MarQ Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 mogguuhh , zo even de boel openen en het alarm er af de cv een slinger geven , de vaatwasser leeghalen en een nieuw Pact/Draadje , droge dag allemaal Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Idem hierzo maar mijn cv is een pellet kachel die zelf in actie komt, zalig mijn alarm krijgt een bak voer de vaatwasser heeft geloof ik niet gedraaid vannacht dus dat corvee gaat ff aan mij voorbij mn dochter staat onder de douche nu precies op het verkeerde (“mijn”) moment ik ga zo eerst maar aan de koffie en weer droog vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 11 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 13 minuten geleden zei bumperjim: Idem hierzo dit was met een knipoog en had mijzelf ooit eens gekscherend hier tot concierge gebombardeerd , vandaar....... bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Goedemorgen Marq en BumperJim! Haha, goed bezig! Hier ook de gebruikelijke ochtendrituelen en dan weer snel richting werk. Eerst maar eens koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Goedemorgen, Hier ook zo aan het werk. fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mocktail Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Goedemorgen! Nog een werkdag en dan fijn weekend! Happy (dry) day! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Goedemorgen frummers. Nog hartstikke donker. Maar binnen niet meer en lekker warm. En uiteraard staat er een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Dagpact : MarQ Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 1 uur geleden zei Kohtje: Dagpact : MarQ Kohtje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Goedemorgen allemaal, Luxe ochtendje vandaag Al 1 uurtje gewerkt Client van 4.5 uur is uitgevallen voorlopig Heerlijk...maar erg slecht voor de financieen Vanmiddag mag ik nog 4 uurtjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Goedemorgen Lekker boksen @Cleo66 mijn zoontje heeft sinds een tijdje ook het kickboksen ontdekt. Het is voor hem een perfecte manier om zijn energie kwijt te kunnen. Zelf maak ik me het liefst niet al te moe tijdens het sporten, ik geniet vooral van het moment dat ik de sauna inkan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 (bewerkt) Goedemorgen allen. Laatste werkdag, dan weekje vrij. Ik betwijfel of ik morgenochtend in dat vliegtuig zit. Zo veel wat me eigenlijk liever even hier houdt. Of beter: ik wil eigenlijk liever even in de buurt blijven. En die rugzak is nog steeds niet gepakt Tja... wat is wijsheid, geen idee. Grote levenskeuzes zijn t in ieder geval niet: wel of niet een vakantietripje maken. Koffie 11 januari 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Soms krijgt de wijsheid de ruimte juist door even afstand te nemen jopie. En eerder terug komen kan ook nog een optie zijn als dat nodig (b)lijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 (bewerkt) Eens @lady jane ik weet t. Maar, juist omdat de risico's díe er zijn "snel aanwezig zijn" vragen, is afstand nemen voor mij makkelijker, eenvoudiger, in nederland. Nu lukt dat, het idee dat ik aan de andere kant van een oceaan zit maakt me bang. Daarmee praat ik niets goed of fout. Ik weet t domweg niet. Het is mijn dochter. En, bijna nog belangrijker: het zijn mijn kleinkinderen. (Schoonzoon blijkt, nu aantoonbaar, inderdaad een europa-reiziger te zijn, en enkel voor dat doel dochter "gebruikt" te hebben. Voor die reizigers is een blank huwelijk, zijn half blanke kinderen goud. Op zich al. Dus nu alles steeds duidelijker wordt schijt ik bagger dat die kleintjes mee naar nigeria verdwijnen. En helemaal irreeel is die angst niet) 11 januari 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 sterkte dan meis, kan me voorstellen dat je dan liever in Ned. blijft. pffffft............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Ach @jopie, wat akelig! Volg je gevoel maar zou ik zeggen. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 (bewerkt) Nog los van het feit dat ik dat wellicht altijd in mijn achterhoofd had, maar dat dochter nu even in een snelkookpan wakker wordt uit haar mooie droom. Dat lijkt me vreselijk, en heel zwaar en toch "moet" ze dat zelf doen, zelf concluderen. Niet door ons, maar zelf. Vanuit de instanties die hier ervaring mee hebben heb ik dan ook het advies gekregen wel echt er te zijn voor haar, ook wel alert te zijn op de psychische manipulatie, maar niets actief te doen in dát proces van "wakker worden", behalve vragen naar feiten, haar voorzichtig leiden naar objectieve informatie. Dat doe ik dus braaf. Afwachten en er zijn. Maar t liefst ging ik een eindje "varen" met dat alleraardigste mooipratende jong. 11 januari 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Vreselijk verdrietig en pijnlijk voor haar inderdaad. Ik stel me veel vragen voor (wat was waar? Was alles onecht? Alleen maar berekening? Etc) en veel emoties. En dan jij, jij moet aanzien hoe je kind lijdt en dat lijkt me ook heel moeilijk. En weten wat wel en wat niet te doen, niet eenvoudig. Er zijn voor haar, luisteren, aanhoren,? Geen draaiboek hè voor zo’n situatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Jeetje heftig Jopie, veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 (bewerkt) Ik lees nu pas lieve Jopie wat er is gebeurd @@#%&*% En dan moet je steeds maar netjes blijven tegen zulk soort gasten. BAH. 11 januari 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Sterkte Jopske wat een leuke naam maar dat is anders wat. Zo weekend hier. Patat gegeten krijgen we bijna nooit dus voelt als een 4 gangen maaltijd en ook nog eens pudding na met banaan chocoladesaus en slagroom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden