Reacher Geplaatst 8 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 De sabbatical die ik had genomen was vanwege dipperigheid. En daar kan ik nogal vinnig en pinnig van worden op anderen. Vandaar dat ik even afstand wilde nemen. Jullie kunnen wel tegen een stootje maar ik wilde mezelf ook liever geen schuldgevoelens er bovenop geven. Ik dacht vrij snel dat mijn dip voorbij was, maar het blijft toch persisteren. Maar om nu steeds op vakantie te gaan, daar is natuurlijk ook snel te leukigheid vanaf. Vandaar de volgende disclaimer: dit is het erf van Reacher, betreden op eigen risico. karin123 en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Hoi @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Niks mis mee, katten mag. Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 (bewerkt) Ben ik op voorbereid. 8 maart 2022 bewerkt door Jannigje Foutje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2022 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2022 Nu Cleo hier niet meer is neem ik de worteltjes maar waar. Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2022 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2022 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2022 hey joe Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Not yet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2022 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Man en kleine rotzakje samen in de mancave heeft gewerkt. De boerderijkat is buiten en is na een half uur rondsnuffelen uit het zicht verdwenen. Kat K is bij haar en laat haar de omgeving zien. Ze heeft een mogelijke slaapplek in het schuurtje al gevonden en gekeurd. De kattenbak met haar geur staat daar ook zodat ze haar weg terug kan vinden. Ik verwacht haar eigenlijk niet meer terug in huis. Een les in loslaten maar weer. Zij wordt er gelukkig van. En wie weet in de toekomst… lady jane en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Mooi om te lezen @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Hé. Ik kon je niet vinden daarnet en toen wist ik ineens heel zeker dat je je profiel had verwijderd. Dat was een heel lange fractie van een milliseconde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Nee joh, dat zou ik zo niet doen. Quinn, lady jane en Kohtje reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Op 30-3-2022 om 14:16 zei Oskar: Deze week hoorde ik dat de Rode Kater van Jan, Jans en de Kinderen eigenlijk Edgar Allan Poes heet. Holy cow! @Hadocquewist jij dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Nee, en ik deel Oskar’s mening. Jantje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Ik vind het alleen maar jammer dat ik niet één van mijn katten zo genoemd heb Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 april 2022 Rapport Share Geplaatst 16 april 2022 Hé zoethart, waar ben jij gebleven? Ik wens je een helder hoofd en een warm hart Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Zeg, moet ik me zorgen maken? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Ik dacht dat R op weg naar Q was, met kippensoep. . Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Zojuist vond ik een lege fles whiskey bij het bed. Dat is toch weer een stapje verder op het neerwaartse pad. Het liefst zou ik het weer ‘vergeten’ of onder het tapijt vegen. Het is een trigger voor mij merk ik. Vanavond maar eens informeren wat het verhaal achter die fles is. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 @Reacher neutraal informeren is misschien het beste, wel een lastige opgave. Los van dat, doet die fles jou ook nog iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden