dag zeggen. Vandaag alweer een dagje zonder alcohol. Morgenvroeg terug werken om 5u dus straks vroeg onder de wol. Geniet nog van jullie avond en het komende weekend. Ik ben volgende week opnieuw van de partij! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 fijn Lieke, ook dat het je het nu weet, ik heb wel eens maanden moeten wachten op uitslagen vd rechtbank, killing! die 7 weken gaan voorbij Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden