knakker Geplaatst gisteren om 03:56 Rapport Geplaatst gisteren om 03:56 (bewerkt) Lukt het nog met de glimlachjes Jaantje? Even iets om de moed erin te houden. gisteren om 04:31 bewerkt door knakker Yana, lady jane, Mormel en 1 andere reageerden hierop 2 2
Lika Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 💌houd vol @Yana! Yana reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Allez courage 🫶🏼🫶🏼🫶🏼 Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dank jullie wel lieverds! Wat een schitterend boeket @karin123 Lieve God, sta me bij alsjeblieft. Ik denk steeds dat het niet zwaarder kan maar de afgelopen nacht... Er is iets heel er mis met m'n zenuwstelsel ofzo. De allesomvattende spanning die m'n lijf te verduren heeft, het is iets onvoorstelbaars, zelfs de oxazepam helpt nauwelijks. Misschien kan ik het gebruiken als een poort naar de ultieme vrijheid? Kan ik daar doorheen door me helemaal over te geven? Of misschien is dat maar geklets. Dit is het moeilijkste ooit in m'n leven, ik bid dat er snel verlichting mag komen. lady jane reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik hoop zo voor je dat er verlichting voor je komt Yana. Denk aan je.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden