Spring naar bijdragen

Zondag 31 mei


Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Hier klaar om te sporten met de juf van fitness en een paar dames van de sportschool. 

Dat doe ik nu bijna 2 weken en voel mij er een stuk vrolijker door. Lekker buiten sporten, flink zweten, slingeren met kettlebells, dikke kabels, zandballen van 12 kilo en tussendoor even kletsen en heel veel lachen. 

Sandro, voor de smaak vind ik Leffe 0.0 het lekkerst. En lijkt erg op de gewone, als je ook voor uiterlijk gaat. 

Gisteren dag 50 AdB :D In het begin hielp het dagpact mij heel erg. Dag voor dag. Maar inmiddels is het veranderd, taal ik niet meer naar alcohol. Het is nu vooral veel thee met munt uit eigen tuin, water of spa rood met een schijfje limoen. 

En ik sta op het jaarpact, dus nog minstens 315 te gaan. Wil niet weer onderaan beginnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Tjonge vanochtend tijdens het wandelen met de hond hoor ik opeens een hoop geschraap over het plein. Zie ik daar een bekertje van de mcflurry lopen.... Blijkt een arme egel met zijn kopje vast te zitten in de plastic deksel. Heb eerst voorzichtig het bekertje eraf gehaald en toen trok hij zich in. Toen op de rug gerold en de plastic dop van zijn kopje verwijderd en hem weer omgedraaid. Pfff wat een ellende als die dieren door onze troep vast komen te zitten.

valt het jullie ook trouwens op dat er sinds de Corona veel meer troep langs de weg ligt? Ik zie mondkapjes en vooral heel veel poetspapier overal in de bermen liggen :(

Maar ik was blij dat ik toch deze route gelopen hebt en het egeltje weer kan zien waar hij heen loopt. Fijne Pinksteren en hou het droog !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66, was er de vorige keer ook al niet narigheid omdat zij zo verschrikkelijk bot deed? Dat jullie eerder zijn weggegaan daardoor? 
Weet je, dat soort mensen zijn er gewoon. 
Probeer het langs je rug af te laten glijden hoor, niet 'happen' .... 
Denk er maar aan dat je vanavond weer lekker thuis zult zijn... 

@Kyon, ja, ik zie ook heel veel zwerfvuil, niet zozeer hier in het dorp, maar wel vlakbij de supermarkt verderop waar ik de weekboodschappen haal. Daar zijn ook een  viskraam en een macdonalds  (afhaal nu dus) ,  en het is ongelooflijk hoeveel bende er rond het hele winkelcentrum ligt 's morgens vroeg... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Etty:

ik ben liever zoals jij, of zoals mezelf!

Ja precies :heart: dat katterige en betweterige... misschien kan je wel een medestander vinden Cleo? Al is het maar iemand die even met rollende ogen naar jou kan kijken, zo van "daar gaat ze weer"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wel goed geslapen en vind ook dat ik moet gaan sporten, maar of ik dat ga doen... 

Ik wandel veel en zie inderdaad veel troep. Mensen gaan in plaats van op een terras of bij de snackbar in het park of langs het water zitten en gooien daar hun troep neer. Zelf heb ik er erg van genoten, de afgelopen weken. Ergens een koffie halen, of een broodje. En dan heerlijk aan het water zitten met een vriendin. Of een dagje gaan wandelen en een thermoskan koffie mee en koekjes. Ik neem mijn troep dan natuurlijk wel mee. Meestal tot thuis omdat alle prullenbakken vol zijn.

Ben benieuwd hoe het morgen zal gaan, op de terrassen. Eerste weken was alles gewoon dicht. Toen werd er geschuurd en geschilderd. En dit weekend wordt overal schoongemaakt, de rolmaat gebruikt en tape om de tafeltjes op afstand te plaatsen op de terrassen. 

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Maja:

@bolletje Spjjker op de kop! Veel rumoer buiten vannacht. Terug in bed? Heerlijk! Maar plicht roept. Heb de zorg voor mijn moeder. Nu alle taken. Thuiszorg gestopt op advies huisarts ivm corona. Dus schouders eronder met sjaggie humeur.

Dat valt niet mee meis. Met hoeveel liefde je het ook doet. Er rust dus veel.op je schouders nu? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij wonen vlakbij een park. Dochters zeiden dat ze het nog nooit zo vies hadden gezien als gisteren!

Onbegrijpelijk vind ik het. Doe je troep weg. Wat is het probleem? 

Van de 0.0 bieren vind ik Heineken en Jever het best. Heel soms doe ik dat op een feestje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@Jopie alsnog van harte, heerlijke zonnige dag had je, fijn. @Kyon wat goed dat je die lieve egel hebt gered, arm beestje. @Cleo66 heel lastig zoiets. Maar je doet het zonder alcohol, iets om trots op te zijn. Die schoonzus lijkt me heel vervelend, als je het niet meer trekt kom gewoon lekker klagen hier;) Zelf ga ik dit soort dingen altijd uit de weg met smoezen dat ik niet kan, maar ja dat is niet altijd mogelijk natuurlijk. Bij ons in de familie is er altijd wel iemand boos op iemand vanwege een verkeerd gevallen opmerking, vanwege dingen uit t verleden. Zo vermoeiend..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lika:

Dat valt niet mee meis. Met hoeveel liefde je het ook doet. Er rust dus veel.op je schouders nu? 

 

Hoi @Lika,

ja, zorgtaak is nu best veel. Zo’n 5-6 uur per dag. Opstaan, douchen, medicijnen, steunkousen, ontbijt, stofzuigen, was,. Nu achter de rug. Fijne dag! En straks weer andersom.

bewerkt door Maja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66 hoe herkenbaar! Hier ook  lang uitstellen totdat douchen niet meer ging. Nu aan gewend, eerst ongemakkelijk voor allebei. Corona tijd vraagt veel. Hoop dat hulp snel weer binnen mag komen. Dan nog een grote taak maar alle hulp is meegenomen. Voor persoonlijke verzorging wil mijn moeder nog geen vreemde mensen in huis. Ik doe het graag, maar vind het ook zwaar. Zeker nu ook de begeleiding overdag is weggevallen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Smaragd:

Ga een tijd stoppen met het forum. Heb weer gedronken. Heb geen meerwaarde hier sorry.

Ga heel goed allen.

Van die meerwaarde is onzin. Je bent en blijft van harte welkom. Ook nu! 

Kun je stoppen. Man wat een ellende voor je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...