Spring naar bijdragen

Zondag 21 juli


niks

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag, als het hier niet mag, dan zeg het maar. Ik heb hier 1 iemand waar ik wel mee op trek, alleen gaat zij hier binnenkort weg, en blijft ook niet in de buurt wonen. Ik zou zo graag mijn netwerk eens wat uit willen breiden, maar hoe? Alleen uitgaan durf ik niet. Ben ook niet op zoek naar een relatie, heb weinig vertrouwen meer, dat zal eerst moeten groeien. Ik wil gewoon eens samen wat leuks doen, zwemmen of naar de bioscoop. Samen winkelen, dat soort dingen. Maar hoe breid ik mijn netwerk nu uit? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei hub1:

Natuurlijk mag je die hier noemen. Mijn zin t/m het einde was ".....maar ernstige (onnodige, onjuiste) zaken die iemand nopen hier weg te blijven".

Ik bedoelde dus bedrog, leugens enz., in zo'n ernstige mate dat dat voor anderen aanleiding kan zijn om hier weg te blijven. Ik had het dus niet over (ernstige) problemen die door een oprecht iemand hier ter sprake worden gebracht. 

Bedankt voor je antwoord, ik begrijp het. Ik probeer zelf zo positief mogelijk te zijn. Ik kan mijn verleden niet veranderen, dus vooruit kijken maar. Met vallen en opstaan, het is zoals het is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei lady jane:

heb je hobbies niks?
Misschien via een forum dan daarvan.
Of eerst een maatje vinden bijv. via sportmaatjes-site
buurthuizen zijn soms ontmoetingsplaatsen, sportclubs
en eens googlen levert misschien nog meer op

 

Niet echt hobby's. Sporten al heel lang niet gedaan, zou misschien eens een idee zijn, thanks. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...