niks Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Goedemorgen. De zon schijnt al Vandaag nog niet zo warm. Gisteren een bikini gekocht en een strandlaken. Hoe blij kun je zijn, met simpele dingen Nadia, nancy en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Goedemorgen niks en de rest kortom allemaal niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Goedemorgen op deze mooie zondagochtend frummers. Eerst maar een bakje. Vandaag een lekker rustig dagje, beetje rommelen in en om het huis en met een boekje en een pot thee even in een andere wereld vertoeven. Leuk Niks, ik denk dat beide goed van pas gaan komen de komende dagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Leuk Denise, lekker van genieten. Kan nog net wat temperatuur betreft.... En wat alle toestanden rond Sober betreft: het heeft me gisteren meer bezig gehouden dan goed was, en dat is niet goed voor mijzelf merkte ik. Ik ga me er niet meer in verdiepen, ieder moet er maar van vinden wat hij / zij er van vindt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 39 minuten geleden zei hub1: Ik meen gedurende mijn aanwezigheid hier wel vaker kaboutertjes te zien, Onverwerkte afkickverschijnselen Hub. Gaat over hoor. Moghu, Vandaag ga ik een dagje op bezoek bij m'n broer. Die heeft een nieuwe heup gekregen. Heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Goedemorgen. DAGPACT: Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Ff wachten er is iets verkeerd gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 (bewerkt) 21 juli 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 DAGPACT: Kohtje Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Zojuist zei bolletje: Ff wachten er is iets verkeerd gegaan Wij wachten..................................................................................................................................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 (bewerkt) Ik zit gruwelijk te klooien kanjers Ik wilde reageren op het bericht van Borrie naar Sober maar lukt niet. Ik heb echt niet gedronken hoor. Ik zwaai niet naar een dokter die met z'n patiënt frumt. Dat vind ik ronduit vies. bah. 21 juli 2019 bewerkt door bolletje bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Goedemorgen allemaal, Hier net wakker, Heb vrijdag 1 post gedaan en verder niet meer aanwezig geweest,lees de berichten van Sober en jullie reacties. Alles en ook alles, het begint bij jezelf,heb ook terugslagen gehad, en ben dan nu zo aan het knokken voor mijzelf, iedereen heeft zijn rugzakje de een groter dan de ander,maar denk als je op forum bent en je lotgenootjes hebt,die je steunen en jij oprecht en eerlijk bent is er niks aan de hand. Je helpt jezelf er niet mee te gaan liegen en bedriegen. Nou genoeg klaagzang, Hier schijnt de zon lekker, Komende week wordt het goed warm dus haal van de week nog wel ice tea en lekker sapjes. Leg het fruit tegenwoordig ook maar in de koelkast en heb een lading ijs gekocht,zo lekker ook met dit weer. Ik wens jullie allemaal een topdagje toe. Liefs Wiplala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 11 minuten geleden zei bolletje: Ik zit gruwelijk te klooien kanjers Ik wilde reageren op het bericht van Borrie naar Sober maar lukt niet. Ik heb echt niet gedronken hoor. Ik zwaai niet naar een dokter die met z'n patiënt frumt. Dat vind ik ronduit vies. bah. Ik zou dat ook nooit aan een dokter laten lezen. Vind forum prive. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Goedemorgen, Dagpact Kohtje Yvonne Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 5 minuten geleden zei Nadia: Goedemorgen, Dagpact Kohtje Yvonne Nadia Jane Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 (bewerkt) Goeiemorgen van de camping! Koffie Zonnetje Het meer is rustig Ik heb even een jopie gevoel Als we de kussens niet hadden vergeten hadden we beter geslapen. Dat dan weer wel. 21 juli 2019 bewerkt door bumperjim Lika en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Dagpact Kohtje Yvonne Nadia Jane Gezond2019 Wat een fijne, zonnige dag. Vandaag dag 9, droog en rustiger, helderder en meer focus. Laat de rest maar komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Ik verbaas me sowieso wel over wat ik hier soms lees, ik denk bij dagenlange terugvallen al snel: hoe kom je aan zulke hoeveelheden? Maar ik wil het eigenlijk ook niet weten! Straks kom ik zelf misschien in zó'n flow en wie weet in wat voor kronkels ik dan ga denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 39 minuten geleden zei bolletje: Ik wilde reageren op het bericht van Borrie naar Sober maar lukt niet Je probeerde waarschijnlijk een bericht van een andere draad hier te citeren. Dat gaat niet, citeren werkt alleen binnen dezelfde draad. Wat je wel kunt doen is het volgende: - te citeren tekst selecteren en kopiëren naar het klembord. - nieuw bericht aanmaken waar je het wilt plaatsen en dan de tekst vanuit het klembord daarheen plakken. - eventueel kun je de geciteerde tekst er nog uit laten springen door hem te selecteren en dan op de dubbele aanhalingstekens boven het bericht te drukken. - dan zelf erbij zetten waar je dat citaat vandaan hebt gehaald. Hier is een voorbeeld, uit de Jaarpact draad Citaat Zondag 21 juli 2019 voor ons allen Tsja, deze gepensioneerde IT-er kan het niet laten... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 10 minuten geleden zei bumperjim: Goeiemorgen van de camping! Koffie Zonnetje Het meer is rustig Ik heb even een jopie gevoel Als we de kussens niet hadden vergeten hadden we beter geslapen. Dat dan weer wel. Lekker, BJ, ik gun het je (jullie) van harte. Een trui of jas opgevouwen onder je hoofd leggen was mijn alternatief vroeger, maar misschien kun je nog wat opblaaskussentjes kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Dagpact Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Dagpact Kohtje Yvonne Nadia Jane Gezond2019 Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Goedemorgen Lika. Hoe ist? Hoofdpijn en duizeligheid een beetje weg?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden