Roberto Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Goedemorgen allemaal. Dagpact Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag": Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Goede morgen, we we gaan weer verder vandaag met de strijd. nancy en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Goedemorgen. Ik ben vroeg wakker vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Goedemorgen. Dag 1 van de opleiding die ik ga volgen. Denk aan @Smaragd. Lieke7777 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Goedemorgen. Dagpact Roberto Myle Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Goedemorgen allemaal ' @smaragd sterkte denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Mogge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 (bewerkt) Goedemorgen! Gisteren een 9 gehaald op een toets. Blij als een kind Vanavond naar vriend toe, heb er zin in. Blijf het hele weekend. 28 februari 2020 bewerkt door niks lady jane, rapilos, bumperjim en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Goeie morgen, Voel me een beetje somber en moe. Ga vandaag niet werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Goedemorgen verkeerschaos hier tgv gladheid..gelukkig kon mijn man de aanrijdingen (4 !) op goed geluk ontwijken en zit hij veilig op het werk. Ik kreeg gisteren een kadootje, iemand anders gaat werken voor mij vandaag! nancy en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Succes vol ' fijn dat je niet hoeft te werken .. ga je andere dingen plannen vandaag om je wat vrolijker te gaan voelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 2 minuten geleden zei Lieke7777: Succes vol ' fijn dat je niet hoeft te werken .. ga je andere dingen plannen vandaag om je wat vrolijker te gaan voelen? Ik voel me zelfs bijzonder blij en energiek .. ga er een fijne lange dag van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Bedoelde je Bol ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Zojuist zei Vol: Bedoelde je Bol ? Ow sorry haal het beetje door elkaar lig in bed op mijn telefoon te lezen ... voor jou een hele fijne lange energieke dag :-) en bolletje hopelijk toch nog een fijne dag ervan maken . Vol en bolletje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 51 minuten geleden zei Lika: Goedemorgen. Dag 1 van de opleiding die ik ga volgen. Denk aan @Smaragd. Leuk ' nieuwe dingen leren .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Rotnacht gehad zoals te verwachten, weet nooit of ik nu afleiding moet zoeken of het maar moet laten komen. Maar we gaan weer voor een nieuwe nuchtere dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Sterkte @bolletje weet je waarom je somber bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Hahaha Bor, ik moet wel even om je lachen, wát een binnenkomer! Maarreh...ik snap wat je bedoelt, zorgen om Smaragd! Wat een ellende nou weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Bor, wordt maar niet boos of verdrietig, laat het maar bij hem liggen, je kunt nu even niets. Ja, ik ben nog ziek. Familie wil dat ik me laat testen op dat coronavirus, nou nee dus. Ik doe niet mee met die hysterie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 1 uur geleden zei Myle: Goedemorgen. Dagpact Roberto Myle Rapilos Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Een hele goede morgen allemaal, Zit al aan de koffie straks werken Kan ik weer lekker oefenen met de auto, want is meer dan 7 km. En dat is heel wat voor mijn doen ha,ha. Lika, veel plezier met je nieuwe opleiding Verder, zijn ook mijn gedachten bij Smaragt Beetje machteloos gevoel, wat kan je nog doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 En verder.. Ja, dat corona virus, komt bij mij ook een beetje over als massa hysterie Zelfde als griep, alleen veel besmettelijker omdat het een nieuw virus is, en wij daar nog niet echt tegen bestand zijn Vanmiddag naar de sauna en bioscoop of dat nu verstandig is, met z'n allen op een kluitje ? Maar ja, je kan het toch nauwelijks voor zijn he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Goedemorgen Hoop dat @Smaragd snel iets van zich laat horen. @bolletje @Lika spannend veel plezier! Oudste zoon is een goede vriend verloren, kan er niet teveel over uitwijden maar hij heeft t er heel moeilijk mee. Jongen was nog maar 16. Leven kan zomaar afgelopen zijn lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Goedemorgen frummers. Een stralende zon hier.... Bakje nog en dan snel naar buiten.... @nancy rustig aan meis, gewoon uitzieken hoor. @bolletje, jij ook rustig aan, ik hoop dat de zon bij jou ook schijnt meis... @Smaragd, jongen toch .... , en wat heb ik te doen met jouw partner.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden