Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Rupsjenooitgenoeg

3 maal is scheepsrecht!

Aanbevolen berichten

Even mijn hoofd laten zien.:D Tijdje niet langs geweest. Het forum werd een nieuwe verslaving.

Ik ga goed! Heb me op een nieuwe missie gestort, namelijk wat gewicht verliezen en daarbij is drank absoluut uit den boze. Het afvallen gaat goed, geen trek, ik meld me wel weer over een tijdje. :ph34r:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ha Rupsje, 

goed om van je te horen. En dat je goed gaat. En je nieuwe verslaving is gewicht verliezen haha! 

Tja, die onmatigheid he? 

Ik begrijp dat het niet drinken je goed afgaat. Dat is prioriteit nummer één toch?  En zoals een echte rups betaamt, volgt dan de transformatie...de slanke vlinder:D

Keep up the good work!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben weer de fout in gegaan eergisteren. Wilde er eerst niets over zeggen, omdat ik er moedeloos van word, maar ik moet wel eerlijk blijven naar mezelf.

Heb de draad wel meteen weer opgepakt, maar wat blijft het toch een gevecht:(

@Bob, wil jij alsjeblieft de aanpassing maken in het jaarpact?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei bumperjim:

Hoi rups,

hoe en waarom gebeurde het?

Weg geweest met familie. Heb me laten overhalen. Echt stom. Na die eerste ging de rem kapot. Heb nu last van een emotionele kater. Er zijn filmpjes gemaakt, die ik de volgende ochtend te zien kreeg. Ik weet er zelf helemaal niks meer van, maar ik heb me vreselijk misdragen:blush:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Rupsjenooitgenoeg:

Weg geweest met familie. Heb me laten overhalen. Echt stom. Na die eerste ging de rem kapot. Heb nu last van een emotionele kater. Er zijn filmpjes gemaakt, die ik de volgende ochtend te zien kreeg. Ik weet er zelf helemaal niks meer van, maar ik heb me vreselijk misdragen:blush:

Hey rups , jammer joh.  Maar die filmpjes zijn goud waard en ozo belangrijk.  Zij vormen een ontzettend hoge buffer waar de drank hoogstwaarschijnlijk eens en voor altijd door afgesloten word . Dit wil je nooit meer .  Het was geen fout,  maar een les.  Je hebt de draad wEer opgepakt dat is het belangrijkste.  Kroontje recht , en door rups  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lieve Rups wat vreselijk naar dat je je zo voelt nu. Maar dit is niet terug naar af he. Hoop dat je het kunt zien als een reminder: dit is precies waarom je niet meer drinkt. Kan het me helemaal invoelen en dan nog die filmpjes. Wat Cleo zegt sluit ik me bij aan, zie ze als buffer. Dikke knuffel en zorg goed voor jezelf.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Ach rups. Wat akelig. Maar wat goed dat je t direct weer opgepakt hebt. Sterkte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach jee, @Rupsjenooitgenoeg, wat een toestand. Typisch gevalletje van geen rem begrijp ik. Tsja, dan pas ik zoals je vraagt de datum aan in het jaarpact. Wel goed dat je het direct weer oppakt, zoals Sober ook zegt. Je hebt weer wat geleerd, zullen we dan maar zeggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...