Spring naar bijdragen

Donderdag 24-10-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

yerba maté helpt bij detox hoofdpijn
(en geeft ook energie daarbij) google maar.
je lichaam ontgift ook op cel niveau
en dat kan erg lang duren.
Het is voor iedereen anders hoelang
en welke klachten dat oplevert.
Net als de psychische kant van stoppen eigenlijk.
Het is aan ons of we daar gezond of ongezond mee omgaan☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Was vroeg wakker, dus al redelijk wat gedaan, zoals de ochtendgym en de was weg gestreken
Straks maar weer wat boodschapjes doen, want sinds ik aan WW ben begonnen, moet ik veel inslaan
Nog een heel oud dieetboek, waar 365 dagen in het jaar precies staat wat je elke dag kan eten
Sommige dingen wel wat achterhaald, maar je mag lekker veel eten en daar houd ik van :)
Ook heel veel groenten en fruit, dus dat moet gezond zijn
Soms een keer in de week 1 glas wijn of 1 glas bier
Maar dat doe ik niet hoor, dan wil ik meteen meer, dus vervang dat maar door groentensap of een 0% biertje
Enfin, het houdt je lekker bezig

GewoonDoen,

Jij hebt best wel verstand van voeding lees ik
Leuk, ik ben er ook altijd mee bezig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 

Bor, als ik zout gebruik, dan is dat altijd mineraalzout: Losalt heet dat. Daar zit 66% minder natrium in dan in gewoon zout. Koop ik gewoon bij de supermarkt. 

En ja, ook ik zit op het randje met alles. Ik bedenk me dus wel twee keer voordat ik me vergrijp aan chips, gezouten pinda's/nootjes, pizza;s etcetera. En natuurlijk alle zoetigheid: snoep, koek, ijs, taart enz. Zo moet het maar. En inderdaad maar twee stuks fruit per dag. Verder gewoon eten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Op weg naar familie. Kon vannacht niet in slaap komen. Lag de hele nacht te malen over van alles en nog wat bah. Om kwart over 5 maar een slaappil ingenomen omdat ik bang was helemaal niet meer te slapen. Om 9 uur op. Voel me een zombie en gestrest, zie mn fam toch al zo weinig en wil juist zo graag dat alles een beetje ontspannen verloopt vandaag. Ik erger me aan alles aan iedereen in de trein, hard gepraat in telefoons etc. Het meest nog aan mezelf  bah bah. Nou ja adem in adem uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Rosee:

Zin om mezelf een klap voor mn kop te geven.

Nou, doe dat nou maar niet, schrikken mensen van in de trein! Maar alle gekheid op een stokje: wat ontzettend vervelend dat je nou nét zo slecht hebt geslapen voordat je op familiebezoek gaat. Of misschien juist daardoor? Hoe dan ook, je bent op weg, kalm aan, hier kom je ook wel weer doorheen. Ik hoop dat je evengoed een fijn familiebezoek zult hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Fijn dat ik weer meeschrijf. 
Na project notaris (wat nog behoorlijk opliep op het laatst) is het naadloos overgevloeid naar een lekkende boiler. 
Waar ik natuurlijk geen geld voor heb. Ik heb behoorlijke betalingsachterstanden opgelopen die echt eerst moeten worden opgelost. 
Dus de hele dag de hoofdkraan dicht en mezelf trainen met koud (lauw) douchen. Brrrrr
Ik heb een nieuwe boiler aangeschaft, maar geen klusjesman om het te vervangen. En geen geld om een klusjesman te betalen. 
Er bestaat een website in mijn stad waar hobbyklusjesmannen zich aanbieden die bv met pensioen zijn. Maar ik weet niet meer hoe die site heet. 
Mn hoofd is blubber van de stress. Zit tegen overspannen aan. Deze week vakantie wat me wéér door de neus geboord wordt, waardoor ik niet tot rust kom. 
En het is alweer herfst. 
Puf. 
Hou vol. 

Website gevonden!!!!!
https://www.nlvoorelkaar.nl/

bewerkt door CoconutWoman
Gevonden!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...