nancy Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Goedemorgen allen! Wake up! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Wat gek, nog helemaal geen dagdraad?? Vanochtend maar eens lekker in de tuin zitten, met boek. Vanmiddag binnen zitten met datzelfde boek, haha, en de deuren en ramen potdicht houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 hele goeie morgen frummers laat ik nu voor uitgerekend vandaag een saunadag hebben gereserveerd.nou ja hitte met hitte bestrijden is homeopathie zumme maar denke Rosee en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. AL even op natuurlijk, maar beide kleintjes hebben keurig de hele nacht doorgetuft en werden vriendelijk keuvelend wakker. Niets mis mee dus. Baby ligt alweer te slapen na brood en spelen, oudste van bijna 4 is alleen op stap: zelf en alleen met emmertje en schepje op 't einde van dit veld een "zandkasteel maken". Heel blij mee want dit is een bangertje, en ze gaat.... Dat is nieuw. 25 juni 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Goedemorgen blije mensen. Zelf een beetje in paniek door de weersvoorspellingen en de medicijnafbouw maar ik ga er weer voor. DAGPACT: Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Goedemorgen Werken vandaag, jongste zoon heeft sportdag, hoe verzinnen ze het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Goedemorgen frummers Al uren op inmiddels maar had storing internet hier. Alle deuren, ramen en gordijnen inmiddels weer dicht want buiten alweer warmer dan binnen.... Vandaag maar een heel rustig dagje van maken. Eerst nog even een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Moguh! Ik ga proberen te slapen met deze hitte, zodat ik vannacht weer fris en fruitig kan werken... Hoop dat het een beetje wil lukken, wordt vast een plakdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Rustig an, Kohtje-lieverd. Polsen goed koelen, dat is een verschil van dag en nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 voor Kohtje♥ sterkte daar in het heetste deel van nederland Koh. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 43 minuten geleden zei Kohtje: DAGPACT: Kohtje Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Goedemorgen. Hier nog vandaag ook effe niksen. Ben nogal benauwd. Dus.... thuis en heel rustig aan.veel op bed. gelukkig heeft hondje ook niet echt puf voor wandelen. Vanavond gaat t afkoelen schijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Kohtje, sterkte! Ik zie er ook tegenop, straks urenlang in een gebouw dat voornamelijk bestaat uit glas. Ik hoop dat men medelijden met ons krijgt en de meeting van vanmiddag afblaast. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 3 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, Drink meer dan 10 maanden niet meer en voel me stevig. Vanavond een situatie waarin ik in het verleden diverse keren voor de bijl ben gegaan, hoe idoot me dat vooraf ook leek. Ik realiseer me dat mijn gedachten soms zo sterk zijn dat het lijkt alsof ik er geen weerstand aan kan bieden. Toch is er altijd ruimte voor één gedachte naast al die andere: geeft niks mag best, laat mij maar even, ik drink niet. DAGPACT: Kohtje Nadia Etty Jane Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Dagpact; Kohtje Nadia Etty Jane Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Goedemorgen allemaal Alweer een dagtaak erop zitten Was om 8.00 al op de tuin, om water te geven, dus zat kwart voor acht op de fiets Vriend, zou dat eigenlijk gisterenavond doen, maar besloot in plaats daarvan een dagje je te gaan flierefluiten Enfin, heb er vijftig minuten over gedaan, steeds met een gieter slootwater scheppen, en maar gaan met die banaan Wordt geen tuindagje vandaag want het was daar om half negen al 24 graden En dan zitten we nog wel aan de kust We gaan straks lekker even naar zee rijden, dakje open van de auto, en gewoon een lekker terrasje pakken Zonder alcohol, maar wel met een lekkere salade nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 (bewerkt) voor allemaal. 25 juni 2019 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Erkootje vandaag maar aan laten op de slaapkamer. Hontie had het vannacht waarschijnlijk ook warm in zijn gevangenisje, want mekkeren. Ben soms jaloers op mensen die op de wadden wonen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Ik hou van dit weer! Echt! Het lopen op blote voeten, bijna geen kleren aan (alleen bikini), zonder jas op de fiets kunnen (wél met kleren aan), helemaal goed!! Ik voel me er gelukkig door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Sorry voor diegenen die echt last hebben van dit weertype Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 30 minuten geleden zei nancy: Ik hou van dit weer! Echt! Het lopen op blote voeten, bijna geen kleren aan (alleen bikini), zonder jas op de fiets kunnen (wél met kleren aan), helemaal goed!! Ik voel me er gelukkig door. Ik ook, een gelukzalig gevoel krijg ik er van. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat mijn wieg in de tropen heeft gestaan. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Heerlijk dat er genoten wordt van dit weer.ik gun het ieder. . Hier evrn afzien. Extreem moe en benauwd .met dit weer merk ik goed dat ik een stuk long nu mis en nog een slechte conditie heb na de operatie. Dus ik wacht met de boel potdicht lekker tot t vanavond gaat afkoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 54 minuten geleden zei nancy: Ik hou van dit weer! Echt! Het lopen op blote voeten, bijna geen kleren aan (alleen bikini) En dat enkele ding dat je aan hebt domweg even uitspoelen en op de lijn hangen.... .... Hier weer 2 in bed, na een heerlijke ochtend bij 't zwembad. Met t-shirtje trouwens, een natte, witte, met lange mouwen, tegen verbranden.... We leven op fruit, groente, melk en water..... Ik kruip er even naast.... Oma wordt oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 (bewerkt) Goedemiddag, Weer even kort moet ik het houden. Drukte na de show, maar toch is het belangrijk om me even droog te melden en dagelijks scherp te blijven. Ik ga toch een foto laten zien, je ziet niet echt mn gezicht en later vandaag haal ik de foto weer weg. 25 juni 2019 bewerkt door CoconutWoman nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden