Spring naar bijdragen

Maandag 1 juli 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Dank je, @Yvonne. Die pijn is slopend want nachtrustondermijnend, sowieso álle rust ondermijnend alsook activiteitondermijnend..
Die pijnstillers zijn op de langere duur echter totáál gezondheidondermijnend.
Het enige positieve aan het minderen van de pijnstillers is dat m'n eetlust weer wat terugkomt. Ik weeg momenteel nog maar een
kleine 62 kilo, ruim tien kilo onder m'n minimumgewicht, en sinds ik serieus aan het minderen ben, nu zo'n week of vijf, zes, ben ik twee kilo aangekomen.
Stiekem hoop ik dat ik me ooit aan mag melden op je kilokillerdraadje omdat er dan weer wat af moet... ik zie dat momenteel als een gigantische stap voorwaarts.
En daar bedoel ik niets onterends of beledigends mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bor,

Bel een instansie en praat het van je af,stop nu,het is beter denk aan mijn woorden weet wat het is.

Als je straks weer nuchter bent of een kater hebt dan denk je jeetje waarom heb ik dit gedaan..

Niks helpt jou als jezelf niet wilt.

 

Kan gaan gillen schreeuwen en ik hoop dat jij niet zover van mij vandaan woont dan zal ik je bezoeken en helpen,heb veel aan de instansie waar ik nu kom en die geven mij de juiste handvatten.

Misschien wil je hierover een pb ontvangen dan eg je het maar.

Kop op neem een kop brandnetelthee en eet bleekselderij dan ben je al met een soort van detox al weer bezig.

 

Denk aan je.

 

Liefs Wiplala

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even gaan liggen is niet de oplossing. Ik "stummel" de dag maar een beetje door, er is toch ook nog van alles wat gewoon moet gebeuren en dat geeft
meteen de nodige afleiding nog een beetje. Al met al is die pijn in m'n schouders en armen, ondanks allerlei middeltjes en therapieën soms heel hevig en
dan weer wat minder al sinds 1994 onderdeel van me. (Dit jaar dus 25 jarig jubileum, realiseer ik me nu ineens...) Zowel de neuroloog als m'n huisarts
zeiden drie jaar geleden, na de zoveelste aanval, dat ik maar moest leven met pijnstillers. Maar nu de laatste tijd steeds meer negatieve effecten van dit
middel bekend worden zijn ze daar (gelukkig) op teruggekomen.

Ja, @Asterix, dit middel blijkt de testosteronspiegel te (kunnen) verlagen waardoor de spiermassa behoorlijk afneemt. Ik merk het vooral 's morgens, dan
kan ik nauwelijks lopen door slappe benen..
Daarnaast was ook de eetlust danig aangetast. Al met al ben ik behoorlijk 'slank' geworden.

Maar goed, tot zover even een kijkje in mijn keuken, nu weer terug naar 'alcohol de baas'..
Dát ben ik godzijdank nog wel altijd.

En ik hoop van harte dat Bor dat ook weer wordt. Je kunt misschien af en toe wat drinken, maar het woord terugval dat ze gebruikte zegt genoeg.

Bor, wordt weer baas over de fles.. Jij hebt de hersens, niet de fles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ik kom bijna nooit meer op het forum. Binnenkort drink ik 4 jaar geen alcohol, dagelijks bezig zijn met niet drinken doe ik niet meer. Ik ben het eigenlijk een beetje vergeten, dat ik dronk. Ik mis het totaal niet meer, het gaat me wel goed. Ik wil iedereen hier veel sterkte wensen en volhouden, dan kom je er!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier uiteindelijk toch beland bij dochter. Niet om op te passen maar om wat spullen op te halen. 

Klei tjes in bed, poesje speelt en.... dochter val 1 minuut na mijn komst zo pardoes in slaap op de bank. Op, dat is ze. Al maanden uiteraard, maar toch. 

Tja, ik, weekdier, smelt dan. Dus beetje rommelen hier maar. Wasje erin, kindjes zo eruit. Soms is het ook gewoon teveel wat op je bordje ligt. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Een fijne droge zonnige dag. 
Vanmorgen koffie aan het water, maar mijn kreupele lijf vindt dat niet fijn. 
Daar kan ik goed van balen. 

De notaris een duidelijke mail gestuurd. Dat geeft echt stress. 

Kleine dingetjes doen vandaag. Boekhouding, huisklusjes, hondjes. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...