Lika Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto (5 weken alweer) "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" 5 maart 2020 bewerkt door Roberto Momentum, Smaragd, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Goedemorgen, laatste dag werken voor het weekend Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Goedemorgen Dagpact: Roberto (5 weken alweer) Smaragd Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Goedemorgen frummers. Het is nu toch echt lente, een gulle zon en allemaal heerlijk vogelgeluid.... en een bakje natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Goedemorgen! Mijn laatste avonddienst deze week. Weekend 2 dagdiensten en dan lekker paar dagen vrij. Morgen eens flink poetsen in huis. Boodschappen doen, morgen na zijn werk komt mijn vriend hier. Zaterdag en zondag kookt hij, wat een heerlijkheid na een dagje werken. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Heerlijk dat de lente er aan komt @Yvonne de vogeltjes hebben er hier ook zin in hoor ik al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 goeiemorgen frummers hier nog sombertjes maar droog en straks lekker warm in de sauna. Vanavond spannend, een wedstrijd tegen het onsportieve team van 2 weken terug. Zou willen dat ik kon vergeven en vergeten, maar dat lukt me niet nu. Extra gefocussed spelen maar. Een overwinning kan veel goed maken. Helaas is onze scheidsrechter met vakantie, dus om de beurt een setje fluiten. koffie, nu eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 @@#$%$&**&%$Me verslapen doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 35 minuten geleden zei lady jane: goeiemorgen frummers hier nog sombertjes maar droog en straks lekker warm in de sauna. Vanavond spannend, een wedstrijd tegen het onsportieve team van 2 weken terug. Zou willen dat ik kon vergeven en vergeten, maar dat lukt me niet nu. Extra gefocussed spelen maar. Een overwinning kan veel goed maken. Helaas is onze scheidsrechter met vakantie, dus om de beurt een setje fluiten. koffie, nu eerst. Pff ik had gezegd herzliche gruesse spelen jullie maar in je eentje. Vergeven en vergeten is nooit verplicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Goed werk @Roberto 5 weken alweer... @lady jane heerlijk ik ga ook graag naar de sauna , zwaluwhoeve en soesterberg zijn favoriet en heb nog een gratis voucher voor Schiedam liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 34 minuten geleden zei knakker: Mogge mensen. Sjonge, wat zit jij vaak in de sauna @lady jane. Draag jij überhaupt nog wel eens kleren? Hoeft niet per definitie , hé badpakdagen worden steeds meer een hype in de sauna en veroveren grotendeels de reguliere dagen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 moggu @Bor fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Goed bezig @Roberto! Wat was het ook alweer voor cursus @Cleo66? Jij zei laatst dat je moeite hebt om te schrijven wat je allemaal denkt en weer weghaalt wat je al geschreven hebt. Dat doe ik ook, ik denk van alles maar zie het maar eens helder over te brengen... geen doen. @niks, ik vind jouw berichtjes zo leuk om te lezen. Dat je gewoon gaat werken en dat er gewoon een leuke man voor je kookt als je thuis komt... zo bijzonder en fantastisch. Wat een kanjer ben jij zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 3 minuten geleden zei Bor: Het zweet staat me op het voorhoofd en die constante pijn.. Eigenlijk zou ik nu volgens de afspraak de mammapoli moeten bellen maar ik wil niet..nog even afwachten. Heel eventjes. Ze hadden me beter niet van tevoren moeten vertellen wat ze dan nu gaan doen Gelukkig schijnt de zon. sterkte , ermee... hopelijk vind je de kracht om te bellen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 @lady jane geef ze van katoen! Maak ze in! Ik zou ook ernstig zin hebben in een wraakactie, schaamluis loslaten in hun kleedkamer ofzo. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 3 minuten geleden zei Yana: @lady jane geef ze van katoen! Maak ze in! Ik zou ook ernstig zin hebben in een wraakactie, schaamluis loslaten in hun kleedkamer ofzo. hahahaha geweldig. zit echt even heerlijk te lachen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Goedemorgen allemaal, Ga er denk ik een luie dag van maken vandaag Ze belde net van het zorg bureau of ik volgende week maandag en donderdag voor iemand in wil vallen Leuk, doe ik wel Voel me weer nuttig Smaragd en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Mooi @rapilos het bloed kruipt waar het niet gaan kan he. Snap het denk ik heel goed. Goed van je! Sterkte @Bor ook met haar...... Ik ga zo boodschappen doen en lekker uitgebreid koken. Heerlijk vind ik dat. Kan ik de hele middag mee bezig zijn. Goede afleiding en wordt er zen van. Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Ja, Smaragd, bloed kruipt, waar het niet gaan kan inderdaad ha,ha fijn, dat het weer goed met je gaat ! Bor, Kan je niet beter wel antwoorden ? dan weet ze waar ze aan toe is toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Goedemiddag! Succes @lady jane met de wedstrijd. Ik hoop dat jullie winnen! Dat zou wel gerechtigheid zijn. @Cleo66 succes met de cursus, ben benieuwd. @Bor sterkte met je stalkster. En beterschap. @Yana verblijven jullie nog steeds in Portugal in de camper? Wat lijkt me dat heerlijk! Verlang je inmiddels weer terug naar huis? Of zou je daar nog veel langer willen blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 @Jopie i agree , volgende week moet ik ook voor intake fysio ivm starten met sporten om te analyseren wat ik wel en niet kan doen ivm chronische pijnklachten. Nu wel bij een andere fysio , de fysio die ik eerder had was een vreselijk mooie jongeman waar ik dus ook niet graag met mijn 45 plus lijf in onderbroek en bh voor stond .. goed was hij wel dat zeker wist precies waar hij het over had. succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden