Jannigje Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 1 uur geleden zei Reacher: Alleen toen ik hem naast me hoorde gniffelen om een video van een man die zo overduidelijk ziek was door de alcohol dat hij telkens viel besefte ik plots dat hij nog heel ver zit van het punt dat hij anders zal kunnen en willen omgaan met alcohol. Ik schrok ervan. Ik bedoelde jouw vriend ook niet hoor, ik reageerde op het begrip ziektewinst omdat ik daar zoveel mee te maken heb gehad. En dat je ervan schrok kan ik me goed voorstellen. Lastig lijkt me, althans ik zou het lastig vinden. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2021 Hi. Kom even loeren en een knuffel droppen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 22 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2021 Reacher alles goed? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2021 We lopen al 100+ emojis achter sinds gisteren, dus hier een paar voor jou: …ik wens je pijn-vrij! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2021 Ik mis je @Reacher, hoop van harte dat je oké bent. Ik denk aan je Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2021 Bedankt voor de berichtjes en de hartjes. Ik heb het even slecht gehad. Maar nu lijkt het de goede kant op te gaan. Geen koorts meer, minder pijnstilling nodig. En jullie hier lezen doet me goed. karin123, Quinn, Artemis en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Van mij ook nog even: Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Jongens toch! I love the love! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Heb je even niet gevolgd maar geloof dat je wel even een virtueel knuffel kan gebruiken bij deze .. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Thanks! We maken hier de knuffelhoek van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 5 minuten geleden zei Artax: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Shit, wat een lading klefheid Bob, Artemis en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 2 uur geleden zei knakker: Natuurlijk zal het een plaatje van internet zijn, maar die foto hierboven is wel precies zoals ik me jou voorstel @Yana. Ik ook @knakker Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 6 uur geleden zei Quinn: Shit, wat een lading klefheid Kijk iemand anders met kauwproblemen heeft het zachte middenstuk al op. En de broodkorstjes achtergelaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 karin123, Artemis, Reacher en 1 andere reageerden hierop 1 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Wel een beetje een opschepperige kat met dat gebit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 (bewerkt) Ik kon niet kiezen 25 juni 2021 bewerkt door Jannigje Artemis en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2021 22 uur geleden zei Quinn: Shit, wat een lading klefheid echt zo ziet mijn kat er uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden