Vol Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 (bewerkt) Goedemorgen! bah, blij dat het ochtend is. zenuwachtige nacht gehad. Nu eerst afleiding op het werk en om 14uur sollicitatiegesprek @fleurtje zet m op vandaag! 20 januari 2020 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 Mogge! Vandaag moet je verplicht depressief zijn als ik het goed begrepen heb, daar doe ik mooi niet aan mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 1 van mn vervelende bazen in de vs belde vrijdagavond om 6 uur toen ik net de jas in de handen had om weg te gaan. Balen, had ik geen hand vrij om op te nemen. Vandaag niet vergeten voicemailtje te luisteren nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 Goedemorgen Beetje rillerig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 Bah ik ben me toch saggerijnig zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 @fleurtje denk aan je vandaag! wat je in je tas naar het werk meeneemt vandaag: - oordopjes om naar je eigen muziek te kunnen luisteren, op zo’n eerste dag hoef je nog niet vol mee te draaien en het helpt tegen prikkelingen - je lievelingsknagen: dropjes, snoepjes en alles wat je troost en kalmeert -laxeermiddelen om die collega in zijn koffie te stoppen en zo een binnenpret te hebben als je hem ziet wegrennen naar het toilet. Je hoeft het niet echt te doen...het is plan B. Succes: ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veganista Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 goedenmorgen iedereen... 2 bakjes koffie al gehad. straks bij buuf aan de slag in de tuin en om 13 uur koffie met mijn AA maatje heb een fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 40 minuten geleden zei bolletje: Bah ik ben me toch saggerijnig zeg Dat heb jij denk ik niet vaak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veganista Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 1 uur geleden zei Vol: Goedemorgen! bah, blij dat het ochtend is. zenuwachtige nacht gehad. U rest afleiding op het werk en om 14uur sollicitatiegesprek @fleurtje zet m op vandaag! success met je gesprek!! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 @Volook succes! Iedereen succes vandaag! Ik ben in een gulle bui Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 Goedemorgen Zet m op allemaal en succes vandaag @fleurtje! Vooruit met de geit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 Goedemorgen frummers. Wat een schitterende rode lucht.... Eerst maar een bakje, en dan zien we wel wat vandaag gaat brengen. Fleurtje, heel veel succes en sterkte vandaag {[]} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 1 uur geleden zei elzbieta: goedenmorgen iedereen... 2 bakjes koffie al gehad. straks bij buuf aan de slag in de tuin en om 13 uur koffie met mijn AA maatje heb een fijne dag iedereen Dat klinkt als een leuk programma, dat zou ik ook wel willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 Onlangs vertelde men hier op het journaal dat dat prachtige ochtendroze dat je vaak ziet de laatste tijd een resultaat is van luchtververvuiling. Werd het toch nog een beetje blue Monday Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 Goedemorgen. Blue Monday.. ach, duurt maar een blauwe maandag. Morgen dan Dolle Dinsdag? Hoewel... Dat was ook een wassen neus, bleek achteraf. Maar klinkt wel lollig. De tijd vliegt en het oor wil ook wat. Alle werkers, weer-gaan-werkers, sollicitanten en de rest een Mooie Maandag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 Goeiemorgen. Ik heb besloten dit jaar niet mee te doen aan Bleu Monday Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 ik sudder nog na van sweet sunday goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 Goedemorgen allemaal, Deze maandag hoef ik niet te werken Wat een luxe toch weer En depressieve dagen laat ik me ook niet aanpraten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 lady jane, Vol, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 Goedemorgen Succes @Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 (bewerkt) Ik heb mijn bericht verwijderd, het was/is wel waar, maar het voelt niet goed om het te laten staan.Het voegt niets toe. 20 januari 2020 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 Dank lieve @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 Was ook een boek blauwe maandagen... Ik geloof van Grunberg of bernlef of nou ja eerst maar lunchen, goede dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden