kruidenthee67 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Koh, je tekst raakt me. En helpt me. Dank. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Wat vervelend Bor, leef met je mee. Ik ga vandaag voor een gezonde en fijne dag. Doen jullie mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Ik zit me suf te piekeren wat ik hier schrijven kan, wil Bor helpen. Maar ik kom tot de conclusie dat ik het niet weet . Weer 5 minuten verder, ik weet het nog steeds niet. Dikke knuffel Bor, dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Kan ook niet echt iets zinnigs zeggen, ik sla mijn armen (virtueel) stevig om je heen Bor [[ ]] En Koh, ook jij sterkte, moet slopend zijn die pijn Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Dank je, @Yvonne. Die pijn is slopend want nachtrustondermijnend, sowieso álle rust ondermijnend alsook activiteitondermijnend.. Die pijnstillers zijn op de langere duur echter totáál gezondheidondermijnend. Het enige positieve aan het minderen van de pijnstillers is dat m'n eetlust weer wat terugkomt. Ik weeg momenteel nog maar een kleine 62 kilo, ruim tien kilo onder m'n minimumgewicht, en sinds ik serieus aan het minderen ben, nu zo'n week of vijf, zes, ben ik twee kilo aangekomen. Stiekem hoop ik dat ik me ooit aan mag melden op je kilokillerdraadje omdat er dan weer wat af moet... ik zie dat momenteel als een gigantische stap voorwaarts. En daar bedoel ik niets onterends of beledigends mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Bor. sterkte wijfie. Hopelijk kan je gauw weer stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Lieve Bor, Bel een instansie en praat het van je af,stop nu,het is beter denk aan mijn woorden weet wat het is. Als je straks weer nuchter bent of een kater hebt dan denk je jeetje waarom heb ik dit gedaan.. Niks helpt jou als jezelf niet wilt. Kan gaan gillen schreeuwen en ik hoop dat jij niet zover van mij vandaan woont dan zal ik je bezoeken en helpen,heb veel aan de instansie waar ik nu kom en die geven mij de juiste handvatten. Misschien wil je hierover een pb ontvangen dan eg je het maar. Kop op neem een kop brandnetelthee en eet bleekselderij dan ben je al met een soort van detox al weer bezig. Denk aan je. Liefs Wiplala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Lieve Kohtje ga even liggen of helpt dat niet? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Kohtje, Even naar muziek luisteren helpt ook al. Neem rustgevende thee. knuffie van mij, Wiplala Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Ik denk dat, wat we ook aanraden aan Bor. ze weet het allemaal al. Het heeft totaal geen nut. Het is een ouwe rot in het alcoholvak. Bor kunnen we wat betekenen voor je meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Verlies je zoveel gewicht door die pijnstillers @Kohtje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 @Bor @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Koh en Bor i.p.v. woorden dan maar Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Even gaan liggen is niet de oplossing. Ik "stummel" de dag maar een beetje door, er is toch ook nog van alles wat gewoon moet gebeuren en dat geeft meteen de nodige afleiding nog een beetje. Al met al is die pijn in m'n schouders en armen, ondanks allerlei middeltjes en therapieën soms heel hevig en dan weer wat minder al sinds 1994 onderdeel van me. (Dit jaar dus 25 jarig jubileum, realiseer ik me nu ineens...) Zowel de neuroloog als m'n huisarts zeiden drie jaar geleden, na de zoveelste aanval, dat ik maar moest leven met pijnstillers. Maar nu de laatste tijd steeds meer negatieve effecten van dit middel bekend worden zijn ze daar (gelukkig) op teruggekomen. Ja, @Asterix, dit middel blijkt de testosteronspiegel te (kunnen) verlagen waardoor de spiermassa behoorlijk afneemt. Ik merk het vooral 's morgens, dan kan ik nauwelijks lopen door slappe benen.. Daarnaast was ook de eetlust danig aangetast. Al met al ben ik behoorlijk 'slank' geworden. Maar goed, tot zover even een kijkje in mijn keuken, nu weer terug naar 'alcohol de baas'.. Dát ben ik godzijdank nog wel altijd. En ik hoop van harte dat Bor dat ook weer wordt. Je kunt misschien af en toe wat drinken, maar het woord terugval dat ze gebruikte zegt genoeg. Bor, wordt weer baas over de fles.. Jij hebt de hersens, niet de fles. Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Hallo, ik kom bijna nooit meer op het forum. Binnenkort drink ik 4 jaar geen alcohol, dagelijks bezig zijn met niet drinken doe ik niet meer. Ik ben het eigenlijk een beetje vergeten, dat ik dronk. Ik mis het totaal niet meer, het gaat me wel goed. Ik wil iedereen hier veel sterkte wensen en volhouden, dan kom je er!!!!! rapilos, Bob en Zbb reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Lieve Koh, heel veel sterkte gewenst, altijd maar die pijn moet vreselijk zijn. Knap dat je nu dan toch van die medicijnen af wilt. Jee, 62 kilo is inderdaad wel weinig. Doet die paracetamol wel wat voor je? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Mooi om te lezen, Bertd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Kohtje, sterkte, dat valt niet mee om met pijn te leven en je goede humeur te bewaren. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Goed humeur is lang, lang, laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet altijd hoor. Heel soms, zeg maar... vraag maar aan m'n vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 (bewerkt) Jij ook @Bor..... Hou je haaks meissie..... Jouw grenzen! Jouw manier. Lief mens. 1 juli 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Hier uiteindelijk toch beland bij dochter. Niet om op te passen maar om wat spullen op te halen. Klei tjes in bed, poesje speelt en.... dochter val 1 minuut na mijn komst zo pardoes in slaap op de bank. Op, dat is ze. Al maanden uiteraard, maar toch. Tja, ik, weekdier, smelt dan. Dus beetje rommelen hier maar. Wasje erin, kindjes zo eruit. Soms is het ook gewoon teveel wat op je bordje ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Goedemiddag, Een fijne droge zonnige dag. Vanmorgen koffie aan het water, maar mijn kreupele lijf vindt dat niet fijn. Daar kan ik goed van balen. De notaris een duidelijke mail gestuurd. Dat geeft echt stress. Kleine dingetjes doen vandaag. Boekhouding, huisklusjes, hondjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Jopie, geen weekdier maar een moeder. Je bent lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 52 minuten geleden zei jopie: Wasje erin, kindjes zo eruit. ??!! Sowhat en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden