Gast Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 36 minuten geleden zei Reacher: Oeh fijn @Harp! Lekker een extra dagje voor jezelf. Leuk je hier te lezen! Ik heb ondertussen het forum even wat gezelliger ingericht, dan hebben wij ook een oranjenacht, maar dan qua lichtjes. Disclaimer: Mocht iemand ergens op dit plaatje een fles drank ontwaren dan is dit per ongeluk en dus niet met opzet door mij over het hoofd gezien. Gezellig zeg! Wat sapjes, koffie thee... En mijn kaaskoekjes die ik gister heb gebakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 (bewerkt) Dank je wel @Reacher 26 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Ik zou je niet anders willen zien dan precies zoals je bent -tje. Probeer wat nachtrust te krijgen. Je hebt net weer griep achter de rug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Lekker kaaskoekjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 27 minuten geleden zei Reacher: Tja weekend Kohtje. Nu mogen we kiezen wat we gaan doen. Ik stel mij zo voor dat jij je eendjes en hondjes in de watten gaat leggen met aandacht en liefde Vooral de hondjes.. ze zijn vanmorgen weer getrimd. Dan hebben ze ineens weer van die enorm grote hangoren en grote ogen.. ben weer helemaal verliefd op ze. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Ik ga een nieuw draadje starten.....hoe doe ik dat? Waarom? Ik heb zo het gevoel dat er een hiërarchie lijkt te heersen. Degenen die lang gestopt zijn; degenen die lang aan het forummen zijn; degenen die kort aan het forummen zijn. Ik vind het lastig. Daarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Wat schattig Kohtje! Ik bedenk me zomaar dat er mensen zijn die weinig aan dit extra lange weekend hebben, zoals het koninklijk echtpaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 @Harpdank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 39 minuten geleden zei Reacher: Lente en haar hondje genieten van een glaasje warme melk, knus bij elkaar. Hoe raad je dat? Inderdaad. En ... Een paar kaaskoekjes. Rn dag 51 in the pocket Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Maar ik snap het punt van @Lars ook prima, want delen hier, zeker op de dagdraad, wordt niet gemakkelijker. Voor mij in elk geval zijn er behoorlijk wat dingen waar ik niet meer over schrijf. Geremd. Hmm, niet prettig. Wel de bedoeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 @HarpZo hebben we veel aan elkaar op dit forum hè, ik ben blij dat ik jullie gevonden heb hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Lukt het @Captcha ? Gaat het verder met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 3 minuten geleden zei Quinn: Maar ik snap het punt van @Lars ook prima, want delen hier, zeker op de dagdraad, wordt niet gemakkelijker. Voor mij in elk geval zijn er behoorlijk wat dingen waar ik niet meer over schrijf. Geremd. Hmm, niet prettig. Wel de bedoeling? Was dat laatst ook niet het geval toen jij verdrietig schreef hier, dat anderen het daar moeilijk mee hadden? Voel je je sindsdien geremd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 @Reacher Dank je. Ja het gaat. Met heel veel moeite. Ben erachter dat ik een vriend heb die er niets van begrijpt. Dat betekent voor mij dat de relatie gaat eindigen. Meer kan ik nu niet melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 3 minuten geleden zei Quinn: Maar ik snap het punt van @Lars ook prima, want delen hier, zeker op de dagdraad, wordt niet gemakkelijker. Voor mij in elk geval zijn er behoorlijk wat dingen waar ik niet meer over schrijf. Geremd. Hmm, niet prettig. Wel de bedoeling? Ja, snap ik. En ja poehee.. , en nee ik schrijf maar niet meer. Niet openbaar. , wel bereikbaar via pb etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 1 minuut geleden zei Captcha: @Reacher Dank je. Ja het gaat. Met heel veel moeite. Ben erachter dat ik een vriend heb die er niets van begrijpt. Dat betekent voor mij dat de relatie gaat eindigen. Meer kan ik nu niet melden. Jeetje joh . Dat is ook moeilijk voor jullie beiden. Veel sterkte. Captcha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Kan er een forum voor leden worden geopend? Of is dat een vraag die al eerder is gesteld en negatief beantwoord is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Harp: ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt. Ik heb nooit zoveel op de dagdraad geschreven. Het eigen draadje in "Wie is wie?" werkt beter voor de meer persoonlijke dingen. Op de dagdraad wordt soms tamelijk snel en primair gereageerd door bepaalde mensen, maar dat zijn dan mensen die nooit de moeite hebben genomen je persoonlijke verhaal in "Wie is wie?" te lezen. Ik negeer die mensen gewoon. Snap ik, maar ik vind juist dat het huiskamer idee van de dagdraad zoveel toe kan voegen. 5 minuten geleden zei Reacher: Was dat laatst ook niet het geval toen jij verdrietig schreef hier, dat anderen het daar moeilijk mee hadden? Voel je je sindsdien geremd? Ja. En ja. 4 minuten geleden zei Lente: Ja, snap ik. En ja poehee.. , en nee ik schrijf maar niet meer. Niet openbaar. , wel bereikbaar via pb etc. Wel doen hoor, openbaar schrijven, je wordt gewaardeerd. @Captcha sterkte, dat klinkt moeilijk en moeizaam. 26 april 2018 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 @harp ja, dat is zo. En de mee-lezers van buitenaf. Daarom, laat ik voor mezelf spreken, kan ik niet veel meer vertellen dan wat niet-traceerbaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 @Quinn klopt. Moeilijk. Vooral dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Ik haak af voor vandaag jongens. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 @Quinn ik merk zelf vaak dat er vijf personen iets aardigs tegen mij kunnen zeggen. Als een zesde ‘last’ van mij heeft, dan is dat het enige dat ik hoor. Dat komt hard aan en het enige dat ik dan wil is niet langer de oorzaak zijn van dit ongemak voor die ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 (bewerkt) Beste allemaal, voor alle duidelijkheid, van niemand heb ik last. Noch wil ik iemand last bezorgen. Als iemand 'last' voelt, dan is dat door de eigen gedachten: ik kan dat niet veroorzaken. Hooguit laten nadenken. Ik wens jullie een goede nacht. Tot morgen. 26 april 2018 bewerkt door Captcha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Ik begin er zo langzaam aan iets van pret in te krijgen door niet op dat terugtrek instinct te reageren. Heeeeel langzaam aan, meneer Schildpad van Fleurje haalt me makkelijk in, qua snelheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Welterusten Captcha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden