bumperjim Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 Ik duim dat het allemaal voorspoedig zal gaan... sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 Zo fijn om wat van je te lezen!!!!!!!!! Hoop dat je nu slaapt en stap voor stap he, niet te snel! Niet niks dit alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2019 Rapport Share Geplaatst 13 april 2019 @Sober mag nog door mooie uitdrukking. Gefeliciteerd en ik wens je een goed herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 april 2019 Rapport Share Geplaatst 13 april 2019 He, wat fijn. Nu rustig an herstellen Laat je maar lekker vertroetelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 april 2019 Rapport Share Geplaatst 13 april 2019 Mooi bericht en o wat fijn dat de berichten van de chirurg gunstig zijn. Nu maar alle tijd nemen om rustig aan weer wat op krachten te komen, en blijf hier vooral schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 april 2019 Rapport Share Geplaatst 13 april 2019 Ik hoop op een snel en voorspoedig herstel voor je, Sober. En dat je snel weer met je hondje herenigd wordt. Een voorzichtige felecitatie voor het goede nieuws dat door alle ellende heenschemert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 april 2019 Rapport Share Geplaatst 13 april 2019 Wat fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 april 2019 Rapport Share Geplaatst 13 april 2019 Heel fijn @Sober!!!! Blij te lezen. Rust lekker uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woodie Geplaatst 13 april 2019 Rapport Share Geplaatst 13 april 2019 Wow, wat een goed nieuws! Knap goed op en rustig aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 april 2019 Rapport Share Geplaatst 13 april 2019 Vooruit dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2019 Rapport Share Geplaatst 14 april 2019 Wat fijn Sober. Goed om dit te horen. Een goed herstel gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minky Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Wat een mooi bericht! Fijn voor je Sober. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Fijn te horen @Sober. En goed dat je die wijnheks van katoen gegeven hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Ben je alweer je bedje uit? Rusten moet je! R-U-S-T-E-N!!! En ‘n eitje eten met een framboos voor de gezondheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Zeker weten, heel rustig aan..........Het is allemaal niet niks. Dus idd niet je herstel gaan saboteren. Door te snel te willen gaan. Heb je jezelf mee straks thuis. Geef je over, het is investering in je leven straks oppakken. fijn je wel te lezen. Hou je goed daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Ja, tijd en compassie...ik vind het rot voor je dat die drankheks zo makkelijk om de hoek komt. Laat je lekker verwennen, geniet van de aandacht...en focus op je herstel...in alle opzichten! KMW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woodie Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Geef je lekker over aan die goede zorg en stap voor stap weer opbouwen! Ik las dat je het personeel daar hebt ingelicht over je drankprobleem en dat vind ik zo knap van je. Ik denk niet dat veel mensen dat durven en ook kunnen. Fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 Fijn dat je zo tevreden bent over mijn collega's. Daar doen we het uiteindelijk ook voor. Fijn dit zo eens te lezen vanuit de patiënt/andere kant. Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 ‘Katheter kwijt’ ... en ik maar denken hoe dat nou kan. Nu pas begrijp ik het:-) Smaragd en Mootje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 april 2019 Rapport Share Geplaatst 18 april 2019 Long drain kwijt, pomp kwijt, autosleutels kwijt, mobieltje kwijt Mooi dat ze goed voor je zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 april 2019 Rapport Share Geplaatst 18 april 2019 Als je hondje er nou ook nog bij mocht zijn zou ik zeggen: teken voor een jaartje bij... Fijn dat alles zo voorspoedig gaat. En natuurlijk hopelijk zo snel mogelijk weer naar je eigen omgeving want alle gekheid op een stokje.. er gaat normaal gesproken toch niets boven home sweet home. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 april 2019 Rapport Share Geplaatst 18 april 2019 @Sober erg blij voor je. Maar wel heel erg snel nu alles, of ligt dat aan mij? Wees wijs en eerlijk he? X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden