Gekko Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Goedemorgen! Weer een frisse start van de dag! Zo een bakje koffie even wat eten en dan weer lekker te lopen. Dagpact: Gekko Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Morgen hup als een raket het zaterdagochtend programma in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Goedemorgen frummers. Grijs buiten, en niks niet koud... Binnen is het lekker warm en staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Moggel lieve mensen, Ik zal blij zijn als alles weer normaal is, mis mensen om me heen. Verder alles goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gekko Geplaatst 29 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Zo mijn rondje zit er weer op.. Straks nog maar een paar boodschappen halen. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Goede morgen mensen....droge afmelding van gister; dagpact; clean66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Sorry was Gekoo vergeten; dagpact; Gekko clean66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Goedemorgen. dagpact Gekko clean66 Cleo66 Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Terug van twee dagen boodschappen doen in Calais. M'n vrouw kan er weer even tegen met haar voorraadje 'Free-style libre' sensoren. Zomaar vrij te koop in de apotheek/drogisterij voor tweederde van de prijs hier. Hier kan ze er maximaal drie tegelijk bestellen en dan komen er ook nog verzendkosten bij. Scheelt haar per dag minstens tien vingerprikken om bloedsuikerwaardes te testen. Plus dat ze door het makkelijke controleren een veel gelijkmatiger dagbeeld heeft omdat ze tijdig kan 'bijsturen'. Die baan waar ze het zo naar haar zin heeft plus die sensoren hebben haar heel erg in ons voordeel veranderd. Was het ritje wel waard. rapilos, Nietmeer en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 1 uur geleden zei Kohtje: Goedemorgen. dagpact Gekko clean66 Cleo66 Kohtje Kyon even op deze manier mijzelf toevoegen want dit gaat lastiger dan achter de laptop. Fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Je staat er in elk geval bij, @Kyon. Eigenlijk hang je erbij.. . Maar erbij is erbij. Dus vandaag drink je niet. Je hebt het nu zwart op wit. Zal ik dan toch het rijtje weer even 'gladstrijken'? dagpact Gekko clean66 Cleo66 Kohtje Kyon Zo. Lijstje er om en klaar voor aan de muur. Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Dank je wel Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 dagpact Gekko clean66 Cleo66 Kohtje Kyon IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Weet je, @spirit, ik kan meestal geen touw meer vastknopen aan wat jij nou wel wilt en wat je niet wilt. De ene keer zeg je dit en doe je zus, de andere keer zeg je dat en doe je zo, en dat ook nog eens door elkaar heen. Maar waar ik nu net pas achter kom is dat je eigenlijk precies hetzelfde bent in je doen en laten als dat ik zelf ben. Elke dag kijk je anders tegen bepaalde dingen aan en kan wat je vandaag absoluut niet wilt, morgen ineens een fluitje van een cent zijn en andersom. Voor mij, en volgens mij dus ook voor jou, is zo'n 'rommelig' leven gewoon het gevolg van het principe "Dag Voor Dag Leven". Lekker eigenlijk wel, niet muurvast te zitten in allerlei patronen en principes. Niets is zo veranderlijk als een mens, zeggen ze wel eens. Maar wat nóg veranderlijker is dat is, of zijn de omstandigheden van zo'n mens. En feit is en blijft dat je als mens meestal makkelijker jezelf of je manier van denken kunt veranderen dan de omstandigheden waar je in terecht komt.. Ik moest dit even aan je kwijt omdat ik een beetje begon te denken: die Spirit weet ook niet wat ze wil, die Spirit is ook niet erg standvastig... maar nu ik het zo bekijk als ik net beschreef denk ik: Spirit doet er verstandig aan om zich een beetje mee te laten voeren met wat de dag haar brengt. Een beetje soepeltjes door het leven 'zwabberen' is zo gek nog niet. Alleen het van tevoren in een soort van paniek raken omdat je niet weet wat de dag van morgen gaat brengen is lastig. Daar zou je wat meer vertrouwen kunnen kweken. Vertrouwen dat het allemaal wel min of meer zal loslopen. Het verleden heeft dat vaak genoeg aangetoond, dus vertrouw wat meer op jezelf en je 'oplossingsvermogen'. Je doet het beter dan ik dacht... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Goedemiddag Mijn spijkermat is binnen en hij ligt heerlijk. Kan t iedereen aanraden. Verslavend! Misschien moet ik een forum zoeken Spijkermat de baas. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Wat is 't dan, @Rosee? Kun je niet meer in de benen komen? Misschien een paar spijkerinlegzooltjes aanschaffen zodat je net zo lekker kunt lopen als dat je nu kunt liggen? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Ik heb vanavond een afspraak maar kom bijna niet meer van die mat af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Hé, ja @Cleo66. dat heb ik ook al een paar keer gehad. Na een beetje rommelen en/of aanpassen in het bericht kan ik de cursor met geen mogelijkheid meer achter zo'n blauw blokje krijgen.. weghalen gaat dan ook niet meer omdat ik die cursor er dus niet achter krijg om te 'backspacen'. Dacht dat het aan mij alleen lag, maar jij hebt dus ook zoiets. Opluchting alom... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Probeer maar eens iets te typen of 2x de backspace te gebruiken nadat je de cursor er achter hebt gezet, ook al zie je die niet. Om het weg te halen kun je ook de cursor ervoor zetten en dan 2x op de Del toets drukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden