Maja Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Goedemorgen allemaal! De jonge mezen klieren onder mijn raam. Hoop gefladder en hoge piepjes. Actieve start van de dag. Nu ik nog ... dagpact Maja bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Goedemorgen Maja de vroege bij Dagpact Maja Momentum Lekker actief dagje vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Goedemorgen. @erik dank voor je antwoord. Rustig aan maar. Pesten is vreselijk. Blijf bij jezelf. Zwemmen zo. Zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Ik ga ook zo werken, doeiiii. O, bijna vergeten, Goooooeie morgen, Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Goedemorgen! Al gedoucht, om 9 uur bij de verloskundige zijn. Gezonde spanning, als alles goed is kom je nu toch een beetje in een andere periode. De 12 weken bijna voorbij. Langzamerhand dan toch eens kijken naar babyspullen. Maar eerst zien of alles goed is! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Goedemorgen, droge dag 19 vangt aan. Heb er zin in. rapilos en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 40 minuten geleden zei niks: Goedemorgen! Al gedoucht, om 9 uur bij de verloskundige zijn. Gezonde spanning, als alles goed is kom je nu toch een beetje in een andere periode. De 12 weken bijna voorbij. Langzamerhand dan toch eens kijken naar babyspullen. Maar eerst zien of alles goed is! Ja over naar andere fase altijd mooi moment om weer het hartje te mogen horen.. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 goeiemorgen frummers ja Lieke, die snelle harttoontjes, ach wat is dat mooi en ontroerend. en straks de eerste beweginkjes voelen. (soms als ik in mijn darmen een gasbelletje voel bewegen, herinner ik me die beweginkjes weer vanuit lichaamsherinnering haha, nog steeds!) Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 ha knakker, nice to see you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 nee gekkie, in de darmen zelf, ver voor die scheet Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Hij of zij zwaait al naar jullie! Alles dik in orde, kleine druktemaker, nu al! Zo trots! Lieke7777, Marietjestopt, Jannigje en 6 anderen reageerden hierop 7 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Morgen 12 week. Het is een teletubbie @knakker. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 4 minuten geleden zei knakker: En waarvoor dient die antenne op zijn hoofd ook alweer? De nieuwe generatie is al voorbereid op 5G, wist je dat niet @knakker? lady jane, Kyon en bumperjim reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Heren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 wat leuk dat je nu al een echo hebt gehad , ziet er goed uit. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Sorry @niks, grappig doen en je nog niet eens gefeliciteerd met jullie frummeltje. Bij deze! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Zonder antenne. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 hij/zij lijkt op jou al is t niet niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Zojuist zei lady jane: hij/zij lijkt op jou al is t niet niks Vriend zei meteen: lijkt sprekend op mij lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Maar is dat nu normaal dat je een echo hebt gehad ? Mijn tijd en dan is het nog maar 10 jaar geleden is het alleen op indicatie en wachten op de 20 weken echo. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Ja blijkbaar wel. Ze hebben zelf een echo apparaat hier. De 20 weken echo doen ze niet zelf, daar voor moeten we ergens anders heen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Een hele goede morgen allemaal, Weer bij gelezen, Ten eerste ben ik heel blij dat Smaragd en Erik het gisteren uitgepraat hebben samen Dat geklets over iedereen achter de ruggen om, vond ik echt heel naar. @niks, Wat fantastisch dat je de echo met ons gedeeld hebt Mooi toch he, zo'n nieuw leventje Geniet er maar lekker van Hee, heb ik @Yvonne nou gemist met de koffie ? Nou, dan maak ik zelf wel even een bakkie niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Môgge. Goh, ben helemaal gefascineerd door die antenne op dat kinderkoppie... is dus afneembaar. Moet ie er dan af als het kindje door de wasstraat gaat? IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 15 minuten geleden zei Cleo66: @niks, wat groot al zeg , ik vroeg het pas al geloof ik . Weet je dan met 20 weken echo pas het geslacht ? Als je een antenne ziet een beetje verder omlaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 14 minuten geleden zei Cleo66: @niks, wat groot al zeg , ik vroeg het pas al geloof ik . Weet je dan met 20 weken echo pas het geslacht ? Lijkt groter dan het is hoor. Nu 7.8 cm Als het goed is, kun je met 16 weken het geslacht zien. Wij willen het weten, maar houden het wel tussen ons tweetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden