Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 21-05-26 in alle secties tonen
-
7 punten
-
Ik kom even melden dat het me vandaag precies 1 jaar gelukt is om nuchter en clean te blijven. wie had dat ooit verwacht ๐ vandaag een jaar geleden ging ik in opname voor 15 weken. Fijne en gezegende avond allen !6 punten
-
3 punten
-
Goedemorgen! DAGPACT: Fonny๐ kaatje๐บ MaryArt Maja โIk ben een paar weken geleden naar de japanse tuin in Den Haag geweest. Erg mooi en hij is maar een paar weken per jaar open. โ Leuk @rapilos! Bij mij om de hoek, ga zelf vanavond kijken. Net voor sluitingstijd. Dan is het rustig.3 punten
-
Donderdag 21 mei 2026
Zbb' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op lady jane voor een discussie
wat heb ik ooit vaak gezucht (in gedachten) what shall we do with the drunken sailor? Maar warempel al een vol jaar nuchter voor anker, Zbb, zo trots op jou! sorry voor de foutieve naam, maar ik kan die niet wegpoetsen en vind de taart zo geweldig.2 punten -
Donderdag 21 mei 2026
Reacher' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Leuke ding van de dag Gezellig gegeten met zus en moeder en geen trek in wijn gehad2 punten -
Donderdag 21 mei 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op bumperjim voor een discussie
Mogge! Om in het tuinthema te blijven: ik zag dat 1 van de bomen in onze tuin, door eminent natuurvorser bumperjim altijd aangeduid als "boom", ineens kersen draagt ๐ณ Tenminste ik geloof dat het kersen zijn maar ze liggen niet in een bakje met een bordje en een prijs erbij. Behoorlijk late kersen ook, want het kersenseizoen is al een tijdje aan de gang. Betekent dit nu dat de boom eindelijk voor het eerst bomenseks heeft gehad? Ik weet het niet maar ik heb toch maar knipogend een duim omhoog gestoken.2 punten -
Je kunt het ook rechtstreeks vragen en uitleggen dat je eerlijkheid wilt en niet graag achterdochtig wil zijn.1 punt
-
Lekker een dagje goed voor mezelf gezorgd. Ik vond dat daar een bezoekje aan de kapper wel bijhoorde. Lekker naar het dorp gewandeld en me laten ontdoen van mijn overtollige haar. Ik heb erg dik haar, dus goed uit laten dunnen. Ik voel me meteen een stuk lichter. Ook zit mijn haar niet meer voor mijn ogen. Ben tevreden. Een eenvoudige maaltijd gemaakt. Rijst met kip in hawaisauce. Mijn rug is nog gevoelig dus zit nu lekker met een warm kersepitkussen op m'n rug. Mijn vriend is zijn hondje aan het wassen. De oude teckel. Heb er wat van gezegd, dat ze er onverzorgd uitziet en dat ze stinkt. Vind dat zielig voor het oude hondje.1 punt
-
Donderdag 21 mei 2026
Sanity reageerde op Kaatjemama voor een discussie
@Sanitysterkte met je moeder1 punt -
Donderdag 21 mei 2026
Reacher reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Nachtpact Reacher Quinn kaatje ๐บ @Reacherja gaat wel wat beter gelukkig1 punt -
Draadje van Kaatje ๐บ
Kaatjemama reageerde op Quinn voor een discussie
Knuffel @Kaatjemama lastig soms hรจ, eten en mensen.1 punt -
sterkte Sanity, ooit een paar jaar voor en in een hospice gewerkt en geloof me, daar wordt heel zorgvuldig met de gasten omgegaan. Ze hoeven daar geen pijn te lijden en de mensen werken daar vrijwillig en uit liefde voor leven en dood. Fijn dat ze jou heeft in deze fase.1 punt
-
1 punt
-
Quinn, mijn vriend hier. De kans op erge dingen is klein. De kans is veel groter dat het meevalt. Soms zou je de tijd terug willen draaien, jij zou ze nu vooruit willen draaien. Afwachten is vreselijk. Maak je niet van alles wijs. Alles kan, vaak valt het achteraf mee. Ik leef met je mee, man.1 punt
-
Heb kunnen videobellen met mijn man tijdens het eten. Precies of we samen aan tafel zaten. Voor hem waren het wel boterhammen met kaas. Verschil moet er zijn. Qua uren is het nog niet gelukt om met mijn dochter te bellen voor of na school. Hopelijk lukt dat binnen enkele dagen nog. ๐ค In het vorige hotel lag een pakje badzout dat ik heb meegenomen. Daarmee ga ik nu wat badderen en dan vroeg slapen. Slaapwel alvast.1 punt
-
Donderdag 21 mei 2026
Kaatjemama reageerde op spirit voor een discussie
Goedenmorgen allemaal. Mijn lichaam geeft signalen dat ik het vandaag rustig aan moet doen. Totaal niet lekker opgestaan. Buikpijn, last van mijn rug. Even pas op de plaats. Gelukkig geen afspraken vandaag. Het was ook wel veel allemaal de laatste tijd. Ik ga lekker buiten zitten, ons nieuwe loungeset uitproberen. Gewoon even niets vandaag.1 punt -
Leuk @Maja ๐ wij zijn op een koude bewolkte doordeweekse dag gegaan. toen was het ook heel rustig en konden we mooie fotos maken Heb begrepen dat het er ook heel druk kan zijn. goed idee van jou om net voor sluitingstijd te gaan1 punt
-
Donderdag 21 mei 2026
Musashi reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Heb even gekeken op internet voor de Japanse tuin lijkt me heel leuk misschien wel leuk om volgende week te doen.1 punt -
goedemorgen allemaal, Ik ben een paar weken geleden naar de japanse tuin in Den Haag geweest. Erg mooi en hij is maar een paar weken per jaar open. Erg vroeg wakker vanochtend, dus al van alles gedaan. Straks naar de tuin, vanmiddag naar vriendin en voordat je het weet is de dag weer om. En...het ziet er stralend uit vandaag buiten ๐ฅ1 punt
-
Ik ben een keer met een groepsreis in Japan geweest. Inderdaad, Japanse tuinen zijn zo boeiend! En het eten was heel afwisselend. Ik heb er veel inspiratie uit gehaald die ik thuis nog steeds gebruik. Toen ik er nog een keer in mijn eentje heen wilde gaan was er net die vloedgolf die de Fukushima kerncentrale in gevaar bracht en heb ik het dat jaar maar niet gedaan. Daarna is het er niet meer van gekomen. Geniet van je reis @Musashi.1 punt
-
goeiemooiemorgen frummers laat de zomer maar komen!1 punt
-
Wij zijn net thuis. Hadden nog bami in de vriezer. Vanochtend eruit gehaald en nu opwarmen. Eerst moet onze bus leeg met alle geluidsspullen. De drummer meldde zich vanochtend ziek, dus mijn vriend moest de drums van zijn keyboard gebruiken en er moest een extra grote basbox mee. Het was aanpoten zonder drummer. Ook het rijden in Rotterdam is hij niet zo gewend. Hij heeft het wel gehad voor vandaag. Ik ben nog wat stuiterig van de adrenaline, het liefst geef ik nog een toegift nu thuis, maar dat doe ik maar niet. Eerst maar eten als de bus leeg is en daarna in de relexxed stand. Ik leer het allemaal wel, dat een mens maar 1 lichaam heeft. Gisteren 20 banen achter elkaar gezwommen in het 50 meter bad. Dat zijn er 40 in een 25 meter bad. Niet slecht toch? Over mijn conditie heb ik niet te klagen momenteel.1 punt
-
Hoi @Velina, je zegt dat je niet meer kunt, het goede nieuws is: je hoeft ook niet meer! Echt waar, het kan, je kan er vanaf, het is velen gelukt en jij kan het ook. Als je een ferme beslissing neemt, hoeft het niet eens een grote strijd te zijn. Maak een duidelijke keuze en geniet van de opluchting en de vrijheid. Zoek hulp als dat nodig is maar neem gewoon nooit meer die eerste. Succes!1 punt
-
Inmiddels dik 9 maanden rookvrij!1 punt
