Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
2 uur geleden zei Mormel:

... Je schrijft zelf dat het aanvoelde als liefde, dus laat je vervolgens niet aanpraten dat dit misbruik was ...

Huh??? Een kind van tien dat opgroeit in pleeggezinnen, een meisje dat zo erg bescherming en liefde nodig heeft en die krijgt dan seks. Dat is geen misbruik volgens jou?

Geplaatst

Ik las Mormel ook zoals jij LJ. Q heeft het uitgelegd. Ik snap het nu beter. Hij bedoelde dat ik niet de misbruiker was. 

Niet dat er geen misbruik was. 

Geplaatst

Heftig allemaal. Hier ook iets naars meegemaakt, ook heel lang gedacht dat het mijn schuld was. Maar het is nooit jouw schuld als iemand handelingen uitvoert die niet gewenst of ongevraagd zijn.

Geplaatst

Ik heb ook een bericht van de mods gekregen.

Ik kan dat ene zinnetje ‘ik zal er voortaan op letten’ maar niet terugschrijven. 
Ze schrijven lief, meedenkend, tactvol. Niets op aan te merken

En met hun warme woorden is even alle kou in me terug gekropen. 

Geplaatst
9 minuten geleden zei Reacher:

😐

Beste @moderator, er zijn al veel woorden aan jullie geschreven de laatste dagen. Ik het het volgende: we zijn hier met volwassen mensen onder elkaar op het forum. We redden onszelf wel. Jullie bedoelingen zijn ongetwijfeld goed, maar jullie zitten niet zo bovenop en middenin het forum als wij, de leden. Laat ons maar schrijven. We reguleren met elkaar onszelf wel.

Geplaatst
19 minuten geleden zei Reacher:

Ik heb ook een bericht van de mods gekregen.

Ik kan dat ene zinnetje ‘ik zal er voortaan op letten’ maar niet terugschrijven. 
Ze schrijven lief, meedenkend, tactvol. Niets op aan te merken

Oh, verdorie Reach, wat ontzettend balen dat er een mod zit die het niet snapt. Gewoon niet schrijven hoor, dat zinnetje. Hier is wat extra warmte van mij ☀️☀️☀️☀️☀️☀️💕💕💕💕💕

Geplaatst
Op 3-3-2017 om 07:37 zei Reacher:

Wat lief Lars! Dank je wel! :heart: Lika: Triggers zijn in in ieder geval tired van HALT ( jaja ik heb inmiddels veel bijgelezen op het forum) zo laat op de avond speelt dat heel erg. (Dat was mijn tijd voor het drinken). En dat tired speelt de hele tijd. 

Lieselotje: ik heb 5-HTTP nader onderzocht en ook die mag ik niet in verband met weer andere medicijnen. 

Hebben jullie ook dat de automatische spellingscontrole Triggerfinger maakt van het woord triggers? Hippe spellingscontrole. 

ik nam trazodone van 100 mg

das een antidepressivum wat niet verslavend is

wel op dokters voorschrift

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...