Spring naar bijdragen

Wo 7 aug 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Goeie morgen mensen,

Lijkt me een drukte van jewelste in je hoofd en heel heel veel prikkels, stemmen in je hoofd. Vooral als die stemmen nare opdrachten geven. Poeh das vechten.

Vandaag een dagje thuis. Maar goed ook want m'n hondje is wat ziek, en mensen dan is ze zooooo zielig, vooral als ik kijk. Maar vandaag komen er nieuwe smikkeltjes binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Beetje uitgeslapen (tegen 8 uur), Boodschapjes gedaan, en straks naar de tuin

Ze gaan vandaag het terras aanleggen, dus zal wel druk zijn

Ik mag voor de koffie en koek zorgen :)

Jane,

je zit in de verkeerde hoek hoor
Hier wat stapelwolkjes en droog
(maar wat niet is kan natuurlijk nog komen )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vechten ja. Tegen mezelf. Mag ik hier wel zijn? Dat is de hamvraag. Gelukkig weet ik nu dat heel veel mensen hiermee kampen. Dat ik wacht op iets/iemand van buiten die mij goedkeurt. Dat ik dat zelf kan doen.

Oefenen. Mildheid. Niet vechten, wegdrukken, omvallen. Gewoon er zijn met die onzekerheid. Kijken. Niet 'erin gaan. Maar jee, wat vind ik het zwaar soms. 

Maar hé ik drink niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer

@Steffen deze nacht heb je iig achter de rug, hoe ellendig ook, het wordt steeds beter. Tegen misselijkheid eet ik vaak bananen, misschien helpt dat? Zet m op:rose:. Ik heb nog vakantie, dit weekend vertrek ik met 3 pubers naar Griekenland. Word altijd beetje onrustig de dagen ervoor: wat mee te nemen, hoe laat waar en wanneer, transfers heen en terug etc. Alles komt op mij neer en dat voelt niet altijd als vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosee ik klik op Like maar bedoel ik snap je helemaal. Van parkeerplek zoeken, tot in de gaten houden waar alles is, navigeren, hebben we alles, welke schoenen/kleding trekt iedereen aan (Let je even niet op loopt er weer eentje op superonhandige slippers tijdens die klimtocht). Ergernis omdat we door prachtig gebied rijden en iedereen op zijn mobiel zit, kind dat verdrietig is want uit vriendengroepje gevallen, niet duidelijk waarom precies (of ze wil het niet vertellen). Dat drukt allemaal een stempel, en dan heb jij nog een extra uitdaging met de kind met gedragsproblemen. 

Maar ja,  toch  heeft het ook wel zijn  charme, als je de lichtpuntjes kan zien.  Kalmte moed en wijsheid is ook hierbij handig :-) Heel veel sterkte met de voorbereidingen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal, ik hoop dat het jullie allen goed gaat.

Ik heb een moeilijke periode achter de rug, met veel te veel alcohol. Aan het verleden kan ik echter niks meer doen, aan de toekomst wel en ik heb besloten om helemaal te stoppen.

Dus niks minderen; ik was zo eigenwijs om te denken dat ik dat kan, maar dat kan ik nu echt niet meer volhouden. Ik moet alcohol volledig uitbannen, daar ben ik (eindelijk dan toch) van overtuigd. Het gaat ongelofelijk zwaar worden, maar als je doet wat je deed dan krijg je wat je kreeg. Ik wil mezelf recht in de spiegel kunnen aankijken, en kunnen zeggen dat ik er alles aan gedaan heb, in plaats van het leven onder een deken van alcohol te ondergaan. En het leven is niet alleen maar mooi, maar verstoppertje spelen is in die situaties het slechtste wat je kunt doen. Alcohol is niet meer de baas, ík ben de baas van mijn leven en niks of niemand anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...