Spring naar bijdragen

Maandag 28 oktober 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemiddag, 

Vanavond komt iemand naar mn boiler kijken. Eindelijk. Zo moeilijk is het niet, met zn twee en een goede waterpomptang lukt het echt wel. 
Hopen dat de aansluiting hetzelfde is. 
Als ik weer warm water heb zal ik echt zo blij zijn, tjonge. Lekker weer in bad. 
Dan overzie ik het weer een beetje in mn leven. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffff jongste zoon weer eens boos, dit keer omdat ik de spinazie niet lang genoeg had gekookt naar zijn zin. Aan tafel kregen de jongens allebei ruzie met elkaar en gingen allebei kwaad met hun bord naar hun kamer. Zat ik in mn eentje aan tafel, gezellig hoor. Moeder zijn sucks af en toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andijvie, lekker! Mij lijkt het, als je jongens ruziën, ook niet zo erg om even alleen te zijn als moeder... liever dat ze dan op hun kamer gaan zitten. 

Ik eet nasi.  zelf opgebakken, met kippenvleugeltjes en een beetje Surinaamse pindakaas als pindasaus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Bor:

Nou sorry hoor maar hier werd en wordt nog steeds aan tafel gegeten. Niks bord eten mee ergens anders heen en als het niet goed is of zou zijn dan al helemaal niet, tis niet goed toch.

Dan niet.

Straks ga je ook nog zeggen dat je de afwas zelf wel ophaalt ook.

Dit gebeurt ook zelden hoor, met hun bord naar hun kamer. Ze moeten normaal gesproken aan tafel blijven. Maar ik dacht nu, zoek het allebei dan maar uit ook. Had geen zin in escalatie aan tafel. Ze moeten altijd allebei het laatste woord hebben, mn jongste heeft een gedragsprobleem en stopt sowieso nooit. Pfff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeer ook wel eens wat, van de week vegetarische shoarma van geraspte knolselderij...het smaakt inderdaad zoals het klinkt, niet naar shoarma in ieder geval. Word me ook niet altijd in dank afgenomen. Al snap ik dat soms wel, toch mag er ook wel eens wat begrip zijn voor alle moeite. Zelf willen ze er nog niet aan, koken. Al mogen ze van mij. En dan mogen ze ook maken wat ze willen! Vooralsnog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een 1kamer appartement dus naar een andere ruimte gaan zit er niet in. Tenzij ik wil eten in de badkamer. Maar het geeft wel aan dat de tafel de meest logische plek is om te eten. En ik maak me vaak schuldig aan op de bank mijn avondprak te eten. Niet zo best. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, Rosee vertelt gewoon iets, wat voor haar even belangrijk is om te delen;
jij gaat er op in, maar zoals je schrijft is het kritisch naar haar, daar zit ze natuurlijk
niet op te wachten. Maar vervolgens wordt het jouw ding, waarom?
Laat iemand in zijn waarde en leef mee, daar heeft ze waarschijnlijk meer aan.
Jij zult dingen goed doen en ook dingen minder goed, net als iedereen. Je hoeft er niet
meteen een principe ding van te maken. Niet alles is drank gerelateerd en dat hoeft het
ook helemaal niet te zijn, zeker niet op de ditjes en datjes-draad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel reacties om over na te denken. Altijd dezelfde gedachten die door me heen gaan: 'ik doe het niet goed genoeg als moeder.' 'Ik doe het hartstikke goed, ik heb nu eenmaal hele lastige kinderen.' 'Ik ben te overgevoelig dat ik me het zo aantrek als ze naar tegen elkaar doen.' 'Ik heb er gewoon allemaal geen zin meer in.' 'Waarom heb ik me ooit ingelaten met hun vader die het op alle fronten af laat weten.' 'Kom op, het valt allemaal wel mee.' Etc etc. Vroeger was dit zeker een trigger! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...