Spring naar bijdragen

Vrijdag 27 april 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Kun je met iemand bellen? Ik heb zelf wel eens de aa 24 uurslijn gebeld. Zeer helpend. Nr 085 104 5390. 

Is dat een idee? 

Een luisterend oor  van mensen die ook de triggers snappen. 

Heb ik goede ervaringen mer. Hoef je ook echt niet een aa typ voor te zijn. Iedereen mag bellen. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee zeg alsjeblieft, laat je door mij niet uit je bed houden. Nergens voor nodig. Morgen lees ik die pokkebrief nog eens goed en dan stel ik een dramatisch weerwoord op met zoveel hoogdravende zinnen en chique woorden dat ze alles weer intrekken. Ofzo. Want op bluf komen we er altijd. Altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Quinn:

Hmm ja, dat wel, maar blijf niet te lang lastig vallen hoor. 

Daar zijn we hier ervoor he. Als ik erdoor heen zit, zijn jullie er ook voor mij. En een nachtpact vind ik een mooie van lars. Doen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Quinn:

Nee zeg alsjeblieft, laat je door mij niet uit je bed houden. Nergens voor nodig. Morgen lees ik die pokkebrief nog eens goed en dan stel ik een dramatisch weerwoord op met zoveel hoogdravende zinnen en chique woorden dat ze alles weer intrekken. Ofzo. Want op bluf komen we er altijd. Altijd.

En dan lekker nuchter zonder hoofdpijn moet even mijn avond gedoe doen  ben er zo weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...