Lars Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Goedemorgen. @kruidenthee67 van harte gefeliciteerd met je jaar droog. Ga er vanuit dat er straks taart is ijs is ook goed Dagpact: Lars kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Goedemorgen Weer met hoofdpijn wakker. Ik snap t ni. Dadelijk ff ontbijten en dan naar de fitness. Heeft hier serieus gestormd vannacht. Dochter heeft vandaag haar eerste herexamen. Van harte kruidenthee! Dat was t ongeveer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Succes voor je dochter @fleurtje en sterkte met je hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Goeie morgen mensen, Thee doe je voordeur eens open? Toppie. Moet vlug zijn. Dadelijk weer naar de dagbest. en ik moet nog wat doen hier thuis. Baij baij kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 O...wat lief Lars zo n feestelijke opening van de dag....taart komt eraan...eerst een ontbijtje op bed SophieS reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Goedenorgen . @kruidenthee67 Vandaag wisseldag. Hup naar de volgende camping... toi,toi,toi voor dochter @fleurtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Goedemorgen frummers. Thee, van harte, wat zul je blij zijn. Lika...wat een klus.... succes en veel plezier op de volgende plek. Hoop dat jullie daar tot het einde kunnen staan? Fleur, ellendig van die hoofdpijn, en ik zal duimen voor dochterlief. En dan nu een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Onze klus valt mee, want we huren ingerichte tenten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Lars Antoinnette Thee, van harte met je jaar droog, knap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Goedemorgen allemaal Thee, ook hier even een welgemeende felicitatie! Gaat goed hè? Lika, succes met in en uitpakken vandaag. Spannend Fleur, ik duim mee. Hier de start van een week vakantie. Werd om 6:15 wakker gemaakt door een spinnende knuffelkitten maar heb me toch nog even omgedraaid. Uitgeslapen dus. Soms wel eens lekker. Lekker thuis rommelen vandaag en vanavond bbq ergens. Lekker makkelijk dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Goedemorgen iedereen. @kruidenthee67, gefeliciteerd met je jaar. Als er iemand is die dat jaar niet gehaald heeft door te stoppen met drinken maar door zichzelf ongenadig en grondig onder de loep te nemen en te veranderen wat ie kan veranderen, te accepteren wat ie maar te accepteren heeft en die die de durf en energie heeft om daartussen het juiste onderscheid te maken, dan ben jij dat wel. Dikke proficiat, meis. Hoop je hier nog lang en veel te lezen, niet alleen voor de herkenning, maar vooral ook voor de herinnering en inspiratie om aan het werk te blijven in m'n herstel. Zonnig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Goedemorgen allemaal, Wat fijn @kruidenthee67, van harte gefeliciteerd! Fijne -(h)eerlijke- dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Jahaaa..taart! Tast toe allemaal! Bob en IJsvogel reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Fantastisch gedaan @kruidenthee67 van harte gefeliciteerd! En dankjewel voor al je inspirerende berichten en reacties op dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Lekker @kruidenthee67 heb maar een extra groot stuk gepakt toch niemand die wat neemt kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Gefeliciteerd Thee! Wat een mooie prestatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 @kruidenthee67 wat lees ik daar, een HEEL JAAR DROOG fantastisch!!!! Lukt me niet om afbeeldingen te plaatsen dus dan maar een heleboel voor jou, voor iedere maand 1:. Dank voor je mooie bijdragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Kruidenthee, gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 @kruidenthee67 jeetje wat knap. Ik eet taart mee, om het te vieren! En ik hou geeneens van taart! Goed gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Dat gaat niet lukken @SophieS... lars heeft de taart helemaal alleen opgevreten . Dat gaat recht naar je billen @Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Is je brommertje stuk @spirit ? Das niet fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 (bewerkt) Dochter denkt t goed te hebben gedaan. Nog twee te gaan. Mag niet vegeten haar terug in te schrijven en de studietoelage zelf online in te dienen. Vorig schooljaar liet ik t gewoon automatisch gaan en kreeg de toelage pas in juni dit jaar. Dat is wel heel laat. Studeren kost wat en naar wat ik heb begrepen zitten we in België nog goed. Belastingen hebben gereageerd op mijn mail. Voor zover ik heb begrepen passen ze mijn aangifte aan. Pak van mijn hart en hallo 400 euro. Zoveel om aan te denken...zo een klein geheugen. Zal alles maar es beginnen opschrijven terug. 17 augustus 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Nieuwe camping. Zowat in de zee. Ook leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2018 Niet te lang wachten @fleurtje zie dat Lars alweer een stukje genomen heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden