nancy Geplaatst 27 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 Pfffff.....ik vind het ook nogal wat. En nee, niks van Smaragd gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 Poeh @Quinn, dit is echt wel nieuws waar je wereld zomaar compleet van ondersteboven draait Ik haal uit je berichten dat "het wel of niet laten doorgaan van de zwangerschap" geen vraag is ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 Moeilijke situatie @Quinn. Je had het er laatst over dat de hormonen door het huis vlogen, dat sloeg dus hierop? Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen. Kan me wel voorstellen dat je je rot schrikt. Hoe dan ook, wijsheid en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 Klinkt goed @takeiteasy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 Ja @Fruitvlieg2019 Wat beschrijf je de twee werelden treffend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 O @Etty, wat heerlijk! Tjee @Quinnkan me je schrik en boosheid voorstellen. Hoe verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 Fruitvlieg, het leven is inderdaad niet altijd eerlijk, wat rottig voor jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 Pff nee, heel oneerlijk als ik het draadje zo teruglees. Ik heb samen met mijn man er bewust voor gekozen kinderloos te blijven. Gezien mijn problemen lijkt me dat ook eerlijker tegenover een evt kindje. Ik heb er vrede mee maar kan me voorstellen dat anderen het er heel moeilijk mee kunnen hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjeng Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 Hoi allemaal, weet niet of dit op dit draadje kan, maar heb ontzettende trek, 2,5 week droog nu maar weet niet waar ik t zoeken moet. er is niets gebeurd of zo. ben beetje gespannen omdat derde kleinkind binnen nu en korte tijd er zal zijn, maar dat zou me eerder moeten motiveren om vol te houden Tips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 Rustig blijven Sjeng, je weet dat trek voorbij gaat. Wat goed dat je het hier meldt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 Ga onder de douche, poets je tanden, kruip in bed met een boek en verheug je op morgenochtend als je blij bent met jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 Als je de trek nu weerstaat, wordt het steeds makkelijker. Jij kan dat, zet 'm op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 Nee, het is niet eerlijk en soms lijkt niemand te krijgen wat ie wil. Sterkte @Fruitvlieg2019 ook dat valt niet mee. Wat hier betreft, vriendin wil het, nu het toch zo is, verder laten gaan, daarover is geen discussie mogelijk. En het is ook weer niet zo dat ik dit kind niet wil, we hebben ons in slechtere omstandigheden gered. Het gaat me echter ook om haar, eerdere zwangerschappen gingen matig tot slecht. Ik wil dat risico voor haar helemaal niet weer. Maar dat stukje is niet meer mijn keuze. Voorkomen wil immers nu niet meer. En verder, ja, ik zie best op tegen eventuele ingrijpende veranderingen. Mocht er inderdaad straks een baby zijn, dan verandert er van alles voor iedereen in dit toch al niet gangbare gezin. En hoe egoïstisch ook, daar zie ik toch tegenop. Ik moet vooral m'n hoofd helder houden, niet woest blijven, niet op zoek gaan naar verdoving. Laten we daar aan vasthouden. Niet drinken. Niet roken. Niet gaan wandelen. Dus. @Sjeng het zien wat er gebeurt is een eerste stap, tweeënhalve week al flink wat dagen. Wat voor andere afleiding kun je bedenken? Ik heb bijvoorbeeld vanavond fietsen staan poetsen. Als raar voorbeeld. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 Goedenavond, Niet drinkend en rokend maar zo down en opvliegend als wat thuis. Gaat wel weer over voordat ik een meisje ga worden. Zijn toch hormonen ja @bumperjim mannen hebben die ook haha. @Quinn heftig, wat vind jouw vriend ervan? Goed dat je het deelt. Dit heeft impact logisch. Sterkte! @Waldorff goed dat je de citalopram krijgt en neemt, wil het nog niet, moet hier gewoon even door heen. Refusal is genoeg voor mij nu. Jij ook sterkte! @Bor, alles naar omstandigheden okay maar dat had je al begrepen. No worries. Fijne avond allen of welterusten zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 Hey @Smaragd goed je te lezen en bedankt dat je aan hem dacht. Die is overigens zo flegmatiek als mogelijk, de rare. Hoe ga je om met jouw down en opvliegend? Ben je nog te hanteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 @Sjeng goed dat je het deelt, spannend allemaal. Droog veel leuker om te beleven lijkt mij. Hou je goed bijeen, zucht/trek ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 @Quinn zat mij te bedenken idd wat hij ervan zou vinden. Gaat allemaal wel op zijn pootjes terecht komen bij jullie. Niet met woestheid maar dat weet jezelf ook wel. Ga iig geen fietsen poetsen, goh moet er niet aan denken haha. Stort mij op het koken, tuinieren terras etc, werk en zorgen voor anderen buiten mijn werk om, niemand moet mij voor de voeten lopen want dan struikelen ze. Thuis dan/familie. Ben echt niet te genieten en ben mij er bewust van. Gelukkig wel, dan kan ik echt een hork zijn. Wel alles goed gemaakt. Dus nu hou ik gewoon even mijn mond en slik woorden in. Maar mijn blikken kunnen soms doden. Meer dan woorden. Is een periode, dit gaat over weet ik. Hang on man Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjeng Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 Dank voor de steunende woorden. Het komt zo onverwacht en zonder aanleiding tenminste niet dat ik bewust weet. Ik ga denk ik toch maar (voorgeschreven) lorazepam nemen, beter dan drinken in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 @Fruitvlieg2019, ik herken helaas je gevoelens, @Quinn, Ik wens je wijsheid, ik vind het heel logisch dat je er tegenop ziet, het is zo onverwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 @Quinn ik zie het ook totaal niet als egoïstisch dat je er tegenop ziet, het is ook niet niks. Dus verontschuldigen hoef je je zeker niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 29 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2020 @Smaragd Dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden