Spring naar bijdragen

Zondag 28 juli 2019


Aanbevolen berichten

Lieve @niks, het hoort wrs allemaal bij het proces waar je mee bezig bent. Deze ervaring was ook een stap. Je hoeft geen negatief oordeel te hebben over jezelf. Als het niet beviel, klaar.

Drinken maakt het veel en veel moeilijker. Dan komt er nog iets bij,  schakelt je gevoel uit op het moment en zet je schuldgevoel achteraf aan. Dat weet je wel. 

Ik heb veel bewondering voor je. Wat kunnen wij voor je doen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer, dappere strijders fier en koen. (Sorry voor wie niet van Ajax houdt);) heel laat in slaap gevallen vanwege luidruchtige bovenburen en hitte. Maar ach tis vakantie. @bumperjim levensgevaarlijk zo'n chocolademuseum. Ik zie je wel op het forum CDB. Maar wel heerlijk ben er zelf ooit geweest in Barcelona geloof ik. @niks ik hoop zo dat je je lage zelfbeeld kan bijstellen. Kijk naar wat je afgelopen tijd allemaal is gelukt op eigen kracht. Zo sterk van je!!!!! Natuurlijk kan je je verleden niet zomaar 'loslaten' maar kijk hoever je bent gekomen nu. Niet opgeven:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Op deze grauwe sombere middag

Lui ook, weinig gedaan, behalve vanochtend een uurtje gewerkt en wat muffins gebakken

Straks maar eens een stuk gaan wandelen met lief

Want van dat gehang, wordt je lui, luier, het luist

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei niks:

Ach wat lief @jopie ik verdien geen mooie woorden. Ben en blijf een hoer. Gisteravond uit geweest. Flirten, zoenen, ga met me mee naar huis. Waarom? De kick? Geen nee durven zeggen? Staren naar het plafond. Laat het snel voorbij zijn. Ik walg van mezelf. 

Waar is jouw eigenwaarde? Wat je gedaan hebt, is geweest. Vandaag is vandaag, kijk eens in de spiegel en benoem eens 1 ding wat mooi aan jou is. En bedenk eens 1 mooie eigenschap waar je trots op bent. Stap voor stap. 

Er zijn zat mensen die sex hebben in een huwelijk waar ze niet aan hun trekken komen, om het maar zo plat te zeggen. Heeft ook met eigenwaarde te maken. 

Eerst van jezelf leren houden, maar dat is wellicht voor jou nog een brug te ver. Nogmaals stap voor stap. Dikke knuffel van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lika:

Lieve @niks, het hoort wrs allemaal bij het proces waar je mee bezig bent. Deze ervaring was ook een stap. Je hoeft geen negatief oordeel te hebben over jezelf. Als het niet beviel, klaar.

 

Denk ook dat het een fase was. 

Kijk maar niet achterom, daar ga je niet naartoe. 

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Ik meld me weer droog vandaag. 
Wrijving met een leerling blijft maar doorgaan. Nu een maand pauze ingelast wat ze niet begrijpt. Ze denkt dat ze nog steeds mag komen...beetje dom. 
Vrees dat ik dan toch de stevige aanpak moet gaan doen, waar ik echt een hekel aan heb. 
Ze is al een aantal keer niet gekomen zonder afmelding. Dat kan echt niet. Vooral niet op de privéles. Zit ik klaar met de ruimte schoon en omgekleed, komt ze niet. Mijn dag verpest. 
Herkansingen gegeven maar nog steeds zonder afmelding niet komen. Steeds allemaal redenen maar daar heb ik niets mee te maken. Afspraak is afspraak. 
Ik heb 1 grote voorwaarde en dat is dat de leerlingen wél op de les komen. Anders kan ik niets. 
Dus dan houdt het op. 

Ik ga maar even naar buiten, luchtje scheppen. Grrrrr. Weg met die negatieve energie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff, en wéér zo'n warme dag... het had inmiddels al een dik kwartier aardig moet regenen hier volgens buienradar...maar geen drop.. 
Alle buien drijven gewoon over op de één of andere manier... 
Afijn, het zal toch ooit wel weer eens gewoon een heel stuk koeler worden... 

@Bor blij dat je veilig thuis bent inmiddels. En jaaaa, zo mooi dat Paterwoldsemeer, veel plezier... 

@niks, Ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt. En niet zo streng over jezelf oordelen meis. Je hebt al zulke grote stappen gezet.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...