Spring naar bijdragen

Sober


Gast Sober

Aanbevolen berichten

Hallo, ik meld me opnieuw aan voor dit forum. Nu onder de naam Sober. Ik kwam hier eerder onder een andere naam. Ik mis de steun en mis de forumleden en wil graag hier weer actief deelnemen. Meelezen alleen vind ik zelf niet zo fijn. Ik heb verschillende keren een terugval gehad. Daar ben ik inmiddels wel heel erg klaar mee. Sinds 10 oktober gestopt en hulp gevraagd bij de huisarts en op eigen verzoek naar een verslavingsinstelling verwezen in mijn regio. Daar heb ik nu twee goede intakegesprekken gehad met een psycholoog en een arts/ psychiater. Ik word binnenkort uitgenodigd voor een gesprek om te bespreken welke hulp/ behandeling geboden kan worden  die het meeste bij mij zal passen. 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Sober:

Vanwege allerlei vervelende signalen van mijn lijf even dit weekend extra medicatie. En maandag verder overleggen met de arts v d verslavingsinstelling. De huisarts heeft direct met hem overlegd over deze medicatie. Ik bof enorm met beiden . Direct actie. En volgende week bij de huisarts ook weer op controle. Ik voel me gehoord en gezien.

Rot om te horen dat je het zo zwaar hebt, maar inderdaad fijn dat zij samen met jou, alles op alles zetten om weer beter te worden.

Heel veel sterkte! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...