Yvonne Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Goedemorgen frummers. Maandag alweer, nieuwe week, nieuwe dag, nieuwe ballen. Buiten is het nog helemaal donker, binnen staat een bakje klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 DAGPACT Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Goedemorgen Yvonne en alle anderen die nog komen. Het regent hier en ik ben snipverkouden. Dagje oppassen. In de benen dus. Maar eerst koffie, décafé wel te verstaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Jeetje Smaragd, wat een ellende! Sterkte in het ziekenhuis. En bah, tandartsbezoeken in het vooruitzicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Goedemorgen Nancy, eerste oppasdag voor jou na het afscheid hè? Lekker van genieten hoor. En maar even een overdosis vit. C nemen? Smaragd, ik hoop dat je goed hebt kunnen slapen? Wat een ellende... beterschap... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Goedemorgen!! Spoedig herstel gewenst @Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 42 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT Yvonne Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Goedemorgen. Sterkte @Smaragd. Beetje overgeven aan de situatie maar. Hoe is het? Fijne dag allen@ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 43 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT Yvonne Lika Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Goedemorgen, @Smaragd, beterschap! Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Goedemorgen. Sterkte @Smaragd Helemaal geen zin om te werken. Was net zo lekker bezig met zelfontwikkeling, dan is een weekend zo om.... Maar goed, centjes moeten ook verdiend worden he. Het komt vast goed. En over 4 weken alweer vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Vlug vlug omdat ik geen internet net had. Goeie morgen en doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Gisteren gingen we uit eten. Ga ik zitten, hangt er precies voor mijn snufferd een krijtbord met daarop: Pinot Grigio fles €19,95..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna1985 Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna1985 Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Dankjewel @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 5 minuten geleden zei Bor: Wat ik de laatste tijd heb weet ik niet maar ik zeg alles wat maar in me opkomt. Dat kan soms echt niet hoor..sorry. Ik hou daar van. Trouwens, aktie bij AH is meestal nog gunstiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Goedemorgen Jemig @Smaragd wat een ontzettende pech!! Echt vreselijk balen, hoop dat t meevalt met de pijn! En ja 'gelukkig' dat je dit nuchter overkwam, snap dat je dat zo voelt. Hoe gaat t inmiddels? Hoop dat die aanrijders veel spijt hebben en nooit meer zo stom zijn, had nog wel slechter af kunnen lopen. Nou sterkte. Regen hier, echt zo'n typische maandagochtend. Aan het werk maar nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 mooie druilerige morgen frummers mooie dag voor huishouden, lekker lezen en misschien de kapper. Smaragd, wat een butverhaal zeg, hoe kwetsbaar zijn fietsers toch he. Ik ben zo 3 x aangereden in 1 jaar tijd. Gelukkig nauwelijks schade vergeleken bij jou, maar toch de schrik, verontwaardiging en extra voorzichtig/anticiperen werkt nu nog steeds door. Ik hoop dat de nasleep meevalt voor je, en dat dat joch verzekerd is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Goedemorgen. Vandaag eens gaan kijken bij vrijwilligerswerk in het dorp. Wel spannend maar ik ben benieuwd. Ik hoop dat het een beetje gaat Smaragd! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 toitoitoi Myle, wat een goede stap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Goedemorgen. Wat zei de pers @Bor? Excuses en een fles wijn? Sterkte @Smaragd hoop dat het wat meevalt allemaal, vervelend! We gaan een sobere maand doen hier, heeft vriendin bedacht. Afgelopen week kwamen er vijftien pakketjes en ze is klaar met ieders uitgeefgedrag. Dus, dat wordt feest hier. DAGPACT Yvonne Lika Nadia knakker Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Ben gelukkig net thuis. Scan was goed. Afgezien van gehavende mond/lip gaat het redelijk. Spierpijn en stram maar dat is logisch. Zo blij dat ik naar huis mocht net. Djw allemaal! Fijne dag nancy en Erizo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Gelukkig, fijn dat je weer thuis bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 He gelukkig Smaragd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Zet ' em op, Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden