Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 november 2019


Myle

Aanbevolen berichten

@niks, wat heerlijk dat je zoveel spul voor jouw huisje al bij elkaar hebt gevonden. 
Moet fijn zijn daar naar uit te kijken. 
En heel begrijpelijk dat je bang bent voor terugvallen, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 !!! 
En dat je afgelopen week hebt moeten verzuimen van jouw werk door een kater..... laat dat de ultieme waarschuwing zijn. 
Ik neem aan dat je nog in je proefperiode zit, mocht dit vaker gebeuren dan...... 
Dus inderdaad heel heel verstandig je elke dag even te melden hier en broodnuchter verder gaan... 

@Lika, wat triest dat deze vriend nu overleden is. 
Ik kan me indenken dat je heel graag wilt weten hoe en wat. 
De persoon die jou op de hoogte heeft gesteld moet daar toch iets meer over kunnen vertellen? 
En deze persoon hoeft verder helemaal niets te horen over hoe één en ander indertijd tussen jullie zat. 

@Cleo66, gewoon hier komen voor een bakje als je daar zin in hebt.
En verder proberen alleen te reageren op dingen waar je echt op wilt reageren... 
Proberen ook niet met kromme tenen één en ander te lezen, maar een vorm van loslaten ontwikkelen. 
En geloof me: dat is al aardig moeilijk :) 

 

bewerkt door Yvonne
woordje vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne niemand heeft me op de hoogte gesteld. Ik ontdekte het zelf via Facebook.

Ik leid uit de berichten die we een paar dagen eerder uitwisselden en aan de berichten die hij een dag voor zijn dood plaatste af, dat het plotseling is gebeurd. 

Dat volstaat denk ik. Ik was snel na zijn overlijden bij mijn vader. Maar ook dan blijft de vraag naar die laatste momenten. Sommige dingen weten we niet. Zo is het. Helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Niks

Yana

Gezond2019

Manou

Rapilos

Meisjeamsterdam

En kennelijk is het de gewoonte om te melden of het gelukt is, dat is het geval voor gisteren. Ik heb voor het eerst in tijden weer in mijn eigen huis geslapen, wel nachtmerries gehad, maar omdat ik niet alleen sliep (mijn date sinds een paar weken sliep bij mij), kon ik de nachtmerrie, ook al lag ik daarna lang wakker, gelukkig van me afzetten. Ik ga hier vandaag verder schoonmaken en er vannacht weer slapen omdat ik morgen een doop heb en een reunie van een hardloopclub waar ik lid van ben. 

Alles voelt heel naakt ineens, klinkt dat gek? Omdat ik er nooit zo bij stilstond dat het invloed kon hebben op mijn nachtelijke escapades heb ik ze denk ik onbedoeld erger gemaakt en ben ik nu bang dat ik er nog heel veel 'moet hebben' om mijn hersens weer in balans te krijgen. Maar wie niet probeert, die niet wint... En dan hoop ik mijn rustige slaap en vooral energieke persoon overdag weer terug te krijgen die 'lekker' wakker wordt. 

Iedereen fijne dag vandaag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@niks wat fijn die spullen. En sterk besluit wb het niet drinken!! Je bent al zover gekomen, kijk naar hoe het was toen je hier net kwam, zoveel ten goede veranderd. Een terugval is rot maar je staat weer op. @Lika:heart: 

@Cleo66 ik probeer het ook zo te doen als jij wb het forum, ik kan me er moeilijk van los maken vaak. Fijne dag lieverds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

niks je zit in een overgangsperiode
en ook positieve stress geeft stress
en stress is een trigger voor drinken
wat heerlijk trouwens dat je zo'n mazzel had
met je inboedel. beetje personaliseren (raar woord)
met leuke hebbedingetjes, bos bloemen en je huis
wordt een thuis. de rust na de verhuizing kan ook ff
juist weer voor onrust zorgen had ikzelf destijds, zo van
nu is het klaar, wat nu? Maar dat ging gelukkig snel over
in een cocoon-gevoel. wow meis♥
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is veel in een relatief korte periode. Mijn gevoelens schommelen heen en weer. Ik wil het liefste, wat er gebeurd is, diep weg stoppen. Maar dat lukt helaas niet altijd. Zoek overal wat achter, als iemand aardig tegen mij doet, wil ik bijna mijn kleren uit trekken, van ga je gang maar. Haal dit weer weg straks, is wel erg privacy. Leren om nee, te zeggen. Maar ook om mensen weer te vertrouwen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de fiets 25 km had ik niet zoveel zin in voordat ik ergens met de bus ging @Adri02. Maar het was trouwens een wmo regiotaxi. Net zo duur als gewoon OV. Klonk meer chic dan het was. Hoewel je natuurlijk gelijk hebt dat thuis een broodje smeren goedkoper is dan bij AH2go iets kopen. Maarja. Ik heb al een tijd dit niet meer gedaan. 

bewerkt door Myle
tikfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel leuk dat Adrie het vroeg dan, want zo klinkt het al meteen wat minder decadent ;)  ik kan er ook erg van genieten hoor. Koffie en een muffin op het station. Overdreven duur inderdaad. Maar ja, zo af en toe jezelf verwennen is niet verkeerd.

Ik heb net een paar kokosbollen op, over van bezoek. Ik had nog zó gezegd dat ze moesten helpen het op te maken... :rolleyes:

Vanavond ga ik naar een concert. Ik heb net gekeken of ze ook alcoholvrij bier verkopen op die plek. De bierlijst staat online, wel zo makkelijk. Vier soorten zie ik op de lijst. Eens kijken of dat lukt vanavond. Ik ga met een paar zuipschuiten, niet zo'n zin in eigenlijk. 

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ja. Ik zie nu dat mijn bericht wel een beetje poepchic over kon komen. Zo was t niet bedoeld.:blush:

En ik heb inmiddels een houten kont van 1.5 uur in de trein op de trap zitten. En moet nog een halfuur.;)

Veel plezier vanavond Lonster!

bewerkt door Myle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yvonne:

DAGPACT
Niks
Yana
Gezond2019
Manou 
Rapilos
Yvonne
Meisje Amsterdam
Cleo 
Ties 

Ik zie dat M.A. mij van het dagpact heeft gegooid, dat was vast niet de bedoeling... 

En inmiddels had Ties dat ook gezien :) 

bewerkt door Yvonne
Tegelijk met Ties een bericht neergezet dus....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd, bij ons gaan ze ook volledig voor een zelfsturende werkvloer. Heeft zijn voordelen maar ook serieus wat nadelen. Ik kan t moeilijk trekken. 

@Gezond2019, idem dito. Ik kijk of lees al jaren t nieuws niet meer. Ik ben op dat vlak wereldvreemd geworden en ik vind t ok. Ik kan over niets meepraten dat niet maar ik kan er ook niet ziek van worden dus dat scheelt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier twee sigaren liggen die ik voor mijn broer kocht als klein cadeautje uit Lanzarotte. 

Dus liggen hier al ff. Heb al een paar keer die prikkel gevoeld. Ik kan t weerstaan maar soms vraag ik me serieus af hoe ze zouden smaken. 

Best lekker waarschijnlijk.

Tijd dat ze toch maar vertrekken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...