Lars Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Goedemorgen allen ik ben er nog hoor had gewoon even geen zin kan gebeuren. Gaat prima met mij we zijn hier weer in de kersrtsfeer ik hou er wel van. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Goeiemorgen! tis weer gebeurd. Schenk ik een kop thee in, met t touwtje en het etiketje netjes buitenboord, vliegt het etiketje terwijl ik niet uitkijk toch weer TEGEN DE ZWAARTEKRACHT IN omhoog over het randje in de thee. Laten de fysici zich nou eindelijk daar eens over buigen ipv zich bezig te houden met neutrino’s en bosons en wat nog meer zij. Kijk nou eens naar de echte problemen van de gewone man Rupsjenooitgenoeg, Reacher en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Ik had al een heel leger hanen voor je klaar staan -tje Dagpact Lars Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 46 minuten geleden zei GewoonDoen: Goedemorgen, Joggingbroek aan en actie. Kantoorjurk aan en typen bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Goedemorgen frummers. Het daagt al in het oosten... , de rest zal snel volgen. Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Goedemorgen Moosje. Waarom die bokkenpruik en waarom chagrijnig??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Goedemorgen allen. Dagpact Lars Reacher Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Vandaag sluit ik dit dagpact met mezelf voor de 3653e keer. Dat betekent in 'ronde getallen' dat ik afgelopen nacht om 0.00 uur de tien jaar heb volgemaakt. Maar goed dat ik van tevoren niet wist dat het zó lang zou gaan duren... rapilos, Rupsjenooitgenoeg, Nietmeer en 5 anderen reageerden hierop 4 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Mogguuh , droge afmelding van gister , fijne dag allemaal Dagpact Lars Reacher Kohtje MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Goedemorgen Kohtje , Jane en Marq. Mooi Koh, gefeliciteerd. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Dat is een heel bijzondere verjaardag, Kohtje. Daar wil ik je heel hartelijk mee feliciteren! Op naar de volgende tien jaar, of op naar de volgende dag, wat je het liefste hebt. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pippin Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Wat mooi Kohtje, gefeliciteerd! Goedemorgen allemaal. Vandaag dag 10.... de zon begint mijn huis binnen te dringen, heerlijk. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Ha Bob, ik wil wel graag die volgende tien jaar maar ik zal toch éérst vandaag weer 'door' moeten. Dus laat ik me daar eerst maar mee bezig houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Bokkenpuik afgezet Moosje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 pas geleden was er hier in het draadje over terugval en craving en zo en ik schreef er over dat als je het zo slecht hebt en niet alleen afkan op dat moment dat je de AA-Hulplijn kan bellen , zelf wel gedaan in het verleden nadat ik cold-turkey gestopt was en tegen de muren opvloog en persé niet toe wilde geven en dat hevige moment weg gebeld als het ware en wil hier (als het geen probleem is) de link plaatsen en op de startpagina staat gelijk in grote tekst het noodnummer 24/7 vermeld. http://www.aa-nederland.nl/ Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 8 minuten geleden zei Moosje: Overvalt me gewoon. De donkere dagen voor kerst denk ik. Maar het gaat vanzelf weer over hoor. En vandaag nemen we de eerste niet!!! Heel strak plan Moosje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 8 minuten geleden zei MarQ: Op de startpagina staat gelijk in grote tekst het noodnummer 24/7 vermeld.http://www.aa-nederland.nl/ Lijkt me inderdaad geen probleem Marq. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Luitjes, ik ga aan de slag, zit al weer veel te lang te luieren. Maak er een mooie dan van mensen, hij komt niet meer terug. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Goedemorgen. Kan het wat minder vinden hier dan eerst. Eigen schuld, ben er weinig dus dan krijg je ook minder mee. Maar jammer vind ik het wel, dus ga er wat meer zijn. Dus. Dagpact Lars Reacher Kohtje MarQ Moosje Quinn Lika en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pippin Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 1 uur geleden zei Quinn: Goedemorgen. Kan het wat minder vinden hier dan eerst. Eigen schuld, ben er weinig dus dan krijg je ook minder mee. Maar jammer vind ik het wel, dus ga er wat meer zijn. Dus. Dagpact Lars Reacher Kohtje MarQ Moosje Quinn Pippin Ik dacht dat ik me al eerder op het dagpact had gemeld..... bij deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Goedemiddag allen! Gefeliciteerd Kohtje wat fantastisch. 10 jaar alcoholvrij. Word er stil van. voelt het nu ook echt als 10 jaar? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Feli @Kohtje met je 10 jarig jubileum en het kado is onderweg. Bob en Kohtje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 42 minuten geleden zei Rosee: [...] voelt het nu ook echt als 10 jaar? Nu wel. Gisteren nog niet. Morgen ook niet meer, denk ik. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden