Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 December


Momentum

Aanbevolen berichten

Tja eerlijk gezegd weet ik niet of ik je nog geloof Spirit.
Elke keer dat ik denk 'ja whoehoeeeee! Nu doet ze het', doe je het niet..

Elke dag doet het verlies van mijn broer en lieve papa me wel wat. Ik begrijp hoeveel pijn het doet Spirit. 
Ik kan je verhalen vertellen over de laatste maand van mijn papa waar je haren van naar boven komen.
Ik heb dingen niet gedaan, die ik had moeten doen. En deed dingen die ik had moeten laten (niets alcoholgerelateerd btw).  
Maar het is water onder de brug.
Ik kan alleen maar hopen dat hij wist dat elke beslissing die ik nam, was omdat ik van hem hield.

En ik kan proberen dat mezelf te vergeven.
Het doet me niet drinken. Sterker nog het doet me niet roken.
En god weet dat ik graag roken wil!
 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof je wel, spirit. Ik vind het ook ontzettend moeilijk om het gevoel vast te houden van 'dit wil ik niet meer'. Het lukt een tijdje en dan zwakt het weer af. Er gebeurt iets of er is een leegte en dan is het al te makkelijk om de 'quick fix' weer te gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!! Ik was daarnet uit mijn evenwicht. Beetje teleurgesteld in een man. Had ik verdorie meteen trek in wijn. Ik moest boodschappen doen. Ik zag me in de AH al voor gaas gaan. Gelukkig zit er een Turkse supermarkt op mijn plein. Daar verkopen ze geen alcohol. Die dans ben ik ontsprongen. En de trek is weer weg. Ik ga zo douchen en nog ff schilderen en dan is het weer bedtijd.Dan is het de 4e avond zonder wijn. Ik voel me wat fitter en ik heb ook al een paar dagen geen maagzuur branden. Valt me op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...