Spring naar bijdragen

Woensdag 28 november


MarQ

Aanbevolen berichten

Mogguuh , nieuw Draadje/Dagpact op deze breek-de-week-dag

droge afmelding van gister en een uit de klauwen lopende

verkoudheid die op een echt mannen griep lijkt af te stevenen

en dat zijn de echt killers.........  :D (heb ook beetje roofbouw gepleegd vorige week)

Dagpact :

MarQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beterschap @MarQ. Ja, onze (mannen) griep is de ergste soort. Zo wordt die althans door ons (mannen) ervaren. Wát de vrouwen
ook zeggen, dat we ons aanstellen en zo.. mannen ervaren griep erger dan vrouwen, is onlangs aangetoond. (Hoe??? geen idee...:unsure:)
En het is de ervaring die telt. Niet wat anderen je wijsmaken... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah.. je hebt zo'n beetje gelijktijdig met mijn vraag hierboven een bericht bij 'wie is wie' geplaatst.
Niet goed en niet slecht dus. Maar goed dat je jezelf weer naar dit forum hebt gedirigeerd. Kan je net weer dat zetje geven dat je misschien
nodig hebt. Vandaag in elk geval niet drinken, gezien je dagpactvermelding. Mooi. En morgen zien we wel weer...

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net met de vrachtwagenchauffeur die ons haardhout kwam brengen een rondje om het centrum heen gereden omdat hij onze straat niet
in kon komen (te krappe bocht). De weg gewezen om van de andere kant af achteruit ons straatje in te rijden. Bewondering hoor, die
vrachtwagen- (en bus... @jopie) chauffeurs die door die krappe straatjes manoeuvreren.. moet je beslist geen borrel bij achter de kiezen hebben.
Realiseerde me, zo zittend in die cabine, dat ons campertje maar een mini is, terwijl ik me daarin af en toe ook al een beetje vrachtwagenchauffeur
waan... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me dat juist delen, dus ook van wel of niet drinken, het doel is van dit forum. Delen is niet hetzelfde als aanmoedigen. 

@bolletje gewoon vragen of ze het weglaten, belachelijke groente op de beste friet.

Sterkte @Sober

Moeilijke dag vandaag, volhouden maar weer.

DAGPACT:

MarQ 

Moosje 

Pelle

Kohtje

Bor

Sober

Spirit

Lars

Jannigje

Quinn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...