Gast Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 (bewerkt) Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee lente 27 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee lente Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee lente nancy Ik zie onszelf als een kring om jowan heen staan met dit dagpact. Ook ik ga vandaag een Italiaans ijsje eten, op jowan. Reacher en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 4 minuten geleden zei nancy: Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee lente nancy Bol. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee lente nancy Bol. Hub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Och jowan, wat schrik ik van jouw bericht... Jouw genereuze hulpvaardigheid zal ik niet vergeten. Je hebt meer voor mij betekend dan je weet. Ik had gehoopt je te ontmoeten in september, bij de dag van herstel, maar het loopt nu anders. Lieve jowan, dankjewel, voor jou. Alcuni addii non sono per sempre. Non sono la fine. Semplicemente significano: mi mancherai finché non ci incontreremo di nuovo. Yo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee lente nancy Bol. Hub IJsvogel Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ik hoop dat het dagpact vandaag het langste dagpact van ooit mag worden. Voor jowan. Voor vandaag. Voor ons allemaal. Sober. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee lente nancy Bol. Hub IJsvogel Gypsy Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee lente nancy Bol. Hub IJsvogel Gypsy Bob Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 8 minuten geleden zei Bob: Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee lente nancy Bol. Hub IJsvogel Gypsy Bob Jannigje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 11 minuten geleden zei Bob: Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee lente nancy Bol. Hub IJsvogel Gypsy Bob Jannigje Senna33 Wat heftig, ik wist niet dat je zo ziek was jowan. Ik hoop dat je zonder teveel pijn de laatste dagen met iedereen die je lief heeft door kunt brengen. Sterkte Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Wat een rotnieuws. Wie wil mij op het dagpact zetten ik ben nu nuet in gelegenheid xxx Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee lente nancy Bol. Hub IJsvogel Gypsy Bob Jannigje Senna33 Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Wil iemand mij ook op dagpact zetten. De langste dagpact voor jowan vind ik een mooi gebaar Sterkte die het nodig hebben. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 (bewerkt) Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee lente nancy Bol. Hub IJsvogel Gypsy Bob Jannigje Senna33 Rosee huttula 27 april 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee lente nancy Bol. Hub IJsvogel Gypsy Bob Jannigje Senna33 Rosee Huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Goedemorgen, las net wat er gisteravond nog is gebeurd. @Lars mooi geschreven. Net gesport, nu verder met het eindeloze opruimen Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Captcha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee lente nancy Bol. Hub IJsvogel Gypsy Bob Jannigje Senna33 Rosee Huttula Captcha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 (bewerkt) Goed gedaan hartje. Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee lente nancy Bol. Hub IJsvogel Gypsy Bob Jannigje Senna33 Rosee Huttula Captcha Spirit Reacher 27 april 2018 bewerkt door Reacher Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 31 minuten geleden zei Reacher: Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee lente nancy Bol. Hub IJsvogel Gypsy Bob Jannigje Senna33 Rosee Huttula Captcha Spirit Reacher Reboot Ben hier nog niet zo lang maar ik mocht je graag lezen jowan Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Kerel, jowan, wat schrik ik hier van. Vaar wel op je laatste tocht, veel sterkte voor jou en de jouwen. Respect. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ik ben er stil van @jowan. Heb zojuist je draadje gelezen. Heel veel respect. Ik wens je een vredige en rustige slaap toe Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Voor jou Jowan...omdat je me altijd bij de les hebt gehouden,ik heb enorm veel van je geleerd, alleen al door je te lezen!Dank daarvoor. Het leven kan soms zo oneerlijk zijn Tot het eind ADB...Respect Ik wens je "de rust" Lieve groet Sappho Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Kan iemand mij aub op het dagpact zetten Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden