Spring naar bijdragen

Vrijdag 27 april 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Snap ik Lars. Als je maar verstandige beslissingen blijft nemen hè ;)

Vandaag richting rommelmarkt en kinderboerderij. Dochter wil er graag heen. 

Gypsy heb je al een stappenteller gekocht? Ik liep er gisteren tegenaan. Dus ik ga eens kijken hoe verschrikkelijk inactief ik wel niet ben. 

Wat zijn jullie plannen voor vandaag? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

jowan:rose:

Mijn plan voor vandaag Nicky is om 12.00 met iemand van de dagbest. met een zwaar hersenletsel een ijsje gaan eten en een terrasje gaan pikken. Haar begeleidster is weggevallen en nu heeft ze niemand meer. Dus gaan we het een paar uurtjes gezellig maken. Wil ook even over de rommelmarkt lopen. Daarna naar huis lekker weer kaarten maken.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was van plan de vrijmarkt in alle vroegte op te zoeken 

maar toch niet gedaan , vind het te uitgelaten en om

12 uur breekt de boel los met livemuziek op verschillende

plekken en op elke hoek een biertap dus dat ga ik niet

opzoeken want dan kan ik wel eens voor de bijl gaan 

en daarbij ik ken dat allemaal al en al gezien en beleeft ook .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eentje van rucanor Gypsy. Vast niet de beste maar ik wil eerst eens kijken of het überhaupt iets van motivatie gaat geven. En deze was met korting nu vanwege opheffingsuitverkoop dus een tientje kwijt. Te overzien als het niets blijkt te zijn. En ik snap dat je van de leg bent, verliefdheid kan je behoorlijk verwarren. Spannend en leuk of vind je het vervelend?

Mooie daginvulling bol. Veel plezier gewenst.

Ik hoop vooral dat de 'rommel' niet mee naar huis komt. Ik hoef niet meer zooi maar of mijn dochter daar hetzelfde over denkt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve jowan gisteravond laat schrijf je een bericht. Nee dat kan niet laat het niet waar zijn. Dan dringt het tot mij door dat het de keiharde waarheid is. Gistermorgen nog vraag ik naar je waar is jowan toch als je hem nodig bent. Ik dacht dat je op vakantie was. Ergens wandelen een ijsje eten. Maar niets is minder waar. Ik zoek steun bij verschillende mensen van het forum via pb en telefoon. Mensen die om jou huilen jowan en zelf heb ik het ook niet droog gehouden. Heb ik de slaapwacht wakker gemaakt om te praten. Je steun je geloof in mij heeft mij absoluut verder gebracht. Sinds kort naar de aa. Jij zocht uit naar welke groep ik kon. Heb ik boeken gekocht het big book van de aa en de  12 stappen en tradities. Soms dacht ik man ga leven en ga genieten. Maar ik denk dat je dat ook deed. Op jou manier die voor jou goed was. Sober en netjes denken. Wat is dat dan vroeg ik netjes denken. Je standvastigheid en je geloof in de aa en de na zijn bewonderingswaardig te noemen. Je liet je niet van de wijs brengen al viel het halve forum soms over je heen. Wat dat betreft kan ik nog steeds veel van je leren. Ik ga de naam niet noemen van wie dit zei maar ik wil het wel plaatsen. Gisteravond zei iemand dit over je tegen mij: Jij maakte van de wat strenge humorloze leraar weer een warme toegankelijk mens. Omdat hij zo op jou reageerde begon ik hem ook aardig te vinden. Het raakte mij. Maar het klopt ook al vond ik de reacties niet altijd fijn. Toch altijd weer stof om over na te denken. Grapjes konden we ook maken. Vaak in de ochtend tegelijk wakker. Tegelijk een draadje aan maken. Soms alleen een goedemorgen soms zeiden we meer. Zolang ik nog op het forum ben ga ik op het dagpact dat heb ik mij heilig voor genomen. jowan met de kleine j. Voor mij jowan met de grote J. Vandaag ga ik een ijsje eten. Een italiaans ijsje eten en dan proost ik op jou met mijn ijsje. Goede reis jowan ik zal je missen hier :heart: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...