Sandro Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Goedemorgen. Niet zo lekker geslapen. Als je hier leest dat er iemand met suïcidale gedachten rondloopt dan lig je toch wat minder lekker...hoop dat Harald ok is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Morning all! Hoop het ook van Harald, hopelijk een schreeuw in een slechte situatie en na ontwaken weer wat helderder... Dagpact: Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Goedemorgen frummers. Hier ook heel slecht geslapen, maar zonder hier gelezen te hebben gisteren. Bakje om te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 (bewerkt) Goedemorgen, ik heb het net gelezen. Ik hoop het ook, en ook dat hij dat laat weten. Lekker bakkie koffie. Ik heb heerlijk geslapen. Gisteren een klotsende buik van het alcoholvrije bier, op een gegeven moment overgegaan op de Fanta zonder suiker. Lastige momenten gehad maar ik was heel tevreden toen ik thuis kwam. Het doorbreken van die paar vaste drinkmomenten waar ik nog aan vast hield is pittig, maar het wordt makkelijker. 15 september 2019 bewerkt door Lonster toevoeging billy1981 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 goeiemorgen frummers ook heerlijk geslapen na een heerlijke stranddag (sinds weken weer) en een terrasje na afloop, want een jarige. Vandaag wordt een iets minder mooie dag maar heb mijn parasol toch maar daargelaten iets achterlaten betekent immers terugkomen?!☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Goeie morgen, Hier ook toppie geslapen. Ja dat krijg je als het kouder wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Wat is het leven toch moeilijk voor sommige mensen, ik heb het geluk dat ik me bijna altijd blijmoedig voel en hoef daar niks voor te doen. Het is niet eerlijk. Goed bezig @Lonster lastig kan dat zijn om gewoontes te doorbreken, zo'n uitgesleten groef... daar moet je met je aandacht goed bij blijven, voor je het weet hobbelt de naald weer terug. Maar met een helder hoofd is dat goed te doen en dat geeft dan weer kracht en zo is de spiraal naar boven ingezet. Lonster en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Goedemorgen allen. Ik weet niet wat ik heb de laatste tijd maar de zwaarte lijkt er even af. Besef ik me te meer als ik de mensen lees die het moeilijk hebben. Ik herken zo veel. Er is binnenkort Brainwash festival in Amsterdam. 26 oktober. Interessante sprekers en standpunten.Over 'normaliteit', '(on)geluk' , identiteit. Houd vol allen wil ik zeggen. Het kan, ook na jaren, anders gaan lopen. Bijna 50 ben ik. Nooit gedacht dat ik ooit zou kunnen leven zoals nu. lady jane, Lonster en Sandro reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Dagpact Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Brainwash line up. Voor wie het leuk vindt. De sprekers.op de 26ste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Dagpact Lika IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Ai pijnlijk, word ik toch weer zomaar het pact uitgebonjourd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 (bewerkt) 3 minuten geleden zei billy1981: Ai pijnlijk, word ik toch weer zomaar het pact uitgebonjourd sorry!!! Dagpact: Billy Lika IJsvogel 15 september 2019 bewerkt door Lika billy1981 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Goedemorgen, Dagpact Billy Lika IJsvogel Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Goedemorgen @Nadia weer op het rechte (nuchtere) pad? Je schreef laatst dat het nogal wisselde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Helaas gaat het niet zó goed. Gisteren gevallen, blauwe plek. Voel me echt zo stom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 (bewerkt) @Nadia gevallen na het drinken? Oei, hopelijk niet al te pijnlijk nu. Vandaag in elk geval nuchter dagje. Even bijkomen. Ja gemberbier is lekker he Cleo. Ik heb het laatst ook gekocht. Kombucha vind ik ook lekker. Ik twijfel soms met kopen, die sjieke drankjes zijn wel duur. . zei zij, die zonder te knipperen grof geld neertelde voor allerlei speciaalbieren en wijnen 15 september 2019 bewerkt door Lonster fyptout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Goedemorgen Fijn dat je even iets hebt laten weten @harald. Wou dat ik een toverstokje had en je uit de put kon toveren. @Lonster knap van je! Heb het idee dat bij jou ook de knop steeds meer om is. @Nadia het is hier heerlijk weer, wat is zon toch fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Hier op t strand ook Rosee. Wel harde wind. Maar heb n grote parasol schuin de grond in gezekerd Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 15 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Heerlijk weer, maar voor hardlopen wat mij betreft net te warm. Het is niet anders, ik sta straks aan de start van de 10km. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 1 uur geleden zei Cleo66: Gisteren gember bier gedronken in de sauna , heerlijk zeg Echt lekker he, is mijn nieuwe “verslaving”, liefst zo scherp mogelijk. Ik wou gisteren naar de markt om gember en limoenen te halen om het zelf te maken. Is helaas niet gelukt. Waarschijnlijk volgende week wel. Op de markt is dat spul veel goedkoper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 1 uur geleden zei Lonster: @Nadia gevallen na het drinken? Oei, hopelijk niet al te pijnlijk nu. Vandaag in elk geval nuchter dagje. Even bijkomen. Ja gemberbier is lekker he Cleo. Ik heb het laatst ook gekocht. Kombucha vind ik ook lekker. Ik twijfel soms met kopen, die sjieke drankjes zijn wel duur. . zei zij, die zonder te knipperen grof geld neertelde voor allerlei speciaalbieren en wijnen Waar koop je Kombucha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 Ja, ik had gedronken. En het begint nu ook al weer te kriebelen. Verschrikkelijk gewoon! Ik ben verdorie een intelligent mens, ik snap mezelf totaal niet als het op drank aankomt. Hoe stom kan je zijn om steeds opnieuw dat stemmetje te geloven dat zegt dat ik toch wel een heel klein beetje mag, gewoon om me wat beter te voelen. En dat het dan elke keer uitdraait op laveloos op de bank hangen. Nota bene in een klap gestopt met roken, dan moet ik dit toch ook kunnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 15 september 2019 Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 1 uur geleden zei Nadia: dan moet ik dit toch ook kunnen Tuurlijk kan je dat. Wanneer ga je beginnen? Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden