Spring naar bijdragen

Maandag 27 januari 2020


nancy

Aanbevolen berichten

Als ik mn eigen zin deed dat ging ik weer lekker hardlopen of mtb'en met de hond. En liet ik mn vrouw marineren met de ipad op de bank. Maar ja dan moet je ook niet zeuren dat je relatie zo weinig meer voorstelt :) 

Samen tulpjes planten of zo. Tis al behoorlijk laat voor tulpen dus now or never. 

("Als ik mn eigen zin deed" lees "Als ik mn eerste reflex volg")

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat wel Nancy. Dankje voor het vragen. Ik heb niet veel geslapen maar mijn nacht was beter dan ik verwachtte. Vandaag een rotdag. Maar ik heb besloten dat ik er zo positief mogelijk mee om zal gaan . Ik ga eerst maar even koffie maken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels op mijn oppasadres. Ik ga de kinderen wakker maken en aankleden, eentje moet straks naar school. Tot later.

Myle, ik weet niet waarom het een rotdag voor je wordt,  maar sterkte gewenst. 

bewerkt door nancy
Tikfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Sterkte @Myle. En @Ties. En iedereen die t nodig heeft. Ik ga zo werken. Jongste zoon alweer ziek, derde keer al dit schooljaar. Oudste zoon ook verkouden. Hoop dat ik niet word aangestoken want in december ook al week ziek geweest en wil me niet weer ziekmelden op werk. (Zover is het nog niet dus hou op met malen:D) geloof dat mn relatie sinds gisteren weer aan is. We hadden afgesproken voor een goed gesprek en ik had expres een hele grote stomme onderbroek aangedaan zodat ik het wel uit mijn hoofd zou halen om seks met hem te hebben. Maar dat heeft dus toch niet gewerkt:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, kleinzoon slaapt. Kleindochter had vannacht per ongeluk in het bed van haar ouders geplast, dus ik heb de hele boel verschoond en nu draait de wasmachine voor de 2e keer. Vanmiddag lekker wandelen naar mijn huis, mag kleinzoon daar spelen, terwijl ik de keuken in duik. Tenslotte moet er thuis ook af en toe wat gebeuren ;).

Maar nu aan de studie, ik wil deze stille uurtjes nog even meepikken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Dus, ja, geen ontkennen meer aan, alles staat hier nogal op z'n kop. In het kader van hoeveel wil je delen nou ja, eigenlijk wel en toch niet, maar goed, het heeft behoorlijk veel invloed op me. Vriendin blijkt zwanger. Dus dat. Doe maar niet quoten, misschien verandert het nog als ik het negeer. Damn, dit was zo niet de afspraak. 

Dagpact:

Quinn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Ja maar @Quinn er worden kindertjes gemaakt dwars door de anticonceptie heen, die kans is niet heel groot maar het kán wel.

En als jij beslist geen kinderen meer wil waarom laat je je dan niet steriliseren, dan pas zit je écht safe. Heeft mijn man ook gedaan, dus als ik (of wie dan ook) zwanger thuis kom(t) weet hij zeker dat het nooit van hem kan zijn. Je moet je eigen verantwoordelijkheid ook nemen Quinn, net zo goed.

Ja precies Quinn dan had je maar voor t zingen de kerk uit moeten zijn :) Mn schoonzus en man is het 2x overkomen. Misschien zegt het iets over zaadkwaliteit ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt, delen helpt toch inderdaad wel wat. Het hakt er voor nu wel echt in. Ja, we hebben samen een tweeling van 13 en mijn oudste is 22. Dus nu nog een baby, tja, hoe onaangenaam dat ook klinkt, liever niet. Wat mij betreft dan, zij zou er wel honderd willen. Vandaar ook mijn achterdocht, denk ik. Het zal trouwens wel van mij zijn, zij heeft al een tijd niks ernaast lopen. We moeten maar zien hoe we eruit komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...