Spring naar bijdragen

Maandag 16 september 2019


Yvonne

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei knakker:

Kijk, iedereen mag vertellen wat hij wil natuurlijk. Maar als je door een artikel in een plaatselijke krant, herleidbaar of met naam en toenaam, publiekelijk als verslaafde wordt weggezet is dat niet fijn. Strafbaar is het misschien niet, dat weet ik niet, maar je hoopt dat zo'n journalist wat meer goede smaak heeft om zich bewust te zijn wat hij met zo'n stukje aan kan richten.

Dat is inderdaad wel erg vervelend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gemalen aardappels, gemalen spruitjes met veel appelmoes en jus. En een gepureerde slavink, ja ik moet toch wat eten. Probeerde brood vanmiddag, deed pijn en kreeg het niet weg. Dus dat werd brinta. 

@Bor ze moeten dan toch de ouders om toestemming vragen? Misschien ben ik wel te naïef hierin Het betreft een minderjarig iemand, rare vreemde journalistiek. Snap dat je er boos om bent. Binnen je gezin bespreekbaar/te uiten maar niet zo voor iedereen te lezen. Wat denken ze wel niet.

@spirit ja het gaat goed geregeld worden, alle aansprakelijkheid bij hem, heeft hij ook toegegeven. Ik heb die jongen voordat ik uit het ziekenhuis weg mocht, nog gezien/gesproken. Hij moet wel blijven. Hij was net 18 geworden en hoe dubbel(teveel gedronken) Dat gaf hij zelfs toe aan mij en bood zijn excuses aan. Heb hem sterkte gewenst en een hand gegeven. Want dit was natuurlijk nooit zijn bedoeling geweest. Wel mijn nwe e-bike echt helemaal verbogen/onbruikbaar. Zag er niet uit, partner liet de fiets net zien, heb nog echt geluk gehad ook achteraf.

Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha @Cleo66 ja ik kom gewoon hoor(wel de bedoeling). Als je iemand met 2 missende tanden ziet ben ik het, hoef mij niet eens voor te stellen dan :D Heeft het ook nog een voordeel lol.

Volgende week heb ik een paar afspraken bij de tandarts om de boel weer wat fraaier te gaan krijgen. Heb zo een hekel/angst aan de tandarts. Maar nu moet het echt, geen gezicht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahw, @Smaragd :rose: Gewoon lachen hoor! :)Ik ben een keer flink op mijn smoel gegaan door een veel te zware fietstas en toen lag er een stuk tand uit. Ook geen fraai gezicht. Maar het maakte anderen wel aan het lachen (niet uitlachen!)

Ik eet trouwens witlof uit de oven met rösti en een kipschnizel. En later nog wat Griekse yoghurt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe ik ook wel hoor @Myle

Btw ik tikte dit afgelopen nacht, wilde/moest dit delen, was zo onrustig. Was zo blij dat jij er was, gaf mij rust, kan ik niet goed uitleggen waarom. Zat nog in een halve shock ws. Heeft jou slecht slapen, mij toch heel erg geholpen. Djw daarvoor. Liet het daarna ook over mij heen komen, ja wat moest ik anders. Werk liever in het ziekenhuis, dan er zelf in te liggen.

Verpleegkundigen zijn de meest vervelende nare patiënten zelf, dat werd wel weer eens bevestigd. Althans ik dan.

Hoop dat het een beetje met je gaat :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd Ik slaap bijna nooit. Of in elk geval heel erg laat pas en kort. Dus toen ik je bericht las dacht ik wel hè verdorie. Dat gun ik je toch helemaal niet. En nu lees ik ook nog dat het door een 18jarige -beschonken- bestuurder kwam. Blegh. Knap dat je hem de hand hebt geschud. Hij heeft het allemaal ook vast niet zo bedoeld enzo.. Maar jij zit nu wel met de gevolgen en dat vind ik gewoon heel naar.

En dat verpleegkundigen de 'lastigste' patiënten zijn, dat heb ik vaker gehoord en ook meegemaakt. Maar iedereen is mens. Ik hoop dat je nu een beetje de rust kunt vinden die je verdient. Veel liefs.:rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja daaaaaaaaaaaag @fleurtje dan denken ze straks ook nog dat ik kan rappen:D

Ga niet vragen hoe het met je gaat........anders ws kill!! Wel heel fijn dat je altijd je humor blijft behouden, moet altijd zo lachen om jou. Grote aanwinst weer dat je hier bent en tikt/deelt, heerlijk mens ben je. Je dochter weer veilig thuis? Hoop het :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei fleurtje:

Kan iemand me vertellen wat de nick ook weer was van de dame met het hondje en de criminele buren. Ze had heel wat gezondheidsproblemen. Dacht dat ze cleo was maar is niet. Lees haar precies niet. 

Lente denk ik.

Overigens wel vreemd dat jij cleo niet herkent. Is wel erg duidelijk.

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd, dank je. Heel lief :heart:. Dochter is goed thuisgekomen. Zit op mijn plek in de zetel. Vandaag mag dat, morgen gedaan met feest hoor. Er zijn dingen die nu eenmaal niet moeten veranderen.

Lente! Ja! Eindelijk..kwam er maar niet op. Thanks! 

Ik weet niet @Sandro.  @Cleo66 komt me als nick bekend voor maar ik ben hier met periodes zo weinig geweest en mensen veranderen weleens van nick. Ik weet al niet meer wat ik gisteren heb gegeten laat staan de rest. T zou wel een prima experiment zijn. Als we nu eens allemaal voor één dag van nick veranderen? De eerste die de meeste herkent krijgt een snicker! 

bewerkt door fleurtje
Woordje vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Myle:

Ik wou dat ik hier aan het rappen was. Maar ik ben nu even wankel. Het is trouwens verrot, elke avond je zo voelen. Dus -ik voel me zoals ik me voel, maar het gaat voorbij-

Maar niks gaan bestellen he?!

Of is het al in huis? We hebben een meeting he, schiet best op nu.

Wankelen mag maar niet gaan tollen. 

Ga even op de bank liggen met een dekentje. Partner rent en vliegt voor mij op het moment. Heel schattig hoe hij dat doet, lekker plekje gemaakt op de lounge bank met allemaal kussentjes. Zodat we samen zo een film kunnen kijken. Vind het heel leuk en lief, voor 1 of 2 dagen maar daarna, moet ie wel weer normaal gaan doen. Hij is geschrokken en dat snap ik. Ik ben de verzorgende normaliter. Laat het maar even toe. Want lief is het wel en ook eerlijk gezegd, ik loop alsof ik 80 ben. Wat kunnen spieren zeer doen. Met drank op ben ik weleens gevallen, ging soepel dat vallen  toen maar nuchter val je echt als een blok neer. Of ik ben gewoon oud aan het worden kan ook.

Hou je goed meis.

Fijne avond allen.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...