Yvonne Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Goedemorgen frummers, Een bakje om de dag te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Lekker Yvonne, een bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Een bakje koffie, daar ben ik aan toe. Dankje Yvonne! Ik ga nu naar mijn buurvriend een bakkie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Miam! Ff een bakkie en dan hardlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Goedemorgen allemaal Straks werken, vanmiddag BBQ 0% bier ook, dus dat is wel fijn Ontbijt net achter de kiezen en een lekker kopje thee van Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Goedemorgen Dagpact Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Net even de draad van gisteren gelezen. @Rosee, heerlijk dat jullie tóch nog weg konden... fijn. @Nadia heel veel sterkte, wat moeilijk allemaal, en dat geldt ook voor @Bor... @bolletje, beterschap voor jouw moppie.... @Cleo66, hoop dat jullie hebben genoten en @Kohtje, fijn dat de vakantie zo goed verloopt, goede terugreis, kalm aan dus maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Goedemorgen, ik ga ook voor koffie Yvonne En voor het dagpact, fijn om me op dag 3 aan vast te houden. Dagpact Lika Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Jeetje, ben ook gisteren gaan bijlezen en dit was voor velen een moeilijke! fijne vakantie Rosee, wat zul jij uitkijken naar morgen Bolletje, Nadia veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Goedemorgen! Dagpact Lika Vol Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 13 minuten geleden zei Manou: Goedemorgen! Dagpact Lika Vol Manou Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Goedemorgen @Rosee, fijne vakantie! @Etty, mag ik vragen welke meditatieapp jij hebt? En hoe is het met het hondje @bolletje? Hier een lamlendige ochtend. Kan me nergens toe zetten. Wel een pan kippensoep gemaakt al. Viel niet mee met een kitten in mijn nek trouwens. Hup, in de benen, denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Goedemorgen! Dagpact Lika Vol Manou Rapilos IJsvogel Zo maar eens naar de sportschool, met frisse tegenzin. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Dank je wel Etty. Ik ga hem eens downloaden. Er zijn zo veel van die apps dat ik door de bomen het bos niet meer zie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vernis Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Dagpact Lika Vol Manou Rapilos IJsvogel vernis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Goeiemiddag! Dagpact Lika Vol Manou Rapilos IJsvogel vernis Pelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Goedemiddag! Heerlijk lang geslapen. Dat betekent een goede dag voor mij. Al is het dan wat korter, ik voel me dan helemaal top. Vanavond zomergasten. Heerlijk. Ik hou het droog vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 @CoconutWoman heb ook weer zin in zomergasten!Even een paar ovenkroketten regelen voor er bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catoo Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Goeiemiddag, ik ben er vandaag ook weer bij! Nooit geen alcohol meer voor mij! Dat is mijn plan. Dagpact Lika Vol Manou Rapilos IJsvogel vernis Pelle Catoo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Goed plan Catoo! catoo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 1 uur geleden zei catoo: Goeiemiddag, ik ben er vandaag ook weer bij! Nooit geen alcohol meer voor mij! Dat is mijn plan. Echt een goed plan. Zo begon ik elke abstinentieperiode na me flink ziek te hebben gedronken. En het werkte elke keer weer voor een tijdje. Soms een hele dag, ook wel eens een week of zelfs één keer een paar maanden. Ook m'n huidige "droogtijd" begon met het plan om nooit meer te drinken. Maar er kwam weer een dag dat ik vond dat "nooit" wel heel erg lang zou kunnen duren. Dan begon ik weer te wiebelen. Door het stappenprogramma van NA werd me de suggestie gedaan om het per dag te bekijken. Daardoor kon ik "nooit meer wel" of eigenlijk "altijd niet" in overzichtelijke behapbare stukjes hakken. Mede door het 'omdenken' van "niet meer mogen" naar "niet meer hoeven" is het (voor mij) zo goed als een peulenschilletje om droog te staan, nu al jarenlang. Maar het begon idd met het plan, zelfs voornemen om NOOIT meer te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 "Nooit meer een kater" vind ik een goed plan. En dan daar aan toevoegen alle verwoesting, schade, verwaarlozing, verlies etc etc etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catoo Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Niet meer hoeven klinkt inderdaad veel beter dan nooit geen alcohol voor mij! Ik ben nu weer op een punt dat t zo klaar is en inderdaad voor hoe lang? Baal zo van mezelf en ik kan er gewoon niet meer tegen. Er zijn meer nadelen dan voordelen dus waarom zou ik het nog doen?! Dag voor dag en de eerste niet hoeven nemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Yes. Het nageslacht is terug van kamp. Ze ruiken 'bijzonder...' Zijn in 1 week drie jaar ouder. Nog 1 dag werken en dan gaan we weg. Ben eraan toe. Frankrijk: ik kom eraan! Nog 3 nachtjes slapen. bumperjim en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden