Waldorff Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Mogguh. Uurtje hardlopen, daarna rustig ontbijten. 7.30 werken tot 16.00. Fijn weekend allemaal! Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Top waldorff! Ik heb een dagje vrij, ik heb er nog een hoop staan. Hardlopen staat hier ook op t programma maar dan iets later Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Goedemorgen. Hoofdpijn van iets te weinig slaap, maar niet door iets anders. Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Goedemorgen . Zit al op mijn werk. Aan de slag dan maar. Fijne dag allen! Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Goedemorgen! Ik ga eerst een rondje hulpverlening doen, vanmiddag op het paard en vanavond met de band! Vol programma, had ik nooit gered als ik nog had gedronken Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Goedemorgen allemaal, Bor, ik las het draadje van gisterenavond nog even door Tja, wat moet ik nu zeggen.. Dat ik niet in jou schoenen wil staan.. daar heb je natuurlijk ook niets aan Veel sterkte in elk geval, en zooo te hopen, dat je dochter een ander pad in gaat slaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Dat was voor jou een kort nachtje @Moosje, hopelijk kom je toch een beetje soepel door de dag. Hé @Smaragd, jij hebt nu je vrije dagen toch? Lukt het je om ze op een leuke manier en zonder drank in te vullen? Ik hoop het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Goedemorgen frummers. Eerst maar even een bakje en dan aan de slag hier. @Bor, wat moet je je machteloos voelen.... .... ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Sla dus alleen maar even twee armen virtueel om je heen. {} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 En natuurlijk dat bakje ook maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Goedemorgen Hier eindelijk snel in slaap gevallen. Hoe is het met jouw slapen ondertussen @Myle? Ik hoop een stuk beter Gisteren nr de psycholoog. Probeert ie me wat uit te leggen. Geen bal van verstaan. Nope. Chinees. Ni erg, denk niet dat t een groot verschil had gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Shit, mijn broer is jarig! Snel iets sturen want dadelijk ben ik het weer kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Ik weet niet waarom je zo verbaasd bent @Bor. Heb jij zelf de instanties niet ingeschakeld? En waar zijn de kids nu? Bij de oma, tante,... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Jij zei onlangs toch dat je een dienst had ingeschakeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 (bewerkt) Nou je schreef onlangs toch zo iets. Net voor één van de kids bij je bleef. Maar maakt niet uit. Waar zijn de kids nu dan? 13 december 2019 bewerkt door fleurtje Woordje vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Das niet perse slecht. Niets dat onomkeerbaar is dan toch. En wat met de dochter nu? Is ze nog steeds bij dat vriendje? Krijgt ze begeleiding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Lijkt ze op jou? Ik mag hopen van niet..de wereld kan geen twee borren aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Ik heb teveel vragen op een vroege ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 (bewerkt) Ah @Jopie je leest t hoe je t lezen wil. En niet perse hoe ik t bedoel. T maakt me weinig uit wat jij daar van vindt. 13 december 2019 bewerkt door fleurtje nancy en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Ik ga maar es iets eten. In de zetel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Autumn Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Goedemorgen. Gelukkig ga ik eind van de middag oppassen op mijn lieve neefje. Ik moet er dus uit vandaag, ben even in een andere omgeving en heb een beetje afleiding. Dat is in elk geval beter dan gister. Dagpact Moosje Autumn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 1 uur geleden zei Bor: De geschiedenis heeft zich herhaald en ik wordt ingehaald door het verleden. Borrie, sterkte meis. Dat de geschiedenis zich herhaalt, dat kan ik begrijpen. Maar hoe het verleden je inhaalt kan ik niet visualiseren. Daarvoor ben ik nog te duf in de kop. Dat het in jouw geval niet prettig is begrijp ik dan weer wel want je klinkt er niet blij bij. Dus nogmaals sterkte. En hou alsjeblieft jouw toekomst in het vizier, die waar drank en drugs niet bepalend zijn voor je koers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 goeiemorgen frummers Bor de Jellinek heeft n training voor ons ouders van....: sterkernaast die kan helpen blinde vlekken te herkennen (wanneer je denkt te helpen maar juist niet helpt, juist door eigen verhaal). Ik heb me ook aangemeld. Wil er alles aan hebben gedaan later en steek er allicht wat van op. Ook goed om zelf de onmacht aan te gaan lijkt me) houd je taai meis en zorg goed voor Bor♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 intussen heb ik huisarrest, kan de deur niet echt uit met mijn eerste blauw oog, grote schaafplekken en hardhandige peeling: 3 rimpels zijn weggeschaafd na val met de fiets op een gladde brug gisteren. zelfs geen geschikt marteriaal meer voor n blind date in the dark room slechte nacht gehad, maar halverwege alle verband eraf en toen ging de druk weg. nu alle druk weg, agenda leeg gemaakt en lekker lezen, film en computeren. je doet wat voor een beetje aandacht he Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Ach Jane, dat is niet zo mooi he, vallen op de fiets Hopelijk genees je snel, en jee, volgens mij is het bij ons helemaal niet glad geweest, zo vlak aan de kust Ben zelf ook een paar weken geleden aangereden op een rotonde Automobilist gaf geen voorrang en reed me aan Daar lag ik dan, midden in de spits op een super drukke rotonde een grote bus stopte midden op de rotonde en chauffeuse stapte uit om te vragen hoe het met me ging Alle verkeer op de rotonde stond in een klap stil Oh, vreselijk gewoon, al die aandacht van alle mensen, alsof ik al dood was of zo Enfin, niks gebroken gelukkig, schaafwond op elleboog, pijn in mijn nek en grote bult op mijn hoofd Snel opgestapt en verder gefietst toen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 ja zo ben ik ook Raps. gisteren reden 2 auto's me voorbij, schande. de ene zag me niet de ander wel, ik zat onder het bloed, ontredderd bij te komen, fiets midden op pad, misdadig om dan niet te stoppen. meisje van 16 ongeveer stopte later wel. maar ik voelde me zo opgelaten. ben naar de sauna doorgefietst voor ehbo, later thuis arts, tetanusprik en wondverzorging. ik heel meestal snel, maar heb tegenwoordig ook snel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden