Lars Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 Goedemorgen allen nog geen dagdraad dacht dat ik al laat was. Vandaag mee boodschappen doen en vanmiddag ga ik een kwarktaart maken met een vrijwillig iemand Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 Sterkte @Sonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Ja, ook jij @Sonnetje. Jij hebt het over medicijnen innemen maar je zegt ook 'teveel'... het zijn en blijven drugs. Misschien dat dat voor jou verklaart waarom je zo zenuwachtig en onrustig bent...? Dagpact: Lars Kohtje 19 januari 2019 bewerkt door Kohtje verklaart met een 't', niet met een 'd'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 @Sonnetjeheb je een opname overwogen? Misschien dat meer begeleiding prettig is. Goedemorgen allemaal. Weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mocktail Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 Goedemorgen! @Sonnetje, kom je later vertellen hoe het gaat? Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 Goedemorgen allemaal. @Sonnetje ik hoop dat je de juiste hulp krijgt zodat deze onrust verdwijnt. Ik had dit gevoel vaker als ik dagen achter elkaar teveel had gedronken. Ben blij dat ik mij tegenwoordig weer blij en lekker voel. Zet door! Dagpact Lars Kohtje Kyon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne1234 Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Kyon: Dagpact Lars Kohtje Kyon marie1986 19 januari 2019 bewerkt door Marie1986 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne1234 Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 @sonnetje, veel sterkte! Ik drink vandaag niet. Gister werden drie wijntjes er vijf en nu met een kater en schuldgevoel wakker geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 goeiemorgen frummers Net het filmpje bekeken op de kilokillersdraad eigenlijk niets nieuws gehoord, maar goed het toch weer even te horen, het geldt allemaal ook voor de korte termijns bevrediging die we in het drinken zoeken/zochten Ik doe nog steeds hetzelfde met eten vaak. Tine en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 Gisteren the Voice helemaal vergeten. Zegt dat nou wat over mij of over the Voice? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 Goedemorgen frummers. Wat een schitterende zaterdag. Koud, maar een heerlijk zonnetje. Ben al lekker buiten geweest en heb de krant gelezen... Nu tijd voor een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 Goedemorgen @Sonnetje heel veel sterkte. Er gaat gelukkig in ieder geval iets gebeuren nu, je hebt hulp, het kan nu alleen maar vooruit gaan!!! Blijf hier delen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 En sterkte @Marie1986. Hoe makkelijk kan dat toch gaan, van 3 glazen naar 5. Waar ligt de grens, geen idee. Helemaal niet drinken is toch t makkelijkst geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 Goedemorgen, ik wil even van me laten horen hoe het gaat. Ik drink niet, maar ben van het forum over gestapt op een app. Maxx heet die. Ik kan daar - als ik geen trek heb - momenten verzamelen met eigen foto's waarom ik niet drinken wil en wat wel goede opties zijn. Als ik het moeilijk heb kan ik dat op een ander plekje aangeven en wordt er gelijk om een oplossing gevraagd, net zoals alcoholdebaas zou doen. Ik kan dit geheel invullen naar eigen inzicht en eigen kunnen/willen. Elke dag meld ik 's-avonds dat ik 0 gedronken heb. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne1234 Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 @rosee, ja het gaat zo makkelijk van drie naar vijf. Al is het ook niet helemaal waar want eigenlijk dronk ik met tegenzin de laatste twee. Waarom ik dan toch de fles maar leeggedronken heb? Zonde van de fles want morgen en de weken erna mag ik voorlopig niet drinken. En ergens weet ik dat die redenering nergens op slaat, maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 (bewerkt) Goeiemorgen! Ik zag gisteravond een documentaire op ik meen NPO 3 van Louis Theroux over alcoholisme. Heftige gevallen waar ik mezelf dan weer niet in herken. Maar het toont wel de zinloosheid en machteloosheid aan van drinken. Fijne en nuchtere dag gewenst allemaal! 19 januari 2019 bewerkt door Pelle2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 2 uur geleden zei Marie1986: Schrijf me in voor de dagpact.Succes Son!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 Confronterend ook, omdat het aardige, sympathieke mensen lijken. Het is zo duidelijk, het beste wat ze kunnen doen is stoppen met drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 7 minuten geleden zei Tine: Schrijf me in voor de dagpact. [...] Is dat een bevel, @Tine? Dagpact: Lars Kohtje Kyon marie1986 Tine Graag gedaan. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 Ik zal nooit bevelen!!! Never!! Ik schrijf me in voor het dagpact.... X Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 pfffft, was op weg (al te laat vertrokken) naar Amersfoort om naar wedstrijd dochter te kijken. Helaas alweer een aanrijding met persoon, omrijden kost me de tijd vd wedstrijd, dus heeft geen zin. Was ik op tijd vertrokken dan had ik waarschijnlijk in de betreffende trein gezeten. peanut-sores vergeleken met de nabestaanden van die persoon, en vreselijk voor de NS medewerkers en en de opruimploeg. Ik heb ooit met een frummer van hier gepraat die in zo'n opruimploeg zit. Het was mede hierdoor dat hij alcoholist is geworden. Na elke klus ging die ploeg de kroeg in en dronk alle beelden en handelingen weg. Het houdt me elke keer weer bezig. Ik weet niet eens of die man van adb nog leeft. Maar hoe dan ook, er moet dus altijd weer een opruimploeg op pad. Er zijn toch ook waardigere manieren om uit het leven te stappen als het dan echt niet anders kan? machteloosheid en mededogen.............. Jannigje en Tine reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne1234 Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 @sonnetje, ik hoop dat je nu de juiste hulp krijgt. Ik had gister nog een heel stuk over mijn ervaring met oxazepam geschreven. Als je het lukt zou ik het lezen en je kan me altijd vragen stellen erover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2019 Ja afschuwelijk. "Aanrijding met een persoon" . Over die term hebben ze lang nagedacht waarschijnlijk. Wat zo'n opruimploeg tegenkomt, je wil het je niet voorstellen. Afscheid nemen van iemand in de kist is niet mogelijk. Etc. Ik ken een familie die dit heeft meegemaakt met een zoon/broer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden