Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 10-06-26 in alle secties tonen
-
Woensdag 10 juni 2026
spirit en 3 anderen reageerde op Jannigje voor een discussie
Een paar weken geleden bezocht ik de ruïne van een kasteel. Daar groeide een leuk bloemetje op/in/uit de muren. Ik kende het niet, dus ik gebruikte mijn plantnet app. En wat blijkt: het was een muurbloempje 😊4 punten -
Woensdag 10 juni 2026
spirit en 2 anderen reageerde op Kaatjemama voor een discussie
@Reacher veder hele leuke dag gehad. Heb vandaag heel goed gesprek gehad met me psycholoog.ben met sprongen vooruit gegaan zei ze. We hebben zelfs gehad over de toekomst als ervaringsdeskundige lief dat je het vraagt leuke dingen vandaag 2 x complimenten gehad over me gezonde uiterlijk niet drinken werp ze vruchten af 👏3 punten -
Yep. Viel alles mee. Nu wachten tot de verdoving is uitgewerkt.3 punten
-
Woensdag 10 juni 2026
bumperjim en 2 anderen reageerde op Marij voor een discussie
Even een kort hallo weer van mij, dag 238 en ook de dag waarop mijn man verhuist naar zijn appartement. Moeilijk, maar tegelijk lijkt het deze stap juist wel een stap richting weer meer verbinding. Het weer past er mooi bij, zon/regen/onweer/zon en vast zo weer onweer. Vanavond slaapt hij hier, gelukkig; dan kunnen we elkaar vasthouden voor hij in ieder geval komende 2 nachten daar zal zijn. Er is een nieuw kussen hier dat op bed blijft, en een kussen voor mij dat mee daar heen gaat; we hebben elkaar nog te veel lief! Maar; rustig aan, koesteren wat er weer groeit en niet te snel en instabiel weer opbouwen. En; nuchter 😊3 punten -
Woensdag 10 juni 2026
lady jane' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Lika voor een discussie
Alles gaat helemaal goed hier!2 punten -
Woensdag 10 juni 2026
bolletje' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Rosee voor een discussie
Succes vandaag @Kaatjemamaen jij ook @Likamet het implantaat. Hier ook even lekker geonweerd @bolletje ik hou ervan (als ik binnen ben tenminste haha)2 punten -
dinsdag 9 juni 2026
Quinn' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Lika voor een discussie
Ja @Reacher! Ik had buikpijn van de berichten, maar was te druk om te gaan. Toch tijd gemaakt natuurlijk. Toen was het goed. En ik was nog nuttig ook. Ze had nl geen onderbroek aan waardoor haar broek nat was. Dat is vervelend voor haar. Dus ik kon haar helpen. En ik heb voor haar gedanst. Ze moest lachen. En klapzoenen gegeven. Daarvan moet ze altijd lachen.2 punten -
dinsdag 9 juni 2026
Hadocque' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op spirit voor een discussie
Als ik zie wat ik er allemaal voor heb teruggekregen met mijn nuchterheid, zou ik nooit meer terug willen. Vooral het contact met mijn zoon. Het vertrouwen dat hij weer in mij heeft. Het contact met mijn kleinkinderen. Ze vinden mij een leuke Oma en zijn blij mij te zien. Dankzij hun kan ik ook weer een beetje kind zijn. Het kind in mij is weer terug. Ik kan weer gewoon gek doen. Ook ben ik graag gezien bij mijn "nieuwe" kennissen. Op het zangkoor lopen ze met ons weg. Ik maak af en toe een geintje, ben geïnteresseerd in iedereen. Ik leef mee, met mensen. Drank heeft mij geen leuk mens gemaakt. Men kon nooit van mij op aan. Hoe vaak ik geen belangrijke afspraken af heb moeten zeggen met oorzaak drank. Meestal op het laatste moment. Mensen gingen ook over mij praten. Dat waren geen leuke verhalen. Drank heeft mij veel ellende veroorzaakt. Daarom is mijn keuze om helemaal niets meer te drinken, vrij makkelijk. Het duurde lang, voordat het kwartje bij mij viel, maar ik behoor nu echt tot de droogkloten.2 punten -
Woensdag 10 juni 2026
Kaatjemama reageerde op Yvonne voor een discussie
1 punt -
Woensdag 10 juni 2026
Kaatjemama reageerde op lady jane voor een discussie
Nachtpact: Quinn Reacher kaatje🌺 Jane1 punt -
Woensdag 10 juni 2026
Quinn reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Dank je zo lief van je ben ook echt zo’n blij ei nu trots op me zelf1 punt -
Leuke dingen Bloemen die op vreemde plaatsen groeien, een beetje zoals je de mooie dingen van het leven op onverwachte plekken vindt.1 punt
-
Woensdag 10 juni 2026
Kaatjemama reageerde op Rosee voor een discussie
Fijn dat het achter de rug is @Lika! Hopelijk valt t ook mee als de verdoving is uitgewerkt. @Kaatjemamaik voel met je mee. Moeilijke momenten zijn dat. Toen mijn zoons klein waren hadden ze nooit zin om naar hun vader te gaan, dat vond ik vreselijk moeilijk. Bleef dan altijd met schuldgevoel achter en trok meteen de fles open. Vind jou heel sterk!!!1 punt -
Ik ben vergeten te schrijven dat die persoon overal bang voor is voor onweer ook, als de dood hahahaha.1 punt
-
Hi. Niet teveel op je wang bijten dan @Lika Koesteren wat er weer groeit, dat klinkt mooi zo @Marij1 punt
-
Woensdag 10 juni 2026
Kaatjemama reageerde op spirit voor een discussie
Succes met de gesprekken @Kaatjemama. Achteraf valt het altijd mee. @Lika, jij moet echt barsten van de zenuwen voor vandaag. Heb het zelf toen steeds uitgesteld, totdat ze dezelfde dag belden dat ik echt moest komen. Had de afspraak al 4 keer verzet. Met verdoving voel je echt niets en de napijn viel ook reuze mee. Het was ook pure noodzaak, want mijn onderkaak was zodanig geslonken dat mijn ondergebit niet meer bleef zitten. Het kan nu geen kant meer uit. Klik en klaar. Ik ga straks naar de praktijkondersteunster om te praten over mijn cholesterol. Die blijkt veel te hoog te zijn. Zo de deur uit. Voor de rest geen planning voor vandaag. Ik zie wel hoe dat dag gaat lopen. @bolletje, helaas ging de donderbui hier net aan voorbij gisteren. Vond dat echt jammer. Een flinke donderbui kan ik ook wel waarderen.1 punt -
dinsdag 9 juni 2026
Musashi reageerde op AntonyWelo voor een discussie
je moet jezelf altijd nog een kans geven vind ik, als je maar hulp kan accepteren. Hulp vragen is een kracht en als je bereidwillig bent en vaak genoeg aan de bel trekt en kan praten over waar je mee zit maak je een goede kans naar mijn inzien. hou je sterk, het komt goed altijd. ook al voelt het dat je kopje onder gaat je bent sterker dan je denkt!1 punt -
Goeie morgen iedereen. Heeft het bij jullie ook zo gedonderd? Ik ken iemand waar ik erg veel moeite meer heb omdat ze me heeft laten vallen na mijn herseninfarct. Dus voor mij is het dubbel genieten (gniffeldegniffel)🤣☠️1 punt
-
Woensdag 10 juni 2026
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Goedemorgen allemaal ☀️ Vandaag na lange tijd weer 2 afspraken met me behandelaar. Een voor bipolair srt en de andere voor verslaving ben benieuwd. vindt weer spannend na zo’n lange tijd.1 punt -
Nachtpact: Quinn kaatje🌺. Reacher Jane Over the top, maar toch leuk; Django Unchained1 punt
-
Slechte uitslag gehad vandaag maar wel wat hoop naast betere uitslagen. Lastig mee om te gaan. Wil er ook niet over praten maar wilde het wel delen. Ga ook niet op de dagdraad, kan het niet. Ook sinds heel lang weer gedronken vanavond zodat het iets zachter aanvoelt, alsof...maar goed in mijn hoofd wel even nu. Week vakantie dus het kan. Morgen wel herpakken, plan van aanpak wb behandelingen, geen chemo iig. En dat weet ik zeker. Wel kansen op kwaliteit en langer. Dat is wat ik altijd dan wilde, we gaan het zien. Lekker even de muziek in en dan proberen te slapen. Voel mij ook niet slecht of iets dat is het funeste eigenlijk. Maar is wat het is! Remember my name!1 punt
-
dinsdag 9 juni 2026
Kaatjemama reageerde op Lika voor een discussie
@Kaatjemamazeker krijg ik een verdoving! Anders ren ik zo die stoel uit.1 punt -
Er zijn ook al jonge koolmeesjes uitgevlogen.😍1 punt
-
1 punt
-
Leuke dingen Ik kreeg allemaal trieste berichten over mijn moeder, maar ze was vrolijk en lief en leek gelukkig.1 punt
-
Misschien helpt het om te kijken naar waar je weerstand op voelt @Oskar? Iets wat je negatief raakt zonder dat er direct aanleiding toe is?1 punt
-
dinsdag 9 juni 2026
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Wat gaan we allemaal eten ? ik heb hier de bbq weer aangestoken (nieuwe verslaving👏) en zelf groente/krieltjes pakketjes gemaakt en daarbij doen we stukje vlees.1 punt -
Van wat ik ervan begrijp is het doel van meditatie om minder "in je gedachten" te zijn, on wat meer afstand te creëren van je gedachten, ze niet persé allemaal serieus te nemen en ze te laten gaan, meer oog te hebben voor de zintuigen en "het moment". In het gras liggen en naar de wolken kijken past daar dus best wel in. Verder is meditatie slechts een oefening en geen doel op zich. Het echte doel is dat je tijdens de dagelijkse warboel wat minder "in gedachten" bent, niet alleen als je in stilte op je meditatiekussentje zit. Dat is al lastig genoeg. Ik herinner me dat in de meditatie app als oefening werd voorgesteld: probeer vandaag, wanneer je gaat staan of gaat zitten, dat BEWUST te doen. Ik ga op mn werk wel 80 duizend keer per dag staan of zitten en het is me nog nooit gelukt om daarbij na te denken "nu ga ik staan/zitten" (of misschien als ik het nu meteen doe terwijl ik dit schrijf...) Sommige mensen zijn zodanig niet-verstrooid (tegenwoordig van geest) dat ze geen meditatie nodig hebben. Anderen zoals ik zijn zodanig verstrooid dat ik zelfs vergeet te mediteren 🙈 Toch lukt het me inmiddels af en toe, als ik in een bepaald gedachtenpatroon zit, om te denken "dit is gelul, ik laat het waaien" en dan adem ik diep in en uit en dan is het foetsie.1 punt
-
dinsdag 9 juni 2026
AntonyWelo reageerde op rapilos voor een discussie
Goedemorgen allemaal, @Quinn@Musashien @AntonyWelo Ik herken jullie struggels Het enige wat ik kan zeggen ; houdt vol, zoek afleiding Echt, houdt vol, anders begin je telkens en telkens weer opnieuw. Moed, kracht en wijsheid voor jullie1 punt -
dinsdag 9 juni 2026
AntonyWelo reageerde op Kaatjemama voor een discussie
@AntonyWelo Goed dat je deze keuze maakt en fijn dat je hulp krijgt. Succes met je start naar een nieuwe begin.1 punt -
dinsdag 9 juni 2026
AntonyWelo reageerde op Yvonne voor een discussie
1 punt -
dinsdag 9 juni 2026
AntonyWelo reageerde op bumperjim voor een discussie
Ik denk dat ik vandaag maar gewoon lekker in mn kracht ga staan 😁1 punt -
Je aangeven dat je gestopt bent met je medicatie samen het advies om je terug te laten opnemen en dit in combinatie met je stilte hier, laat me denken dat het niet zo goed gaat. Hoop dat je nog iets laat horen?1 punt
-
@Yvonne, nee toch? Jij bent voor mij een baken, een rots die er altijd is. Soms lees ik mee en ken ik bijna niemand meer, maar dan ben jij er wél. @Reacher en @Yvonne: voor mij zijn jullie allebei op je eigen manier zeker iemand om voor te blijven!! 🌷1 punt
-
1 punt
