Spring naar bijdragen

Sober


Gast Sober

Aanbevolen berichten

Pfffff....wat heftig Sober! Ik hoop dat je zo snel mogelijk geopereerd kan worden. En hoe klote die val ook is, ze hebben het nu op tijd ontdekt hierdoor. Ik wens je heel veel sterkte en succes toe. En blijf volhouden, juist nu! Je hebt een sterk lichaam nodig voor je herstel. Maar ik weet zeker dat je dit aankan. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sober er is vooruitzicht om te opereren en Super gunstig nieuws dat het primair is en geen uitzaaiing! Nou hop er uit en dan hoop ik oprecht voor je dat je weer verder kunt, nuchter, hoopvol met nieuwe perspectieven!!! 

Vreselijk al dat nare nieuws van de familie.. je bent echt een voorbeeld! Een strijder en vechter in beide opzichten. Herstel en omgaan met...!!! Jaa terugvallen en vooral de missers.... loslaten en vanaf nu weer bekijken en dan doe je het echt SUPER! 

❤️ 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind je dapper en een bikkel! En ik ben zelf niet gelovig, al denk ik echt wel dat er iets is tussen hemel en aarde, maar ik vind het mooi dat je hier kracht uit kunt putten. Ik merk dat ik veel meer kleine geluksmomentjes heb nu ik niet meer drink. Ik hoop dat jij die ook hebt, ondanks het feit dat je door een hele moeilijke periode gaat. Sterkte weer en het komt goed! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste sober je zult dit wel weer helemaal verkeerd opvatten maar ik bedoel het goed ik wil het je als tip mee geven. Hoe erg ik het ook vind dat je alweer kanker hebt ik begrijp dat je het wil delen maar probeer ook eens aan een ander te denken. Dat doe je ook wel dat snap ik maar wat ik bedoel als iemand wat verteld over zich zelf of over een naaste dan is het wat erg en sterkte maar ik... en dan krijgen we weer het verhaal van jou. Vaak haal je daarna delen van wat je hebt getypt ook weer weg dus misschien is het besef er wel wat je doet. Ik mag ook graag dingen delen we zitten hier natuurlijk ook niet voor niets daar is dit forum ook voor. Maar zeker op de dagdraad als iemand komt met een hulp vraag of een heftig verhaal en ik wil net zelf iets delen dan wacht ik ermee of ik ga naar mijn eigen draad. Of het moet al zo zijn dat ik een tip kan geven in de zin van ik heb dat toen zus en zo gedaan. Iemand ondersteunen ben ik niet goed in maar dat hoeft ook niet gelukkig zijn er genoeg die het wel kunnen. Soms is alleen sterkte wensen ook genoeg. En nu niet aankomen van ik heb voor de vierde keer kanker weet je hoe erg dat is. Nee dat weet ik niet ik heb nog nooit geen kanker gehad. Dus ook bij jou kan ik niet veel meer dan sterkte wensen. Natuurlijk kan ik me er wel in verplaatsen en het zal niet makkelijk zijn dat is simpel zat. Dat het in real life anders is ja dat is logisch. Als ik hier bedoel thuis mijn verhaal kwijt wil dan kan dat soms moet ik even wachten en als het mij te lang duurt bel ik wel met mijn dochters. Dan zijn ze er voor mij helemaal voor mij alleen. Is er tijd en de aandacht die ik graag wil. Meestal dan soms komt het ook niet uit. Ik woon hier met anderen als mevrouw huppelepup verdrietig is dan ga ik daar ook niet tussen staan van luister maar eens naar mij want ik..... nee dan gun ik haar de tijd en de aandacht en ik wacht wel tot ik aan de beurt ben of wanneer het uitkomt. Probeer eens als iemand wat deelt niet meteen het op jezelf te betrekken. Ik bedoel dit echt goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, respect voor beiden! Ik heb vandaag ook een mindere medische uitslag gehad en ik betrapte me erop dat ik dacht....een wijntje zou nu best lekker zijn :devil: ....wat maakt het allemaal nog uit?! Maar nee, ook hier moet ik mee dealen. Er zijn zoveel mensen die daarmee te maken krijgen. Dus Sober, hang on! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...