MarQ Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Mogguuh , nieuw Draadje/Dagpact op deze breek-de-week-dag droge afmelding van gister en een uit de klauwen lopende verkoudheid die op een echt mannen griep lijkt af te stevenen en dat zijn de echt killers......... (heb ook beetje roofbouw gepleegd vorige week) Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 (bewerkt) Goeie morgen alle maal. Welkom Moosje Zoooooo dadelijk weer lekker bezig zijn. Beterschap MarQ. 28 november 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Goeiemorgen frummers. roofbouw door drank MarQ? je was er meen ik weer een poosje niet hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Goedemorgen. Vrij genomen vandaag. Ga even naar ouders en verder met de hond op schoot zitten.... Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 28 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 @lady jane o.a. ja en slecht eten , slecht slapen & veel piekeren en dat opgeteld daar werd ik weer somber van ! maar goed , ben er weer en pakken de draad weer op ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Goedemorgen frummers. Kkkkkkoud buiten, het vriest. Binnen is het al lekker warm en staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Goeiemorgen DAGPACT: MarQ Moosje Pelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Goedemorgen, wij fijn stelletje... DAGPACT: MarQ Moosje Pelle Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Beterschap @MarQ. Ja, onze (mannen) griep is de ergste soort. Zo wordt die althans door ons (mannen) ervaren. Wát de vrouwen ook zeggen, dat we ons aanstellen en zo.. mannen ervaren griep erger dan vrouwen, is onlangs aangetoond. (Hoe??? geen idee...) En het is de ervaring die telt. Niet wat anderen je wijsmaken... MarQ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Héééee... zie nu ineens Pelle op het dagpact boven me staan. Hoe sta je d'r in momenteel, @Pelle2? Tijdje geleden, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 (bewerkt) Ah.. je hebt zo'n beetje gelijktijdig met mijn vraag hierboven een bericht bij 'wie is wie' geplaatst. Niet goed en niet slecht dus. Maar goed dat je jezelf weer naar dit forum hebt gedirigeerd. Kan je net weer dat zetje geven dat je misschien nodig hebt. Vandaag in elk geval niet drinken, gezien je dagpactvermelding. Mooi. En morgen zien we wel weer... 28 november 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Net met de vrachtwagenchauffeur die ons haardhout kwam brengen een rondje om het centrum heen gereden omdat hij onze straat niet in kon komen (te krappe bocht). De weg gewezen om van de andere kant af achteruit ons straatje in te rijden. Bewondering hoor, die vrachtwagen- (en bus... @jopie) chauffeurs die door die krappe straatjes manoeuvreren.. moet je beslist geen borrel bij achter de kiezen hebben. Realiseerde me, zo zittend in die cabine, dat ons campertje maar een mini is, terwijl ik me daarin af en toe ook al een beetje vrachtwagenchauffeur waan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Moguh allemaal, fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Welkom terug Sober. Die dag 50 lijkt mij een makkie voor je. Moet niet gekker worden. Je ligt toch nog in het ziekenhuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Tja, d'r rijdt nog altijd een hoop alcohol rond. Niet alleen Polen en Roemenen. En dan zelfs ook nog piloten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Wat bedoel je, @Bor? Waarmee niet tevreden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Wat is dat nu voor onzin @spirit @Bor doet het ook dus ik mag ook? Als bor in de sloot springt springen we er ook niet allemaal achteraan ik niet in ieder geval Bor is een Fries die kunnen wel goed zwemmen Dagpact: MarQ Moosje Pelle Kohtje Bor Spirit Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 DAGPACT: MarQ Moosje Pelle Kohtje Bor Spirit Lars Jannigje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Biefstuk, worteltjes en aardappelen. Omdat het nog in de koelkast ligt :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Kliekje van gister Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 28 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 (bewerkt) 4 uur geleden zei Sober: En als ik vandaag de dag alcoholvrij afsluit ( en daar ga ik voor) wordt dit dag 50! 28 november 2018 bewerkt door MarQ Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Goede matdag. haha Ik bak dadelijk frietje kapsalon mmmmmm. Alleen vind ik warme sla er op niet zo jofel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 10 minuten geleden zei bolletje: Goede matdag. haha Ik bak dadelijk frietje kapsalon mmmmmm. Alleen vind ik warme sla er op niet zo jofel. Zet je het er in een bakje naast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Het lijkt me dat juist delen, dus ook van wel of niet drinken, het doel is van dit forum. Delen is niet hetzelfde als aanmoedigen. @bolletje gewoon vragen of ze het weglaten, belachelijke groente op de beste friet. Sterkte @Sober Moeilijke dag vandaag, volhouden maar weer. DAGPACT: MarQ Moosje Pelle Kohtje Bor Sober Spirit Lars Jannigje Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden