Spring naar bijdragen

Maandag 5 oktober


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Het regent hier stevig. Ik zal er toch zó doorheen moeten, één kleinkind moet naar school en de andere gaat mee naar mijn huis. Maar eerst ga ik altijd een boodschapje met hem doen en wandelen in het park. Ik hoop toch zo dat het straks even een paar uurtjes droog is...:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

ikkanhet
Bor
Pats

dag 24. Gaat goed en ben nog vol overtuiging dat niet drinken het beste is voor mij. Nieuwe fitheid en nieuwe ideeen en tijd invullingen, veel fijner. Voelt voor mij als wakker worden uit een lange slaap waar ik mezelf zocht en niet vond door het drinken. Nu stukje bij beetje ben ik er weer en dat voelt goed, voor mezelf en naasten. Fijne maandag allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Het waait en is een pietsie guur buiten... 
Wolken en zon zijn er nog niet uit wat het gaat worden verder vandaag.. 
Hoe dan ook, eerst lekker een bakje en verder maken we er zelf een mooie dag van.. 
1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      
Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water        
Gerelateerde afbeelding 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Moet een doodenge nieuwe presentatie geven vandaag. Met allemaal schermen en toepassingen. Heb mezelf opgegeven omdat er niemand anders was. Dom Lika. Niet NU! 

Het is een try out. Ik ga dit gewoon proberen en ter plekke op dat moment hulp vragen. Let's watch.

Leerpunt. 

Man wordt hyper, kon niet slapen door de huizenkwestie. Begrijp ik. Het wordt een spannende periode. Ik ga maar heel erg bij mezelf blijven. En volgende week naar de Wadden. Dat is ALTIJD goed. Lopen met de kop in de wind.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei knakker:

@SandroHa :). Ik vind wielrennen in de herfst eigenlijk wel prettig. Droef weer, tv aan op achtergrond. Het is alleen amper bij te houden allemaal. Tour net voorbij. Hop meteen Giro weer. Gisteren ook nog LBL erbij. Er dreigt hier overdosering. En intussen staat Feyenoord ook nog mooi op 1 :)

Ja, alles komt nu tegelijk. Gisteren was het inderdaad switchen van Eurosport naar NPO en omgekeerd. Toen las ik 's avonds ergens dat de London Marathon ook nog gelopen was. Die heb ik toen ook nog terug gekeken. Erg ben ik he?

Laten we het maar niet over voetbal hebben :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een metaforische slaap van niet helemaal bewust bezig zijn maar elke keer verdoven en doorzoeken naar antwoorden die ik juist niet kon vinden op die manier. Inderdaad leven is mooi en nu oog voor. Heb een fotocamera gekregen en ga daar eens goed in verdiepen en mooie foto’s maken! Extra oog! Op zoek naar beren lukt niet in nl maar vogeltjes ook prima 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook auto-ochtend. Koplamp vervangen (auto van mn vrouw) maar ik had geen H7 lampjes meer dus eerst moeten halen... Neem dan meteen ook ruitenwissers mee zei mn vrouw. En kijk ook even naar de bandenspanning.

Nou dat heb ik geweten, alle vier nog geen barretje. En ik doe dat gewoon met de fietspomp dus ik heb me helemaal lens gepompt 4 keer.

Tis een beetje seksisties misschien maar dit is weer typies de "auto van de vrouw van...". Elke keer als ik in haar auto rijd (1 keer per kwartaal of zo) dan is er iets dramatisch mis mee, trekt gigantisch naar 1 kant of zo, wat zij straal negeert misschien al heel lang :D 

Enfin dolle boel hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brrrrr wat een saaie regenachtige dag .. ik word daar altijd somber van .. lig gewoon in mijn bed met laptop en probeer te werken maar wil het liefst helemaal onder de deken en weer slapen. Soms weet ik niet hoe ik aan energie moet komen en heb ik gewoon geen zin in de dag. Bah. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pats ik moest net wel naar buiten, ik heb een recept in gedachte en die wil ik persé vandaag maken. Ik dacht dat ik alles in huis had, maar miste de kokosmelk, grrrr...Kleinzoon in wagen met regenkap en gáán. Met ferme tegenzin. Maar ohhh.. wat was het lekker, in de regen en de wind. Totaal verkwikt weer thuisgekomen, toch blij dat ik gegaan ben. 

( kleinzoon vond de druppels aan de buitenkant van de doorzichtige regenkap wel héél interessant, van binnenaf gezien. De wereld door de ogen van een kind :heart:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook met flinke tegenzin vanavond gereserveerd voor een yoga les .. ik weet dat het me goed gaat doen dus ik moet van mezelf. Dank Nancy, misschien ga ik toch ook even naar buiten zo; ben een enorm buiten mens maar de regen en kou staan me altijd tegen. Maar de geur is weer fijn! Succes met kokkerellen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook een nieuw recept uitproberen. Kooktijd/bereiding duurt 2 uur. Mislukken mag het dus niet, zou ik echt zonde van de tijd vinden. We gaan het zien en idd wat een regen, moet er nog doorheen. Daar gaat mijn kapsel weer en ga echt niet met een paraplu, die waait ws meteen stuk en een regenmuts/badmuts zet ik ook niet op. Stomme ijdelheid van mij.

Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...