Lika Geplaatst 23 februari 2017 Rapport Geplaatst 23 februari 2017 Die wilde ik ook net neerzetten: .
Singbluesilver Geplaatst 26 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 26 februari 2017 Hier even een update. Verbazingwekkend hoe snel de dagen voorbij kunnen gaan zonder ook maar het gevoel te hebben ook maar iets zinnigs te hebben gedaan. Alweer een week geleden dat ik hier schreef. Sorry maar weinig energie om hier te schrijven en lezen is al helemaal waardeloos. Heb een hele zware week gehad met afgelopen woensdag en donderdag als dieptepunt dat ik het echt niet meer zag zitten en het bijltje er bij neer wilde gooien. Ik zag er echt geen gat meer in. Het gevoel dat dit nooit meer over gaat en dus enorm uitzichtloos is. Sindsdien andere medicatie erbij gekregen die de werking van de ad moet versnellen. Zou binnen een paar dagen wat moeten doen en volgens mij begin ik het inderdaad ook te merken. Nog zeer weinig suïcide gedachten en kan weer wat kleine lichtpuntjes zien. Ik zeg steeds tegen mezelf dat ik niet op moet geven dat ik door moet zetten. Dat het echt wel weer beter wordt. Nu moeten de Gedachten dat ik MOET doorzetten nog worden ik WIL doorzetten!. Ik probeer weer positief te blijven. Dat moet gewoon maar moeilijk is het wel. Tot later knuffel terug voor allemaal!
Bert1953 Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Geplaatst 26 februari 2017 Hoi Blue. Fijn dat je hier weer schrijft en bedankt voor de knuffel. Stapje voor stapje rustig aan.
smart Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Geplaatst 26 februari 2017 Lieve SBS, gedichtje voor jou: Vanuit de dood heb ik gezien hoe schitterend het minste sprietje in een onmetelijk weiland dezelfde taak heeft als de mens: zich te richten naar het licht en 's nachts de duisternis te dulden en niet bang te zijn. Pieter Boskma Ik vind dit zo prachtig en zo geldend voor ieder... en mij helpt het.... Sterkte en een knuf terug! huttula en Singbluesilver reageerden hierop 2
Vasja Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Geplaatst 26 februari 2017 Mooi Smart! Sterkte Silver smart en Singbluesilver reageerden hierop 2
Jannigje Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Geplaatst 4 maart 2017 Lieve Blue, wat is het moeilijk om het bijtje er niet bij neer te gooien. Ik ben niet opgenomen, maar herken wel veel van wat je schrijft. Er is moet met een "t" en moed met een "d". Dat moeten met een t is niet fijn, voelt vaak niet goed, maar soms is het het enige wat je hebt en kunt. Ik wil ook graag van "het moeten" af, maar soms houdt het mij ook op de been. Dan is moeten soms gekoppeld aan moed. De moed der wanhoop? Maar oh, wat zou het fijn zijn als moeten niet meer hoeft en mogen en willen er voor in de plaats komen. Ik gun het je Singbluesilver reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 12 maart 2017 Rapport Geplaatst 12 maart 2017 Knuffels. Singbluesilver reageerde hierop 1
Asterix Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Geplaatst 20 maart 2017 Ehhh, is hier iemand? SBS? Singbluesilver reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Geplaatst 20 maart 2017 Ik help je even roepen Asterix: SBS gaat het?!?! Singbluesilver reageerde hierop 1
Bert1953 Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Geplaatst 22 maart 2017 We blijven roepen hoor!!! Singbluesilver reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 28 maart 2017 Rapport Geplaatst 28 maart 2017 Wil ik ook zo graag. Ik hoop dat het een beetje gaat lieve, lieve SBS. Singbluesilver reageerde hierop 1
smart Geplaatst 22 april 2017 Rapport Geplaatst 22 april 2017 Hoe gaat het nu met je SBS? Singbluesilver reageerde hierop 1
Singbluesilver Geplaatst 27 april 2017 Auteur Rapport Geplaatst 27 april 2017 Lieve allemaal, sorry dat ik zo lang niks heb laten horen. Maar het lukte me niet om het forum erook nog bij te hebben zeg maar. Ik ben deze week thuisgekomen uit de kliniek. Het waren zware maar nodige weken daar. Blij ben ik wel om weer thuis te zijn bij mijnen en kinderen. Maar ik ben er nog lang niet. Het is een lange weg. Qua alcohol gaat het heel goed. Of eigenlijk de niet alcohol dan. Haha. Nog steeds droog. Had ik in januari nog de drang om mezelf dood te drinken, nu geen trek meer. Ik weet dat het niet de oplossing is. Ben daarentegen wel veel gaan snoepen helaas. Maargoed dat komt ook wel weer. Ik ben nu nog gestart met een deeltijd behandeltraject als vervolg op de klinische opname. Daar ga ik 4 dagen heen. Ik zal proberen het forum weer in mijn systeem te krijgen en hier wat vaker te zijn. Heb veel aan jullie gehad en wil er ook voor jullie zijn. Nogmaals sorry voor de afwezigheid maar was gewoon erg druk met het bevechten van mijn depressie en nu slaat de balans eindelijk de goede kant door. Tot gauw weer allemaal. Dikke knuffel voor jullie allemaal en zal proberen weer in te voegen bij jullie draadjes.
lady jane Geplaatst 27 april 2017 Rapport Geplaatst 27 april 2017 doe maar rustig aan meis, jij bent nr 1 nu en het forum gaat wel door, ook als jij even time pout hebt hier. Blij dat de suicide gedachten naar de achtergrond zijn, en de alcohol ook. Singbluesilver reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 27 april 2017 Rapport Geplaatst 27 april 2017 (bewerkt) Lieve Sbs, precies wat LadyJane zegt. Forum is er om jou te helpen. Doe ermee wat jij nodig hebt. Je hoeft hier echt niets. ik ben dolblij van je te horen, dat je thuis bent en je iets beter voelt. Ik wens je heel veel sterkte en omhels je vol liefde. 27 april 2017 bewerkt door Lika Singbluesilver reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 27 april 2017 Rapport Geplaatst 27 april 2017 Heel fijn te horen dat je je familie weer om je heen hebt. Neem rustig je de tijd en doe de dingen in je eigen tempo. Singbluesilver reageerde hierop 1
kruidenthee67 Geplaatst 27 april 2017 Rapport Geplaatst 27 april 2017 Fijn om van je te horen. Enne...het gaat om jou...geen sorry's... Goed voor jezelf zorgen Singbluesilver reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden