Waldorff Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Goedemorgen allemaal. Half dagje werken en Refusal dag. Vanmiddag Kerst cadeautjes kopen in de stad voor m'n kinderen. Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Goedemorgen vanaf mijn werk. Eerst koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 goeiemorgen frummers vanuit mn luie relaxstoel eerst koffie met beschuitje en dan fietsen met maatje de boom staat met lichtjes project vanmiddag is de rest erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Goedemorgen Zo'n boom met alleen lichtjes heeft ook wel wat. Werken vandaag. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adb Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Goedemorgen allemaal, Vandaag mijn 16e dag ‘al’, wat gaat de tijd snel en alcohol wordt steeds onaantrekkelijker, het idee alleen al. Ik vind het heerlijk zo. En zoals @Soothe zei vorige week dat de tweede week niet onmogelijk is, zo ga ik mijn derde week in nu. Wat is hij al lang ervan af, las even op het jaarpact, geweldig allemaal hoor. En hopelijk zo verder. Ik lees veel wie is wie van jaren terug, veel mensen met de worsteling, echt veel en dat is alleen nog maar op dit forum. Begin steeds minder te begrijpen dat dit zomaar te koop is, aanbiedingen, reclames enz. Mijn dochter zei ooit, jij hebt een slechte relatie met alcohol. Dat vond ik wel treffend gezegd en waarom zou ik nog slechte relaties onderhouden hè. Een fijne dag allemaal. Rosee, Waldorff en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Autumn Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Morgen! Fijne dag allemaal! Dagpact Autumn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Goede morgen. Dagpact Autumn Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Mooi gezegd van je dochter @Isabella en zo waar. Na ruim anderhalf jaar niet drinken, drink ik nu 'met mate'. Laatste keer alweer bijna 3 weken geleden, 2.5 glas. Het gaat eigenlijk prima, maar het feit dat ik dit allemaal zo nauwkeurig bijhou zegt wel dat ik er nog erg mee bezig ben. Maar het gaat me steeds beter af. Maar zoveel voegt het niet toe, niet drinken geeft meer rust dus misschien ban ik het wel weer helemaal uit. Merk dat ik nu neig naar andere vormen van mateloosheid: teveel snoepen, teveel social media, overmatig sporten of doorslaan in gezond leven. Moeilijk om de balans te vinden. En met emoties om te gaan. Weet vaak zelf niet hoe ik me voel en word daar dan door 'verrast'. Beetje lang verhaal geworden dit. Nou ja, aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Tijd voor een bakje, goedemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Goedemorgen allemaal 260 gebruikers ?? Zal wel niet kloppen toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Ja, inderdaad, 267 staat er Raar ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Wat je aandacht geeft, groeit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Nu nog maar 55, ze zijn behoorlijk geschrokken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Goedemiddag, Ik meld me alcoholvrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Stilletjes hier (wel nog 194 meelezers ) En eigenlijk heb ik ook niet zo veel te melden. De kerstboom staat inmiddels evenals wat ander kerstversiersels.. En die lichtjes komen goed van pas met dit donkere weer.. Dagpact Autumn Myle Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 4 uur geleden zei lady jane: Wat je aandacht geeft, groeit Wie is wie is (weer) opgeschoond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Ik begrijp niet dat sommigen denken dat die halve zool bovenmenselijke krachten heeft, dat hij 300 meelezers of zo kan creëren. Dat getal is gewoon een van de dingen die hier niet goed werken op deze site. Verder heeft hij zelf de moderator getagd dus er is geen sprake van Bor klikspaan heeft alles gedaan. Overigens had ik m zelf ook gerapporteerd. Prima als je hier komt schrijven als je problemen hebt, maar als t een onwaarschijnlijk en eindeloos geraaskal uit de 17e dimensie is, ja wat heeft het dan verder voor zin. Buiten is t nat en ikzelf droog en nog een fijne middag aan allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 46 minuten geleden zei bumperjim: IBuiten is t nat en ikzelf droog ... Hah... hier net andersom. Het regent niet en ik zit me kapot te zweten en de kachel staat maar op 15. Niet ziek hoor, maar m'n innerlijke thermostaat werkt niet meer naar behoren. Dat leidt wel eens tot botsinkjes tussen mij en m'n vrouw, die wat dat betreft nog gewoon normaal is.. Maar zij is nu niet thuis dus kan de kachel even op koelkaststand. Heeeeeerlijk. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 14 minuten geleden zei Bor: Maar ik vind het wel zo eerlijk om te zeggen dat ik via pb"s met de mod overlegt had hierover. Zou het dan óneerlijk geweest zijn als je dat hier niet gezegd had? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Ik heb geloof ik E.e.a. gemist. Het hele halve zool gebeuren blijkbaar, ik lees jullie maar snap er helemaal niets van. Dat van de kapotte thermostaat van @Kohtje daarentegen snap ik helaas heel goed. Koh, bij jou komt het niet door de vrouwelijke hormonen naar ik aanneem, maar de verschijnselen zijn hetzelfde. De nieuwe AD die ik slik hebben als bijwerking “opvliegers en nachtelijk zweten”. En ja hoor dat blijkt waar,, en dan niet een beetje maar heel veel! Op deze manier kom ik nooit van die overgang af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 @bumperjim mag ik je een digibeet-vraag stellen? Kun jij mij uitleggen wat taggen inhoudt en hoe je dat doet? (Zie je het schaamrood op mijn kaken?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden